Бюджет на просування сайту

Бюджет на просування сайтуБюджет на просування сайтів – кошти, які витрачаються на оплату робіт по поліпшенню позицій сайту в пошуковій видачі. Розмір бюджету залежить від тематики сайту, що просувається, затребуваності товарів або послуг, частотності запитів, віку домену та ряду інших, не менш важливих факторів.

Наприклад, для просування молодих сайтів буде потрібно набагато більший бюджет, ніж на розкрутку низькоконкурентних сайтів. Чим вища конкуренція, чим вище позиції, які повинен зайняти сайт в пошуковій видачі, тим більше доведеться витратитися.

Формуючи бюджет на просування, потрібно брати до уваги наступні статті витрат:

  • Придбання контенту. Вартість контенту залежить від його актуальності і унікальності.
  • Придбання зовнішніх посилань. Вартість залежить від якості посилань і способу їх придбання.
  • Купівля контекстної реклами. Даний вид реклами буде особливо ефективний в просуванні односторінкових сайтів, сайтів-візиток, інтернет-магазинів і інших ресурсів, що продають. Вартість контекстної реклами залежить від її якості, тематики і ряду інших характеристик.
  • Оплата праці технічних фахівців (програмістів). Для більш ефективної оптимізації напевно буде потрібно додавання нових сервісів і коригування структури сайту.

Бюджет на просування сайтуБюджет на просування складається з разових витрат: зміна функціоналу сайту, внутрішня оптимізація та ін., А також багаторазових витрат, серед яких: купівля контенту і розміщення контекстної реклами, витрати на придбання посилань, оплату роботи веб-майстра і т. д.

Фіксованих цін на послуги по пошуковому просуванню і розкрутці web сайтів не існує, оскільки в роботі задіяно багато інструментів, які оновлюються і поповнюються залежно від вирішення тих чи інших завдань.

Допомогти в складанні бюджету можуть спеціалізовані онлайн-ресурси і кваліфіковані фахівці, які є в штаті будь-якого агентства інтернет-маркетингу і реклами.