Розкрутка сайтів
У наведеній нижче статті, ми з вами розглянемо найбільш відомі фільтри пошукової системи Yandex, які в більшості випадків використовуються при внутрішній «оцінці» сайту, а також причини, з яких вони накладають обмеження і «штрафи» на Інтернет-ресурси. Розуміння причин, за якими накладаються обмеження, допоможе виконати грамотне SEO просування сайтів Львів в даній пошуковій системі. Офіційно, ніяких фільтрів в Yandex немає, принаймні, керівництво компанії приховує цю інформацію. Однак, завдяки працям і експеременту оптимізаторів і веб-майстрів, вони були визначені і класифіковані, і вони ж дали їм назви.

Фільтр «Ти останній»

Це один з найстаріших фільтрів, накладається на Інтернет-проект через розміщення на ньому неунікального змісту. Це фільтр може застосовуватись до будь-якого сайту, з якого його контент був вкрадений іншими веб-майстрами і розміщений на інших ресурсах. Для того, щоб перевірити, чи застосований цей фільтр до вашого сайту вам необхідно взяти невелику частину тексту (1 – 2 пропозиції) і внести в пошуковий рядок системи. Обраний вами текст необхідно взяти в лапки для видачі результату з точним збігом слів. Якщо ваш сайт не визначився, і пошукова система його не знайшла, то це перша ознака застосування цього фільтру. Другою ознакою є його присутність у списку, в якому стоїть галочка «показати все без винятків». Застосування цього фільтра свідчить про те, що не дивлячись на те, що він індексується, він за результатами пошуку знаходиться на останніх позиціях. Для вирішення цієї проблеми необхідно оновити зміст сайту.

Фільтр «Ти спамний»

Це відносно новий фільтр (час введення січня 2010), який накладається на пару запит-документ і не дозволяє якій-небудь сторінці проникнути в ТОП по якомусь питанню. Інші запити, що не потрапили під дію цього фільтра, визнаються пошуковою системою «правомірними».
Просування сайтів
Раніше була думка, що максимальна кількість ключових слів у використовуваних текстах забезпечує хороше просування сайту. Ціна, яку сьогодні необхідно платити за кількість ключових слів – їх процентний вміст по відношенню до загального обсягу тексту. Тому, з’являлися статті, які налічували 20 000 – 50 000 символів. Читати подібні «простирадла» мало у кого виникало бажання. Тому Яндекс почав боротися з цим явищем.

Для того, щоб вивести свій сайт з-під дії цього фільтра, вам потрібно зменшити кількість ключових слів у використовуваних текстах. Для того, щоб вірно визначити середнє процентне співвідношення ключових запитів до обсягу тексту, проведіть оцінку сайтів-конкурентів, які потрапили в ТОП 10.

Ознаки дії фільтра «Ти спамний»

  1. У пошуку знаходиться не та сторінка, на якій просувається запит.
  2. Розкручувана сторінка проіндексована, однак, для переходу на неї, необхідно пройти за посиланням.
  3. За вписаною фразою відсутні проблеми, однак, за прямим запитом видається сторінка, яка не просувається.
  4. Рейтинг сайту стоїть на місці або навіть падає. У сніпеті стоїть не основний текст, а шматки меню, частини тексту.

Способи позбавлення від фільтра «Ти спамний»

  1. Якщо на розкручуваній сторінці розміщено текст великого обсягу, то його необхідно скоротити до розумних меж. При цьому варто орієнтуватися на обсяги текстів, які увійшли до ТОП-10. Так само можна трохи зменшити кількість входжень ключових слів.
  2. Якщо за своїм обсягом текст не дуже великий, але в ньому присутні безліч ключових слів, то необхідно зменшити їх число. Зверніть увагу. Якщо ключова фраза складається з декількох слів, а вони зустрічаються в тексті (не в складі ключового слова), то краще почати саме з них. Для більш наочного ознайомлення з процедурою «врахування» слів пошуковою системою Яндекс, потрібно вбити в пошуковому рядку сайту просувний запит і перейти на копію.
  3. Хороший результат приносить «пожвавлення» тексту за допомогою вживання ключових слів не тільки в точне входження, але і з вживанням синонімів, чисел, відмінків і так далі.
  4. Якщо після 1 – 3 апдейтів Yandex розкручувана сторінка так і не проіндексувалася, то зменшіть число входжень ключового слова до одного повного та одного морфологічного.