Чи замислювалися Ви коли-небудь про просування свого сайту? Швидше за все, відповідь буде позитивною, інакше Ви б не потрапили на сторінки нашого сайту.
Пропоную спробувати розібратися в цьому питанні разом з користувачами, які задають відповідні пошукові запити. Завдяки дуже зручній розробці Яндекс – wordstat.yandex.ru та google adwords, можна з легкістю підібрати пошукові запити, які вас цікавлять, а, головне – дізнатися що шукає споживач, по яких пошукових запитах він це робить. Таким чином, оптимізація і просування сайтів стає легшою і ефективнішою.
Таким чином, складається список пошукових запитів, який і буде семантичним ядром, що просувається.
У питанні складання семантичного ядра сайту дуже важливо, щоб фахівець, що займається цією роботою, підійшов до вирішення свого завдання з різних сторін. Однією зі сторін є професійний підхід – фахівець підбирає логічні запити, ті, які повинні бути за логікою речей. Але є й інша сторона – погляд користувача. Стандартний користувач – під якого просувається сайт часто не є seo-спеціалістом. Це вчителі, лікарі, підприємці, домогосподарки та інші люди, що не мають поняття у «правильному пошуку» – по пошуку, за яким Ви за замовчуванням повинні знайти потрібну інформацію.
Ці люди – користувачі не тільки не мають поняття про те, як треба шукати в мережі Інтернет, а й частенько можуть заплутатися в великому розмаїтті відповідей, що видаються пошуковою машиною.
Для того, щоб не відбувалося такої плутанини, а також для полегшення пошуку ми і працюємо. Адже якщо Ваш сайт легко не тільки знайти, але й так само інтуїтивно зрозуміла його структура – грамотно сконструйоване меню, приємний інтерфейс, реклама, якщо присутня на сайті, то вона не нав’язлива, корисна інформація сайту не прихована від очей користувача під величезним числом банерів . Все це – юзабіліті сайту.
Usability
Usability – так зване зручне керування сайтом. Зручність, логічність, простота у використанні сайту користувачами – ті аспекти, яким присвячується діяльність даної галузі роботи над сайтом.
Тут же велику роль відіграє і професійно зроблений дизайн. Робота з сайтом повинна бути в першу чергу зручною, але не варто забувати і про естетичну сторону даного питання.
При підборі пошукових запитів, за якими Ви плануєте просування сайту Львів, необхідно враховувати схожі запити, які були введені користувачами. Складання семантичного ядра – є досить скрупульозною роботою. Повинен бути підібраний не тільки значний список ключових запитів, але і до кожного підібрані кількість запитів з важливими операторами. Дуже часто запит фахівця не стає ключовим запитом для просування сайтів, так як користувачі шукають ту ж інформацію, але з більш зрозумілих для них ключових запитів. Наприклад:
«Просування сайтів» – цілком професійний запит. Користувачі, які не є професійними оптимізаторами сайтів, шукають ту ж інформацію по інших запитах: «просування сайту в пошукових», «просування сайту своїми руками», «просування сайтів в мережі інтернет», «просування сайтів самостійно». Відповідно – для того, щоб не упустити увагу цих користувачів, необхідно враховувати і ці запити. Не дивлячись на те, що вони можуть бути низькочастотними, але, трапляється так, що саме ці користувачі стають Вашими клієнтами.
Наша компанія здійснює успішну розкрутку сайтів у Львові. На ринку просування та створення сайтів ми працюєм з 2009 року.
Ми щиро сподіваємося, що якщо Ви довірите просування сайту нашим фахівцям, то будете задоволені нашою роботою, а Ваш бізнес буде успішно процвітати!