Сайти бухгалтерських послуг: комплексне просування в Україні

Бухгалтерія компанії залишається головною сполучною ланкою між організацією і органами, що контролюють її діяльність: своєчасність сплати податків, правомірність діяльності. Для власників бізнесу важливо мати об’єктивну звітність, щоб співробітники не допускали помилок, юридично правильно оформляли звіти, не крали та інше.

Вирішити проблеми багатьох компаній здатний бухгалтерський аутсорсинг або аудит.

Створення, розвиток і просування фінансового сайту – це найкращий спосіб заявити про власну присутність у цій ніші бізнесу.

Що змушує виділяти сайти бухгалтерських послуг, як окремий тип ресурсів?

Конкурентне середовище цього сегменту щільно населене консалтинговими компаніями. Самі послуги відносяться до затребуваного розряду товарів (майже дефіцитного). Але навіть це не дозволяє користувачам знижувати рівень вимог до якості роботи різних сервісів. Додатково, існує ряд особливостей, що накладає обмеження на просування конкретних сайтів:

  • різноплановість послуг (по суті робіт, рівню секретності або конфіденційності);
  • високочастотних запитів не так багато, просування обходиться по ВЧ дорожче, ніж для інших тематик;
  • корпоративні вимоги до публікацій формують ліміти на обсяги текстів, якість написання, + необхідність цитувати законодавчі джерела;
  • створення «побічної» конкуренції за КС з-за присутності на ринку величезного числа бажаючих отримати якісний реферат на бухгалтерську тему.

Що робить розкрутку більш швидкою?

Просувати портал, що пропонує бухгалтерський аутсорсинг простіше, якщо в розпорядженні власника є наступне:

  • ліцензія, сертифікати, інша документація, що підтверджує професіоналізм публікатора;
  • співробітники пройшли спеціальну підготовку;
  • вибудувана ієрархія компанії, що забезпечує конфіденційність;
  • портфоліо завершених проектів.

У «SeoSite» вже сьогодні можуть запропонувати подібного проекту економічне рішення, яке дозволить збільшити наступне:

  • цільовий трафік;
  • число тих, що подзвонили;
  • кількість заявок.

Просування по позначеному ланцюжку підказує, що ми пропонуємо комплексні рішення, де потрібно впровадження нових методик для залучення і утримання клієнтів. Необхідно забезпечити зв’язок між ланками рекламних стратегій, маркетингових прийомів, пошуковою оптимізацією.

Почнемо з послуги: управління репутацією в мережі

Можна спростити уявлення про імідж компанії і сказати, що для просування важлива видимість організації в пошукових системах, соціальних мережах, на форумах. Саме це представництво бренду на майданчиках з різними джерелами трафіку формує репутацію в мережі. Просування в Гугл для фінансових компаній без позитивних PR показників, в тому числі, що виконують бухгалтерський аутсорсинг, стає скрутним. Це пояснюється двома причинами:

  1. Користувач хоче отримати вичерпну інформацію про проект (особливу роль відіграє об’єкт перевірки – бухгалтерія фірми).
  2. Пошукова система не сприймає сайти без позитивної репутації, як не заслуговують довіри і всіляко знижує їх рейтингу.

Тому разом зі всіма заходами, які ми обговоримо в подальшому, нашим клієнтам необхідно думати про запуск PR-кампаній. При комплексному підході стратегія для управління репутацією в мережі розробляється разом з рекламною, а також просувною діяльністю, в цілому.

У рамках пропонованої послуги:

  • розробляється унікальна торгова пропозиція, що вигідно відрізняє компанію нашого клієнта від конкурентів;
  • формується позиціонування бренду (конкретних представників організації);
  • наповнюється посилальний профіль;
  • відпрацьовується можливий негатив, вже існуючий в мережі або що з’являється в процесі діяльності.

Всього за 2-3 тижні з’являються позитивні відгуки про компанію, які потрапляють у видачі пошукачів.

 

Внутрішня і зовнішня оптимізації проекту: наші послуги

Визначені раніше особливості просування сайтів бухгалтерської компанії важливо створити правильне семантичне ядро, яке враховує наступне:

  • повноту наданих компанією послуг;
  • обмеження проекту або його мінус слова, коли сервіс виконує загальний пакет робіт, але не робить якихось специфічних;
  • саму маржинальну нішу конкретного проекту, щоб орієнтувати СЯ в основному на неї;
  • майбутню структуру сайту, іноді впливаючи на формування каталогів/підкаталогів.

Клієнти, які приходять до нас часто мають спільні проблеми (повним комплектом або окремо). Тому після проведення аудиту сайту, наші фахівці виділяють пріоритетні напрями для поліпшення ситуації (рейтингу сайту):

  • виправлення технічних помилок, які підпадають під визначення SEO;
  • підвищення клікабельності сніппетів, робимо їх що продають;
  • оновлення посилального профілю (видалення токсичних згадок, додавання трастових джерел);
  • налаштування аналітичних лічильників.

Мабуть, два пункти вимагають розширеного пояснення. Щодо технічного стану сайту. Прості помилки виправляють оптимізатори, сюди може входити наступне:

  • додавання категорій;
  • забезпечення роботи карти сайту;
  • закриття/відкриття сторінок для індексації;
  • перевірка функціональності кнопок;
  • виправлення помилок у навігації по сайту, інше.

Якщо вам потрібен перенесення ресурсу або перехід на нову CMS – це інша послуга, як і створення сайту «заглушки», що дозволяє прискорити просування.

Додаткові напрямки для поліпшення

Всі перераховані роботи в цілому поліпшать ситуацію для сайту. Однак є ще моменти, які в рамках роботи проекту можуть негативно впливати на його просування. Опишемо коротко ті послуги, які допоможуть виправити низький рейтинг і підвищити кількість замовлень:

Юзабіліті сайту. Під це поняття потрапляє все, що забезпечує комфортну взаємодію з проектом.

Статейне наповнення сторінок має бути корисним, актуальним, достовірним, достатнім для отримання повної інформації про предмет опису.

УТП (унікальна торгова пропозиція) має бути грамотно представлена.

Використання інших каналів просування (контекстна реклама, поштові розсилки) рекомендується відображати в аналітичних звітах. Важливо одержати інформацію про всі канали, що дають конверсійний трафік. Ефективно використовувати ці дані.

Цілодобова підтримка сайту необхідна не тільки для бездоганної роботи в очах пошукових систем. Відмітна особливість онлайн взаємодій у можливості отримувати інформаційну підтримку завжди. Якщо сьогодні клієнт не отримає доступ до вашого ресурсу, він напевно піде до конкурента.

Порталу потрібні періодичні оновлення, які стосуються не тільки статейного наповнення. Важливий поліпшений функціонал: калькулятори цін, інші шкали, лінійки, фільтри (все, що полегшує роботу з сайтом і спрощує звернення до фахівця компанії).

Підключення онлайн консультацій до роботи бухгалтерських сайтів часто веде до необхідності переходити на більш сучасне управління проектами: підключення блокнотів спільного використання; календарів подій; навіть платформ з установкою на ПК. Такі найближчі тенденції і ми допоможемо їх реалізувати. Також «SeoSite» надає можливість навчання вашого персоналу: поліпшення семантичного ядра, телефонні переговори по заданим скриптам, організацією бізнес-тренінгів.

Регіональне просування: низькочастотні запити

Для багатьох видів тематик зовсім не важливо, де саме знаходиться компанія. Так, одяг можна продавати, зовсім не маючи складу та обслуговуючого персоналу. Все поширюється за схемами дроп-шиппінгу.

Бухгалтерські сайти мають принципову відмінність: є різниця, де знаходиться офіс проекту – в Києві, Львові або Дніпрі. Часто локальне розташування відіграє ключову роль в процесі просування. Зауваження доречно для ситуацій, коли неможливо вирішити або довірити проблему в онлайн режимі. Конфіденційність тематики вимагає відвідування офісів оффлайн.

Тому, просуваючись по ВЧ запитам, не можна забувати про існування низькочастотних КС з додаванням топонімів (бухгалтерський аудит в Києві). Великою підмогою для фінансових компаній стала можливість додавання проектів у додаток Google – Мій Бізнес. Це дає декілька переваг, у тому числі, поява організації на картах Гугл. Це пошук не просто кращого або дешевого. Карти сприяють попаданню в «найближче», що значно підвищує шанси на поповнення клієнтської бази.

Наші ціни, терміни та результати

Ми вже перерахували важливі аспекти в просуванні сайтів бухгалтерської тематики. Важливість кожного з них власники порталів можуть оцінити самостійно/попередньо проконсультувавшись з нашими менеджерами. За умови, що сайт не знаходиться під санкціями пошукових систем, слід очікувати таких результатів:

  • ТОП-10 по НЧ запитам через 2 місяці з моменту запуску проекту.
  • Те ж місце в пошуковій видачі по СЧ запитам дістанеться за 3-4 місяці.
  • Півроку займає вихід в SERP з ВЧ ключовими словами.

Вартість розкрутки залежить від співвідношення кількості вибраних запитів. Високочастотні запити в сотні і навіть тисячі разів коштують дорожче, ніж НЧ і СЧ. Згадана проблема з використанням однакових КС тими, хто шукає/продає реферати, тільки підвищує цінову планку. На відміну від звичайних проектів, просування по 5-10 тисяч запитів НЧ не завжди доцільно. Багато залежить від самої маржинальної спрямованості проекту. Але комплексне просування, в будь-якому випадку, дозволяє залучати аудиторію з різних майданчиків інтернету. Збільшення числа джерел, що дають на сайт конверсії, дозволяє зберігати високі позиції в очах пошукових систем. Одночасно, зберігати лояльність користувачів.