Туристичний сайт: просування в Україні з «SeoSite»

Компанія «SeoSite» спеціалізується на створенні, розвитку та просуванні сайтів в інтернеті. Портали туристичної тематики винесені фахівцями в окрему рубрику. Команда вже накопичила досвід в просуванні сайтів турагентств, для України, в тому числі.

Визначальні особливості: специфіка ринку та форми бізнесу

Більшість клієнтів цікавляться вартістю послуг, їх якістю, термінами досягнення позитивних результатів. Як правило, до нас приходять з вже готовими сайтами, які з якихось причин не приваблюють відвідувачів, які перетворюються у клієнтів. Витрачені кошти на виробництво інтернет-проекту повинні повертатися прибутком для власників порталів. Коли роботи виконуються комплексно, індивідуально, сумлінно, сайт як реклама бізнесу випереджає інші види розкрутки, навіть радіо і телебачення.

Для туристичних порталів в Україні існує кілька факторів, які впливають (позитивно або негативно) на успіх бізнесу, серед них наступне:

  • існування широкої бази пропозицій для відпочиваючих в межах країни (конкурентність);
  • близькість європейських кордонів відкриває перспективи для освоєння альтернативних напрямів туризму (шопінг, медицина, навчання);
  • доступність світових курортів укрпїнському споживачеві;
  • розвиток туризму як окремої галузі господарювання (з’являється більше підготовлених кадрів);
  • готовність жителів країни платити за якісний відпочинок;
  • наявність «сірого» ринку (можливість пожити у приватника всередині країни);
  • сезонність пропонованих послуг, потреба підтримувати працездатність проекту цілорічно;
  • сформовані переваги жителів країни.

Завдання сайту туристичної тематики розширюються від простого залучення клієнтів до переконання користувачів замовляти послуги конкретного підприємця. Для успішного просування туроператора буде потрібно, як мінімум, наступне:

  • глибоке знання тематики;
  • уміння адаптувати сайт до різних потреб клієнтів, відповідно до наявних пропозицій продавця;
  • навички в управлінні пошуковою репутацією;
  • наявність систематизованого підходу до розвитку порталу (поліпшення структури, простота впровадження оновлень);
  • здатність організувати роботу менеджерів на телефоні, написати скрипти, що продають, інше.

Комплексне просування, а точніше попередній аналіз туристичного сайту визначить необхідність тих чи інших послуг.

Що враховується при формуванні ціни на розкрутку туроператора?

Поточний стан сайту допомагає визначити базовий комплекс послуг необхідний для отримання позитивних результатів через 2, 4, 6 і більше місяців. При цьому самі терміни не впливають на вартість прямо, але витрачені зусилля – так. В одному випадку піднятися в ТОП-3 обходиться дешевше і простіше, швидше. Але є запити, за якими складно пробитися в ТОП-3 навіть за 6 місяців при досить відчутних вкладеннях. Далі ми розповімо про специфічне трафікове просування, пояснимо: чому такий варіант розкрутки вигідніше.

Команда «SeoSite»  починає співпрацю з клієнтами на умовах мінімальної вартості для просування туристичного сайту. В інших випадках, на ціну крім поточного стану ресурсу впливають такі критерії:

  • число заявлених турів, їх взаємодоповнюваність (ціна, умови перебування, тощо);
  • наявність пошукової репутації;
  • дата створення порталу: сайти старші легше просувати;
  • області України, де планується розкрутка.

Також важливо відзначити, що в умовах реального світу, є тенденція – розвивати сайт відразу на декількох мовах. Причому українська для деяких регіонів виглядає не просто кращою, а обов’язковою (англійська, німецька – альтернативні доповнення). У разі мультимовного просування доводиться враховувати необхідність створення декількох семантичних ядер, що враховують мовні особливості.

Бажаєте дізнатися вартість розкрутки сайту? Заповніть зворотну форму внизу сторінки або замовте дзвінок нашим операторам. Відповіді на прості запитання допоможуть визначитися з передбачуваною вартістю просування у нас.

Туристичний сайт: просування по трафіку – що це?

Число відвідувачів порталу з обраної тематики визначає його успішність, підвищує довіру користувачів. Такий спосіб просування прийнято називати трафиковою розкруткою. Сьогодні пред’являються особливі вимоги до якості залучення клієнтів.

Ми з високою точністю складаємо портрет цільової аудиторії. Далі формуємо список запитів користувачів, яких на перевірку виявляється десятки тисяч. Вибрані ключові слова допомагають приводити на сайт клієнтів, що цікавляться туристичною тематикою і перебувають на різних етапах воронки продажів.

Якщо коротко. ВП – це послідовність дій цільової аудиторії на шляху від простого інтересу до покупки туру, вчинення інших значимих дій на сайті. Залучення туристів слід починати приблизно через 2 місяці від старту продажів турів конкретного напрямку. Так ви зможете задовольнити початковий інтерес користувачів, які хочуть отримати базову інформацію про туроператора, його пропозиціях. Продуктивність, одержувана від відвідувачів, що повернулися, вище, ніж від гостей, що прийшли один раз.

Зазвичай компанії орієнтуються на фактори:

  • період відпусток вУкраїні;
  • сприятливий час для відвідування конкретних країн;
  • також особливі напрямки туризму (святкові дні, медицина, школи, шопінг, інше – діючі в календарні дні).

Важливо, що раннє залучення туристів відбивається не тільки на старті сезону. Швидше досягається популярність ресурсу. Створюється позитивна репутація, що дозволяє займати високі місця в органічній видачі. Як наслідок, інтерес користувачів до сайту утримується навіть після закінчення сезону. Головна перевага туроператора в такій ситуації – можливість запропонувати альтернативні напрями або послуги. Це природним чином подовжує життєздатність сайту, не вимагаючи надлишкових вкладень.

Онлайн-консультант: інструмент для підвищення кількості продажів

За допомогою аналітичних сервісів було проведено соціологічне дослідження. Результати показали, що форма online запиту використовується частіше, ефективніше. Додатково, інструмент підвищує лояльність клієнтів, яким зручніше поспілкуватися з оператором онлайн, ніж телефонувати до call-центру. У цій ситуації є різні інтерпретації, оскільки спостерігається залежність не тільки від форми звернення.

Коли call-центр краще?

Важливий масштаб підприємства. Мега компанії готують менеджерів для ведення переговорів за різними схемами, починаючи з «холодних» дзвінків. «SeoSite» має можливість писати скрипти правильного спілкування з користувачем. У компанії також проводять тренінги, призначені для поліпшення роботи відділу продажів. По-справжньому великі оператори створюють спеціальні контролюючі органи. Вони покликані збирати аналітику по дзвінках, прослуховувати накопичене, робити висновки, виправляти помилки як людські, так і машинні (покращувати скрипти). Команда «SeoSite» має досвід у наданні послуг подібного роду.

SEO: результати і терміни

Ми не любимо доводити справу до дедлайну. Але об’єктивна ситуація не завжди складається на користь нашого клієнта. Багато залежить від своєчасності звернення до наших фахівців, а також реальної картини з сайтом. Важливо, щоб проект не перебував під санкціями пошукових систем. Хоча команді є що запропонувати в екстреній ситуації для порталу, зараз розглянемо сприятливий збіг обставин. Просування відбувається у кілька етапів. Цифрами це виражається приблизно так:

  • 2-3 місяці необхідно для виходу в ТОП по низькочастотних запитах;
  • трохи більше потрібно часу для потрапляння в SERP з средньочастотними КС;
  • 6 місяців (іноді більш) – це час, необхідний для успішного просування за ключовими словами високої частотності.

Фактично всі запити із зазначенням українських міст належать до НЧ:

  • З Києва до Італії удвох/без дітей.
  • Діснейленд в Парижі з України.
  • Шопінг в Німеччину зі Львова/Дніпра/Запоріжжя.

Але просування по ним для сайтів часто виявляється найбільш дієвим, оскільки буде приходити трафік високої якості.

До середньочастотних відносяться запити наступного виду:

  • Тури в червні 2020.
  • Діснейленд в травні.
  • Туреччина тури на вересень.

Відвідувачі по цих запитах – це ті, хто ще не визначилися з остаточною датою поїздки, іноді навіть напрямком. Головне завдання маркетологів – робота на утримання таких клієнтів, створення комфортних умов для них, грамотна подача потрібної інформації. Будуть корисні статті про оформлення документації, надання супутніх послуг (страхування), правила їх отримання. Важливо, щоб клієнти відчували сильного продавця, що володіє інформацією.

Високочастотні запити виглядають так:

  • Туроператор.
  • Гарячі тури.
  • Тури в Італію.

З такими словами на сайт заходять люди, які тільки планують відпочинок. У воронці продажу вони займають місце зацікавлених користувачів, яких набагато більше, ніж реальних клієнтів.

Також не можна ігнорувати той факт, що багато  українських користувачів знають англійську мову на рівні, достатньому для подорожей. Тому такі запити як Best hotels in Phuket, TOP 10 hotels in Paris, – теж треба задіяти для просування ресурсу. Аналогічні ключові слова складаються для таксі, аеропортів, інших служб.

Пошукова репутація або розвиток бренду

Коли користувачі ведуть пошук відповідних турів, ваш сайт може опинитися на перших позиціях по ВЧ запитам. При цьому згадування бренду поблизу с КС – це добра ознака, що позитивно сприймається пошуковими системами. Одночасно з цим відбувається популяризація назви компанії.

Але є і ще один важливий фактор. Коли користувач бачить Бренд+Тур в Туреччину Україна, він з великою часткою ймовірності «прогуглить» назву компанії. Ввівши пошук по «TUI Україна», користувач переконається, що представлений бренд належить до еліти туристичного бізнесу. Переваги очевидні – лояльність, довіра, підвищене число дзвінків та замовлень.

Завдання наших фахівців з управління мережевою репутацією полягає в створенні аналогічного визнання для брендів клієнтів. Так ми працювали з компанією Altezza, що пропонує тури в Африку. Клієнт погодився на комплексне просування сайту. В результаті завдяки застосованому SEO, створення якісного довідкового профілю та послуги по поліпшенню впізнаваності бренду, – нам вдалося всього за 4 місяці вивести сайт на наступні позиції:

  • 120 запитів – потрапляння в ТОП-10;
  • 3000 + КС – присутність в ТОП-100.

Відзначимо додатково, що користувачі серйозно ставляться до вибору туристичних агентств, тому іноді навіть ТОП-100 або 50 вважаються значущими. Сьогодні Altezza просувається не тільки українською та англійською мовами, але також російською.

В управління мережевою репутацією входить робота з відгуками. Ведеться постійний моніторинг згадок бренду. Негативні коментарі відпрацьовуються практично миттєво. Для цього у нас є власні напрацювання. Відзначимо, що не кожен негативний відгук варто неодмінно видаляти. Досить дати експертну оцінку висловлюванням. Це підвищує рівень лояльності клієнтів і викликає додаткову довіру у пошукових систем.

Комплексне просування сайту туроператора: послуги +

Одночасне застосування декількох методів розкрутки за три місяці роботи дає приблизно 15% додаткових заявок. Але ці цифри можуть бути і вище, оскільки кількість дзвінків збільшується на 30-40%.

Крім уже перерахованих послуг компанія «SeoSite» пропонує скористатися наступними методами просування:

  • маркетинговий і контентний розвиток, в рамках послуги реалізується позиціонування компанії (дає підвищення прибутку + лояльні клієнти);
  • поліпшення юзабіліті ресурсу (сприяє утриманню уваги користувачів);
  • оновлення дизайну, грунтуючись на вивченні сайтів конкурентів і пристрастей цільової аудиторії;
  • технічне обслуговування (підтримання працездатності ресурсу);
  • SMM – організація роботи за допомогою соціальних мереж і сигналів, в інтернеті багато подібних майданчиків, де вже є готові до покупки відвідувачі.

Ще раз про наші методи роботи

Просування туристичного сайту в «SeoSite» відбувається за такою схемою:

  1. Визначення пріоритетних напрямків для розкрутки.
  2. Позначення обмежень для конкретного проекту.
  3. Виявлення особливостей, цілей, типу сайту.
  4. Розробка і проведення досліджень: онлайн-опитування, інтерв’ю, аналіз конкурентів, створення портрету цільової аудиторії.
  5. Поліпшення якостей порталу: юзабіліті, дизайн, структура, семантика.
  6. Зовнішня оптимізація також проводиться нашими співробітниками, якщо в цьому є необхідність.
  7. Впроваджуємо виправлення, аналізуємо результати, формуємо звіти і пропонуємо нові напрямки для розвитку.
  8. Створюємо і розвиваємо репутацію в мережі.
  9. Навчаємо представників клієнтських компаній маркетинговим прийомам, грамотному веденню переговорів, іншим навичкам.

Комплексний аудит сайту допоможе виявити інші слабкі ланки проекту. Наприклад, невдала стратегія для цінової політики. Ми навчимо реагувати на дії найближчих конкурентів, правильно вибирати позиціонування. Крім того, важливою виявляється робота сервісів: швидкість відповіді на дзвінки і листи, підтримка клієнтів під час подорожі, після поїздки.