Сайти виробничих компаній: основи успішного просування

Просування сайтів виробничих компаній відрізняється наявністю власних потужностей, розташованих на «землі». Підприємства, стартуючи з місцевої локалізації, схильні розширюватися, відкривати філії цехів, магазинів або розвивати дилерські, дистриб’юторські мережі. Саме для таких компаній потрібні спеціальні програми підтримки бізнесу оффлайн.

«SeoSite» пропонує наступне:

  • створення єдиної системи інтернет-маркетингу;
  • допомога в організації торгівлі через створені мережі дилерів або дистриб’юторів;
  • підвищення впізнаваності бренду, поліпшення репутації;
  • поява виробничого сайту в ТОП-1 пошукової видачі по комерційним запитам;
  • потрапляння у спеціальні блоки Гугл (Швидка Відповідь).

Просування сайтів по Україні

Економіка різних областей країни викликає депресивні настрої з боку клієнтів, що розмірковують про можливе замовлення послуги з просування виробничого сайту. Причини залишимо для іншого обговорення, візьмемо тільки об’єктивні дані більшої частини підприємств і ті горизонти, до досягнення яких прагнуть наші клієнти.

Компанії, що заповнюють локальний ринок, відомі в своїх областях чи містах. Сюди входять різноманітні підприємства:

  • Виготовлення керамічних виробів з унікальним Петриківським розписом.
  • Виробництво вікон, дверей, меблів.
  • Пошиття одягу.
  • Машинобудівні заводи.
  • Комбінати важкої промисловості.

Створення сайтів кілька років тому було не просто популярно, а престижно. Тому велика частина виробничих компаній, особливо великих, володіє власними веб-сторінками. Типи сайтів відрізняються в залежності від потреб підприємства:

  • Візитки.
  • Лэндинги.
  • Повноцінні багатосторінкові ресурси, тощо.

Спочатку компанії розраховували на закріплення виробництв у масштабах міст, областей. Деякі відразу «замахувалися» на охоплення українського ринку, вихід до закордонних покупцыв. Мінливі економічні умови посилюють конкуренцію на ринку виробників, змушують переглядати дію інструментів маркетингу. Доводиться активніше використовувати можливості інтернету, домагатися отримання посиленої підтримки з мережі.

Практика показує, що розвивати бренд зв допомогою інтернету стає більш ефективним механізмом, ніж з рекламними інструментами телебачення/радіо.

Суть просування зводиться до розширення ринку збуту по Україні, за кордоном, створення власних торгових точок у різних областях країни. Перевага віртуального способу просування допомагає зрозуміти те, наскільки затребувані товари/послуги компанії регіонально і глибше по містах. Це дозволяє підвищити ефективність планування і приступати до розвитку в об’єктивно пріоритетних для бізнесу областях.

Клієнти – представники різних сегментів ринку, вибираючи для себе комплексне просування сайту, ставлять перед собою приблизно однакові цілі:

Зайняти місце лідера ніші в Україні.

Випередити прямих конкурентів по трафіку.

Підвищити число замовлень з сайту, що приходять, створити постійну клієнтську базу.

«SeoSite»  пропонує досягти подібних результатів разом з досвідченими співробітниками компанії. Отримайте консультацію у наших менеджерів вже сьогодні.

Головне в просуванні виробничих сайтів

Залучення цільового трафіку – пріоритетне завдання при розкручуванні веб додатків. Аналіз реальної ситуації в конкретній ніші визначає майбутні комерційні плани. Отримання даних про лідерів ніші, обчислення найближчих конкурентів, складання портрету цільової аудиторії дає підстави для розробки стратегії просування.

Особливо ефективним виявляється застосування пошукового управління репутацією. Поєднуючи деякі етапи просування з елементами підвищення PR показників, виходить оптимізувати витрати на маркетингові та рекламні кампанії. Завдяки дослідженням наші клієнти отримують таку інформацію:

  • джерела і тональність згадувань бренду, сайту, іншого;
  • дані про те, що цікавить цільову аудиторію;
  • майданчики, де переважно збираються потенційні покупці;
  • відомості про негативны висловлювання, позитивні відгуки, тощо.

Інформація використовується при розробці стратегії просування. На її підставі видаються рекомендації про наступне:

  1. Типи майданчиків бажаних для залучення уваги клієнтів (що краще: форуми, соціальні мережі, дошки оголошень).
  2. Форма публікацій, яка за даними аналітики виглядає ефективніше для процесу залучення користувачів до тематики бренду (пости, блогові записи).
  3. Бажана періодичність статейного оновлення.
  4. Види реклами найбільш корисні для конкретного виробництва (аж до кращого вибору соціальної мережі, новинного порталу).

Додатково пошукове управління брендом допомагає в роботі з негативом про компанію: нейтралізація і закриття від очей цільової аудиторії.

Робочий кейс «Біол»: сайт, який продає посуд

Етапи пошукового просування досить стандартні. Тому не станемо повторювати власну думку і те, що думають конкуренти про етапи розкрутки бренду. Наведемо конкретний приклад роботи з виробником кухонного посуду, відповідних аксесуарів з матеріалів підвищеної зносостійкості. Компанія «Біол» виробляє одиничні екземпляри виробів, набори каструль і сковорідок, іншого домашнього начиння.Представники бренду звернулися в «SeoSite»  з проханням допомогти вийти з представленою продукцією на російський ринок.

На старті розробники мали свіжий сайт, який відповідає такому технічному стану:

  • погано продумана структура;
  • відсутність зручної навігації;
  • тематична порожнеча (немає статей, контактної інформації, іншого);
  • сторінки не пройшли індексацію;
  • Семантичне Ядро не сформоване.

Оптимізаторами компанії під управлінням менеджера проекту були усунені всі вище перераховані недоліки.  Перероблена структура сайту, створена зручна навігація.  Всього за 3 місяці сайт пробився в ТОП-10 пошукової видачі по тисячі двісті шістьдесяти шісти запитам.  Ще через 2 місяці число ключових слів, за якими сайт займав лідируючі позиції, зросла до 5376. Кульмінацією виявився залучений на сайт трафік: від початкового «0» відвідувачів ми разом з представниками бренду отримали 7000 візитів за тиждень.  Поліпшення внутрішньої оптимізації допомогло монетизувати ліди в реальних клієнтів.

Отримати детальну інформацію про способи взаємодії з «SeoSite»  можна прямо зараз.  Для цього на сайті є форма зворотного зв’язку, а також номери телефонів наших менеджерів.  Не відкладайте на завтра свій успіх, телефонуйте вже сьогодні.