Давно мріяли про свій інтернет-магазин, і все ніяк не наважувалися звернеться до фахівців по створенню сайтів. У цій статті ми покажемо, як можна з легкістю створити свій сайт для продажу товарів, а якщо Вам здасться все це важким, ви завжди зможете звернутися до нас за допомогою.
Крім цього, покажемо які ви зможете використовувати канали для просування вашого проекту в інтернеті. І не забувайте, що розробка будь-якого електронного магазину починається з ідеї. Якщо ви давно мрієте про свій інтернет-магазин автозапчастин, одягу, косметики або дитячих товарів, а може ви знайшли вигідних постачальників товарів на техніку (мобільні телефони і тд) – ця стаття дозволить здійснити ваші ідеї.
План по створенню сайту для продажу товарів:
- Сформувати ідею (що будете продавати на сайті)
- Вивчити конкурентів майбутньої ніші
- Знайти постачальників товарів, які запропонують кращий асортимент і дешевше, ніж у ваших конкурентів
- Визначити який повинен бути майбутній функціонал у вашого магазину (види доставки та оплати, який шаблон краще використовувати, наскільки буде зручний сайт для SEO і тд)
Але ви повинні не забувати, що основа будь-якого старту – передбачуваний дохід в майбутньому. І пам’ятайте, що чим вище конкуренція, тим у вас буде нижче націнка на товар, тому до аналізу ринку потрібно підходити ретельніше.
Більшість підприємців, які тільки загоряються цією ідеєю, ще слабо все уявляють, в цьому випадку їм допоможе інформація на нашому блозі + ми можемо надати консультацію, якщо знадобитися.
Що повинно бути на старті у вашого сайту:
- адаптивний шаблон,
- зручна навігація,
- інформація про власника магазину,
- широкий асортимент товарів,
- гарантія товарів,
- доступні ціни,
- плюшки (безкоштовна доставка, накопичувальні і персональні знижки).
Все це дозволить на старті вашого проекту виділитися серед інших сайтів, які пропонують схожий товар.
Етапи розробки інтернет-магазину:
Вибрати майбутню платформу, на якій і буде створюватися ваш сайт з продажу товарів
- Знайти адаптивний шаблон
- Підібрати необхідні модулі для розширення функціоналу
- Купити доменне ім’я та хостинг
- Все це зібрати
- Залити товари і перевірити роботу сайту
Ми вже робили порівняльний аналіз двох cms, з точки зору SEO, фінансових витрат і функціоналу. Прочитавши огляд, ви зможете визначитися, що повинно бути на старті у вашого магазину.
Тому, якщо ви плануєте робити самостійно інтернет-магазин, тоді придивіться до Opencart. Сама платформа поширюється в інтернеті – безкоштовно і скачати її можна за цією адресою – myopencart.com/downloads.
Після вибираєте потрібний шаблон. Купуєте і встановлюєте. Список платних шаблонів – https://opencartforum.com/files/category/11-platnye-shablony/
Підбираєте для розширення функціоналу магазину додаткові модулі. Ознайомитися з переліком зможете за адресою – liveopencart.ru. І не забувайте, що для стабільної роботи вам знадобитися хостинг і доменне ім’я, а замовити зможете тут – goo.gl/CEpsjc.
А якщо вам лінь у всьому цьому розбиратися, ми можемо зі свого боку запропонувати розробку інтернет-магазину, де вже включений широкий функціонал за доступні гроші!
Скільки коштує розробка інтернет-магазину
Що входить в ціну:
- Шаблон, який відмінно працює на ПК і смартфонах + бистра швидкість завантаження;
- Зручне адміністрування сайту;
- Підтримує наступний функціонал: зворотний дзвінок; купити в 1 клік; накопичувальні знижки; експорт і імпорт yml; фільтри товарів; комплект товарів; seo-генерація за шаблоном заголовків, описів;
- Приват24 і оплата картою (LiqPay);
- Інтеграції з Новою Поштою, Делівері, Укрпоштою, Автолюксом, Інтаймом;
- Інтеграція з 1С, RetailCRM, ТОРГСОФТ, amoCRM;
- Налаштування robots.txt, sitemap;
- Експорт товарів в Google Merchant;
- Інтеграція з Rozetka.ua;
- Вивантаження товарів на Prom, Hotline, Price.ua;
- Багатомовність і мультивалютність;
- Вивантаження електронних пошт клієнтів в MailChimp і Unisender;
- Терміни створення 2-3 дні
І це все за 10000 грн + 500 грн щомісячний платіж
Розробка і просування інтернет-магазину
У своїх попередніх статтях «Як відкрити інтернет-магазин» і «Як створити інтернет-магазин», ми трохи згадували про просування своїх проектів в інтернеті. Але так склалося, що в багатьох країнах уряд постійно втручається в економіку, що позначаються негативно на розвитку e-commerce.
Ситуація в Україні. Давайте звернемося до даних liveinternet.ru розділ – Товари і послуги, так ось інформація за червень 2017 року показує частку Google – 81%, а Яндекс – 16%. Звідси випливає, що ваш сайт повинен буде просуватися в першу чергу під Google.
А як це зробити, ви зможете дізнатися прочитавши статтю – «Просування сайту в Google». З соціальними мережами ситуація наступна: Вконтакте-56%, Facebook-40%, але не забувайте про Ютуб і Інстаграм!
На що ще варто звернути увагу власникам майбутніх інтернет-магазинів:
- Юзабіліті. Навіть якщо у вас адаптивний шаблон, це не означає, що він зручний користувачам. Потрібно перевірити швидкість завантаження, зручність на різних екранах телефонів, навігація, аналіз фону.
- Структура. Найчастіше тут роблять, виходячи з досвіду і аналізу конкурентів. Тобто збирають майбутнє семантичне ядро і після виконують кластеризацию. Але не варто забувати, що основа майбутнього проекту – зручність для користувача!
- Які документи потрібні для відкриття інтернет-магазину та оподаткування. Якщо ви тільки стартуєте і у вас дуже туго з бюджетом, варто розглянути реєстрацію вже після того, як встанете на ноги або ваші клієнти будуть вимагати цього від вас. А так часто підприємці вибирають – ФОП і 2 групу (податок 20% від мінімальної зарплати в Україні). Якихось особливих документів – не потрібно. З останнього «з 8 травня 2017 року всі продавці« технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному обслуговуванню »будуть зобов’язані використовувати реєстратори розрахункових операцій (РРО)»
Крім цього, у кожного відвідувача мого блогу є доступ до всіх статей з просування інтернет-магазину: «Seo-оптимізація інтернет-магазину» і «Просування інтернет-магазину»
Ви завжди можете замовити просування вашого інтернет-магазину у нас.