Якщо ви читаєте цей матеріал, то це означає тільки одне, що вам цікава оптимізація сайту. Тому для читачів свого сайту, ми вирішили зробити подарунок і написати матеріал, який би відповідав на інформацію – самостійна оптимізація сайту. Для вашої зручності будемо ділити на розділи. А починаємо ми з розділу, який присвячений мобільним пристроям.

Оптимізація сайту під мобільні пристрої

094Пошукові системи (Яндекс і Google) максимально намагаються зробити пошукову видачу для мобільних пристроїв зручною. Тому власники сайтів, які стежать за новинами пошукових систем, починають розуміти, що змушені перебудовуватися.

І це хороший тренд. Пошукова видача повинна постійна вдосконалюватися. У статті «Аудит сайту» ми показували як перевірити на адаптивність шаблону. Також є можливість перевірити видачу для мобільного трафіку.

Зайвого трафіку  не буває. І якщо ваш сайт працює на cms wordpress, то ви можете завантажити новий адаптивний шаблон в Інтернеті. Потім трохи його підредагувати. Завжди перевіряйте адаптивність через спеціальні сервіси.

Але крім адаптивності, ви повинні розуміти, що для користувача продовжує залишатися ключовим фактором швидкість завантаження сторінки. Тут уже бажано укластися до 2 сек. В принципі, багато адаптивних шаблонів є для інших cms. Все залежить, які ви завдання ставите і бюджетом володієте.

Оптимізація сайту на wordpress (вордпресс)

Так як cms wordpress (вордпресс) продовжує залишатися найбільш популярною, ми вирішили показати приклад на цій cms. Але багато моментів будуть ідентичні і для інших сайтів.

Якщо говорити простою мовою, то оптимізація сайту – це максимальна зручність роботи пошукової системи з сайтом для поліпшення ранжирування в пошуковій видачі. Ми вже раніше писали, що є внутрішня оптимізація і зовнішня.

095Вище ми вже показали, що оптимізація починається з аудиту. Після того як проведено аудит, ми починаємо усувати всі помилки і тим самим робити наш сайт більш зручним.

Покрокова інструкція «Як зробити seo-оптимізацію сайту самому»:

 

 

  1. Перевірити на адаптивність шаблон. І якщо раптом ваш шаблон НЕ адаптивен – встановити новий або зробити старий адаптивним.
  2. Наступний момент – перевірити свій robots.txt (саме там потрібно вказати, що можна пошуковим системам індексувати). Дуже важливо, щоб був створений спеціальний розділ для Яндекса. Так як Рунет дуже сильно залежить від Яндекса – це автоматично означає, що потрібно враховувати побажання цієї ПС.
  3. Sitemap – це карта сайту для пошукових систем. Ваше завдання максимально сповістити Яндекс і Google, що у вас є сторінки, які потрібно проіндексувати. І щоб полегшити роботу, ми створюємо через спеціальні плагіни – sitemap. Потім потрібно буде додати в Google і Яндекс вебмайстери. Там є спеціальні розділи.
  4. Обов’язково потрібно зібрати запити і потім розподілити за категоріями (розділами) і сторінками. До кожного розділу і сторінці, потрібно підібрати такі запити, щоб ця сторінка приносила вам цільовий трафік і конверсію (формування посадкових сторінок). Обов’язково заповнюйте такі дані: Title, description, url-адреси + перелинковка.
  5. Завжди перевіряйте швидкість завантаження вашої сторінки. Це можна зробити через gtmetrix.com.
  6. Якщо у вас сайт вже розрісся, то у нього можуть бути дублі. Благо є потрібні плагіни, які вирішують задачу. Щоб перевірити дублі на заголовки і опис потрібен спеціальний софт (підійде ComparseR).
  7. Обов’язково перевіряйте, щоб всі сторінки віддавали 200 код сервера. Всі сторінки, які ви видалили, повинні віддавати 404 код. Перевірити весь сайт, ви зможете через Xenu.
  8. Обов’язково потрібно писати унікальні тексти. Але ще важливий і обсяг тексту. Тут умови прості-мінімум 500 слів, а бажано від 800-1000 слів. Намагайтеся використовувати в тексті 2-3 картинки.
  9. Сьогодні стало модно використовувати мікророзмітки. Більшою мірою використовують інтернет-магазини. Перевірити можна через спеціальний сервіс -developers.google.com/structured-data/testing-tool
  10. Проаналізувати посилальний профіль вашого сайту

096Якщо Ви замовте сео-оптимізацію вашого сайту у нас, ви отримаєте:

  1. Аудит вашого сайту
  2. Налагодження та виправлення знайдених помилок
  3. Семантичне ядро + оптимізація посадкових сторінок
  4. Рекомендації по просуванню

Виконання мінімальних цих пунктів дозволить вашому сайту усунути мінімальні помилки, які присутні у більшості сайтів. Є ще й інші побажання.

Наприклад, ComparseR дозволить вам побачити не тільки дублі заголовків і описів, а й іншу інформацію: кількість H1 на сторінці (повинно бути не більше 1), яка кількість сторінок посилається (приблизно можна спрогнозувати одержувану вагу) і так далі.