АГС

АГСАГС – найбільш широко застосовуваний пошуковий фільтр, який використовується пошуковою системою Яндекс для боротьби з неякісними, на думку пошукача, сайтами.

Вебмайстри розшифровують АГС як «Анти говносайт»

За всю історію свого існування фільтр АГС модифікувався кілька разів. У різний час Яндекс використовував фільтри АГС з різними числовими позначеннями.

 

Види АГС

  • АГС-17,
  • АГС-30,
  • АГС-40,
  • АГС (введений у вересні 2015р)

Алгоритм роботи фільтра, як і розшифровка його назви, залишається невідомим. Існує ряд гіпотез, кожна з яких намагається пояснити принцип роботи фільтра максимально достовірно. Ці пояснення будуються на порівняльному аналізі сайтів, що потрапили під дію АГС і сайтів, що обійшли цей фільтр.

Принцип дії АГС

АГСОсновне завдання фільтра АГС – виявлення неякісних сайтів і допоміжних ресурсів (сателітів), які несуть марне інформаційне навантаження і призначені для продажу посилань.

Відмінними рисами таких ресурсів є занадто вузька тематична спрямованість і низькоякісний контент, перенасичені ключовими словами (фразами) тексти, а також велика кількість вихідних посилань. Саме проти таких ресурсів спрямована дія фільтра АГС.

За припущеннями фахівців, в основі роботи фільтру АГС лежить принцип збігу відразу кількох ознак, кожна з яких окремо не впливає на оцінку сайту. Це:

  • Неправильне співвідношення вихідних і вхідних посилань.
  • Торгівля посиланнями на інші сайти.
  • Слабка реальна відвідуваність.
  • Низька унікальність контенту.
  • Молодість сайту.

Повний перелік ознак невідомий, оскільки він не розкривається розробниками. Судячи з усього, цей список регулярно оновлюється, редагується і доповнюється.

Роль АГС в SEO-оптимізації

АГСЯк заявляють розробники фільтра АГС, він призначений для боротьби з неякісними сайтами і сателітами, а, отже, для боротьби з «чорними» методами просування сайтів. Його робота позначається на результатах діяльності власників сіток таких ресурсів, які прагнуть отримувати доходи «не за якість, а за кількість». Проте ставитися з увагою до своїх сайтів потрібно всім без винятку: якщо сайт-донор з посиланнями на ваш проект потрапить під санкції фільтра, просуваний сайт може втратити свої позиції в пошуковій видачі. Тому за станом і актуальністю інформації на сайтах-донорах рекомендується стежити постійно.

Практика показує, що більшість сайтів, що потрапили під фільтр,  дійсно  є сателітами або сайтами з низькою якістю контенту, тому зняття фільтра АГС з таких сайтів – явище рідкісне і не має особливого сенсу. Наприклад, після потужної фільтрації в листопаді 2013 року за санкції АГС потрапило понад сто тисяч сайтів, а реабілітовано було тільки третина з них.