Апдейт (АП) – це зміни в індексі пошукових систем, оновлення пошукової бази. Подібне оновлення не залежить від зовнішніх дій і проводиться пошуковими системами. Вони вносять оновлені дані в свою базу, враховуючи при цьому як колишні, так і нові сторінки.
Оптимізатори стежать за апдейтами:
- Текстовий апдейт – зміна позицій в пошуковій видачі за рахунок текстів з ключовими запитами, що публікуються на сторінках сайту.
- Нормативний апдейт – зміна позицій в пошуковій видачі за рахунок додавання і зміни вже існуючих на сайті посилань.
- Оновлення тІЦ – зміна позицій в пошуковій видачі за рахунок зміни тематичного індексу цитування сайту.
- Апдейт поведінкових факторів – зміна позицій в пошуковій видачі за рахунок зміни поведінки відвідувачів сайту.
Регулярність апдейтів в пошукових системах
Як правило, в Google оновлення пошукової бази, проходять щоденно а в пошуковій системі Яндекс – в середньому один раз в тиждень.
Апдейти, що регулярно проводяться пошуковими системами, дають можливість займатися просуванням не тільки нових сторінок, але і тих, які давно перебувають в індексі, але були змінені.
Щоб отримувати високі результати в пошуковому просуванні сайтів, не витрачати на це багато часу і коштів, потрібно обов’язково враховувати особливості пошукових оновлень і будувати відповідну вимогам пошукових систем стратегію просування сайту.