Банерна реклама у Львові

Банерна реклама у ЛьвовіБанерна реклама – узагальнююча назва графічних зображень рекламного характеру, що розміщуються на сайтах, за своїм призначенням аналогічна таким же модулям в друкованих ЗМІ.

Найбільш вживаним синонімом банерної реклами є одиниця виміру цього рекламного засобу – банер.

Реклама в Інтернеті може бути представлена в різному вигляді, але найчастіше – це статичні зображення і / або тексти з анімованими елементами, відео, інтерактивними об’єктами або без них. Головною ознакою банерної реклами та її невід’ємним елементом є гіперпосилання на сайт рекламодавця або веб-сторінку з додатковою інформацією про рекламований об’єкт.

Види банерів

Банерна реклама у ЛьвовіШвидкість розвитку рекламних технологій і поява нових рішень просто величезна, тому нові типи банерної реклами з’являються із завидною регулярністю. На сьогоднішній день можна виділити декілька найбільш поширених видів банерів:

  • Текстово-графічні.
  • Анімовані.
  • Інтерактивні.
  • Статичні.
  • Текстові.

Якщо з текстовою та текстово-графічною банерною рекламою все зрозуміло, то статичні банери в переважній більшості представлені  JPEG-файлами, анімована банерна реклама являє собою  банери з GIF-файлами або з відео всередині, інтерактивна реклама – це зображення з Flash-анімацією або аналогами JavaScript . Вона, як правило, містить будь-який елемент взаємодії з користувачем, наприклад, міні-гру або анкету.

SEO-просування і банери

Банерна реклама хоч і містить посилання на рекламовані сайти, через дорожнечу банерів в порівнянні зі звичайними посиланнями, в SEO – просуванні сайту вона, як правило, не використовується. Крім того, досить часто банери закриваються від індексації параметрами посилань або спеціальними тегами. Просування – це ж не просто використання посилальної маси, це непрямий спосіб досягти високих позицій сайту в пошуковій видачі і залучити потенційних клієнтів по пошуковим запитам. А ось банерна реклама – це, скоріше, своєрідний «вхід» на рекламований сайт, і вага їх посилань будь-якої ролі для рекламодавців не грає.

Банерна реклама у ЛьвовіЕфективність банерної реклами оцінюється за двома параметрами – за кількістю кліків і числу показів. Практика показує, що ефективність дії банерів має обмеження за часом. Якщо довгий час показувати одні і ті ж банери одним і тим же користувачам, вони обридають і перестають привертати увагу.

Визначених термінів дії банерів не існує. Вони можуть бути приурочені до конкретних свят, можуть бути сезонними і залишатися на сайтах по три-чотири місяці, але навіть не прив’язані до якихось зовнішніх чинників банери дуже рідко використовуються більше року.