Розкрутка сайтів
Багато власників комерційних сайтів шукають будь-які способи, щоб збільшити свої продажі. І для цього застосовують безліч методів, наприклад, рекламу, просування сайтів Львів в пошукових системах, знижки, акції та інші маркетингові заходи. Однак мало хто з них замислюється, що продажі можуть не зростати через те, що сайтом просто незручно користуватися. І щоб зрозуміти те, що саме не влаштовує гостей сайту, необхідно юзабіліті тестування сайту.

Безумовно, від зручності користування сайтом залежить його робота. Адже велика частина гостей сайту не затримуються на ньому й кількох секунд, якщо вони щось не розуміють в ньому. І якщо навіть товар на сайті має мінімальну вартість, але щоб його купити потрібно провести багато дій, то користувач найчастіше просто не стане робити покупку.

Щоб зрозуміти всі свої вузькі місця, що заважають відвідувачам купувати, допоможе аудит сайту. Варто відзначити, що якщо підвищити зручність користування сайтом, то можна істотно збільшити конверсію і звичайно, збільшаться обсяги продажів. А ефект можна спостерігати майже відразу після завершення робіт.

Що може виявити юзабіліті тестування сайту?

Мета даної процедури може бути різною, проте фахівці компанії виділяють всього два напрямки тестування:

  1. Оцінка зручності роботи з сервісом.
  2. Порівняння юзабіліті ресурсу з основними конкурентами.

Щодо оцінки зручності сайту, то в даному тестуванні, враховуючи думку юзабіліті, відбувається аналіз кожного елемента сайту, це його контент, дизайн та інтерактивні елементи, за якими можна оцінити створення сайту. Крім цього, вивчається і поведінка гостей сайту та їх взаємодія з формами сайту, час, який провели гості на кожній сторінці, а також весь ланцюжок переходів по його внутрішнім розділам. Далі на основі юзабіліті тестування роблять висновки, щодо того, які саме елементи сайту потребують доопрацювання, а які його елементи виконують на відмінно свої функції.
Просування сайтів
Що стосується порівняння сайту з основними конкурентами, то в даному випадку ретельному дослідженню кілька разів піддаються всі інтернет ресурси, які мають схожу тематику, і які надалі порівнюються за аналогічним параметрами. Цей вид юзабіліті тестування потрібен для того, щоб надалі при випуску нової продукції не повторити помилок, які мають конкуренти.

Як перевірити якість виконаної роботи з поліпшення юзабіліті?

Перед тим, як надавати користувачам оновлений сайт, необхідно провести повне його тестування. І для цього буде потрібно спеціальний метод роботи – це плит-тестування. Тобто в цьому випадку нову версію ресурсу можуть бачити не всі користувачі, а тільки їх невелика частина. Потім поведінку цієї частини користувачів аналізують і вже на підставі отриманих даних робиться висновок про правильність і доцільність нововведень. За допомогою цього методу знімається весь ризик зробити рівень юзабіліті нижче, ніж був він до цього тестування.