Розробка та запуск Landing Page для підвищення продажів

У маркетингу існує кілька ситуацій, коли формат сайту Landing Page – набагато вигідніше інших. Іноді його називають «посадкові сторінки» з-за того, що основний рекламний трафік прямує на них. Працює приблизно так: створюється таргетоване оголошення. У ньому використовується посилання або анкор на потрібний рекламодавцю сайт, що продає один товар (від сили 2-3).

Команда «SeoSite» виробила стратегію в створенні Landing Page і її просування в мережі. Формат застосовують у таких загальних випадках:

  • хочуть продати «ходовий» товар швидко і за гарною ціною;
  • коли основний сайт ще в стадії розробки;
  • для розуміння затребуваності виробів певного типу;
  • щоб скласти бізнес-план на старті підприємницької діяльності.

Лэндинг часто потрібен в А/В тестуванні. Спірні для основного сайту параметри дизайну, юзабіліті, іншого розподіляються на кілька посадкових сторінок. Користувачі у вибірковому порядку надсилаються на одну з них. Після дивляться результати аналітики, порівнюють і призначають якийсь із варіантів головним.

Коли посадкова сторінка розташовується на основному сайті, вона одночасно з продажем виконує роль об’єкта, що притягає нових клієнтів.

Причини для створення Landing Page

Сайти часто піддаються критиці. Адже багато з них схожі, як близнюки. Пояснити таке легко – майже всі посадочні сторінки мають однакову структуру. Це справедливо навіть для тих ситуацій, коли перед користувачем відкривається авторська розробка. Індивідуальними особливостями лэндинг обростає, коли додаються дизайнерські ідеї і комерційні оферти зі знижками та акціями.

Landing Page надає користувачам такі можливості:

  • управляти аудиторією: купити або залишити сайт (ніяких зайвих переходів);
  • просувати ресурс з допомогою аналітичних сервісів, де легке націлювання;
  • отримувати швидкий і високий прибуток;
  • мотивувати відвідувачів до купівлі або переходу на головну сторінку основного сайту.

Інформація на посадковій сторінці видається максимально прозоро:

  • подробиці про товар (виробник, матеріал, для чого потрібен);
  • ціна зі знижкою і без;
  • наявність розмірів, забарвлень, іншого.

Розташовуваний на лендинзі товар часто представляє експериментальну або обмежену партію. Тому відвідувачу сайту відразу зрозуміло: більш детальну інформацію шукати безглуздо. Це побічно впливає на зниження числа відмов. Підключені модулі зворотного зв’язку, що перебувають онлайн консультанти і робота call-центрів, посилюють ймовірність вчинення угоди.

Інші особливості лендинга

Форма посадкових сторінок змінюється з міркувань індивідуальності підходу. У ній враховується наступне:

  • робота в певному сегменті ринку;
  • портрет цільової аудиторії максимально деталізований;
  • просування по пошуковим запитам.

Як наслідок, послуга налаштування контекстної реклами йде супутником разом з створенням лендингу.

Планування структури посадкової сторінки у нас

Існує кілька альтернатив для взаємодії з питань розробки односторінкового сайту.

Перший. Клієнт сам пропонує бачення майбутнього ресурсу. Фахівці оцінюють його складність і можливість реалізації. Підраховують кошторис за завданням.

Другий спосіб. Розробники пропонують кілька заготовок для реалізації. Клієнт розглядає і вибирає потрібний вид проекту, висловлює побажання по коригуванню.

Щоб співпраця виявилася приємніше і плідніше, весь процес розбивають на декілька етапів:

  • формування першого подання про проект;
  • складання технічних завдань для фахівців, що працюють над створенням лендингу;
  • підготовка шаблонного виду;
  • перевірка попереднього результату замовником;
  • виправлення і затвердження проекту;
  • відправка сайту на сервер;
  • перевірка працездатності;
  • інтеграція з аналітичними сервісами;
  • здача готового ресурсу з передачею паролів для входу і управління.

Нагадаємо, що лэндинг – це сторінка одного продукту, що продає. Вона інтенсивно рекламує бренд або магазин. На такому сайті бажано розміщувати рекомендації експертів та відгуки справжніх покупців. Отримайте детальну інформацію, скориставшись контактною формою.