Частотність пошукових запитів

Частота або частотність пошукових запитів включає загальна кількість показів певного запиту користувачам за місяць.

Як визначити частотність?

SEO-фахівці і веб-майстри можуть визначити частоту пошукових запитів за допомогою використання спеціальних інтернет – сервісів. Наприклад, для Яндекса використовується Вордстат. Також є платні програми. У разі використання лапок до і після пошукового запиту, можна отримати дані про частотність, враховуючи потрібну послідовність слів. Щоб отримати більш точні параметри по частоті, використовуючи вихідні морфологічні характеристики слів, перед запитом необхідно розмістити “!”.

При використанні даного сервісу можна отримати досить точні дані, але кожен запит необхідно вводити по черзі і обробляти в ручному режимі. Швидко визначити частотність великої кількості запитів не вдасться, тому для проведення аналізу буде потрібен якийсь час.

Популярні міфи щодо частотності запитів

Міф №1. Частотність на Вордстат відповідає чисельності запитів в Яндексі.

Цифра, яка розташовується біля конкретного запиту, є тільки попередньо очікуваною кількістю показів за місяць. Точне значення можна визначити тільки за фактом, для цього необхідно вказати запит в якості ключа і перевірити статистичні дані за результатами звітного періоду.

Щоб визначити точну прогнозовану інформацію, слід використовувати спеціальні параметри – лапки, знак оклику, вказувати регіон та інше.

Міф №2. Трафік можна спрогнозувати за даними Вордстат.

Чисельні експерименти, які періодично проводяться веб-майстрами і фахівцями з оптимізації, показують, що розташування сайту на перших позиціях по високочастотним запитам не дає можливості гарантувати трафік.

Міф №3. Використовуючи дані частотності Вордстат можна скласти семантичне ядро.

Даний сервіс не володіє необхідною кількістю потрібної інформації для формування набору ключів, потрібних для розкрутки сайту. Часто більш вагоме значення належить менш частотним фразам, які здатні витримувати значну конкуренцію, сприяють збільшенню трафіку і зростанню продажів компанії. Навіть нульовий показник за запитами ще не буде говорити про те, що ресурс нікого не цікавить. Високочастотні запити іноді не відрізняються необхідним для частотності показником відвідуваності.