Таргетинг (від англ. Target – ціль) – це маркетинговий механізм, за допомогою якого з усього числа інтернет-користувачів можна виділити тільки ту цільову аудиторію, яка відповідає певним критеріям (географічний, соціально-демографічний та ін.), І донести до неї рекламну інформацію.

Націлювання дозволяють рекламодавцям використовувати рекламний бюджет більш раціонально, отримуючи максимально можливу віддачу.

Принцип орієнтування використовується пошуковими системами (визначення всіляких характеристик користувачів при введенні пошукового запиту), так само в контекстній рекламі, банерних мережах, соціальних мережах. Рекламодавець в кожному з цих сервісів може задати необхідні для його рекламної кампанії параметри в залежності від виду таргетингу і цілей, які перед ним стоять.

Види таргетингу

Географічний таргетинг

Геотаргетинг дозволяє показувати рекламу цільової аудиторії того географічного регіону, який цікавить рекламодавця. Принцип роботи геотаргетингу грунтується на даних користувача про його місцезнаходження, які визначаються за IP-адресою.

Географічний таргетинг може обмежуватися, наприклад, якимось регіоном, або окремо взятим містом. Таким чином, якщо рекламодавець при встановленні параметрів геотаргетингу задає показ рекламних оголошень за цільовим запитом тільки для жителів Львова, то будь-який користувач цього міста, ввівши в рядку пошуку потрібний запит без географічної прив’язки, побачить рекламну інформацію, якою до нього хотів донести рекламодавець.

Або ж може бути зворотна ситуація, коли потрібно донести рекламу не до окремо взятого регіону, а охоплення території повинен бути набагато ширше (наприклад, регіональна компанія займається поставками обладнання в усі регіони України. У цьому випадку в налаштуваннях геотаргетингу необхідно вказати саме ту географію, яка цікавить рекламодавця.

Часовий таргетинг

Часовий таргетинг дозволяє налаштувати покази реклами для певних днів тижня і тимчасового діапазону протягом доби. Як правило, цей таргетинг може бути цікавий компаніям, які надають послуги не 24 години 7 днів на тиждень і немає необхідності показувати рекламу в ті дні та години, коли клієнти не зможуть зв’язатися з компанією.

Соціально-демографічний таргетинг

Показ реклами для певних категорій користувачів, наприклад, орієнтуючись на:

  • вік
  • стать
  • дохід
  • посаду
  • освіту
  • соціальний статус і ін.

Тематичний таргетинг

Налаштування тематичного орієнтування обмежують показ реклами тільки на сайтах певної тематики, яка цікавить рекламодавця.

Поведінковий таргетинг

Поведінковий таргетинг збирає інформацію про користувачів і їх поведінці за допомогою cookie-файлів. Інформація акумулюється в профілях і містить статистичні дані про дії користувачів: які були введені запити, переглянуті сайти, якого роду вчинені покупки і т.п. Отримавши ці дані, рекламодавець може мати чіткий портрет потенційного клієнта.

Орієнтування по інтересам

В даному випадку мова йде про націлення в контекстній рекламі. Покази реклами на рекламних майданчиках веб-ресурсів здійснюються відповідно до запитів користувачів, які їх цікавлять.

Орієнтування за кількістю показів одному користувачеві

Застосовується в банерній рекламі з оплатою за певну кількість показів. Регулює кількість показів рекламного блоку одному користувачеві протягом заданого часового відрізку (день, тиждень, місяць).

Просування сайтів Львів – 0632381495