На сьогоднішній день пластикові вікна є хорошою альтернативою дерев’яним вікнам. Встановлення вікон – це обдуманий підхід до утеплення житла, квартир і заміських будинків. Крім того, це більш економний варіант в порівнянні з іншими видами склопакетів. По своїй конструкції, пластикові склопакети дуже схожі з дерев’яними вікнами, але мають більш міцну і складну конструкцію. Якщо ви вирішили зайняти свою нішу в цьому бізнесі, потрібно подбати про розкрутку сайту. Наше СЕО агентство в короткі терміни виведе ваш сайт під пошукову видачу з найбільш частими ключовими запитами користувачів. Ми використовуємо найбільш ефективні методи просування сайту, що продає пластикові вікна.

Кращі методи швидкої розкрутки сайтів:

  • За допомогою програми AdWords від Google, в пошуковій мережі розміщується платна реклама;
  • На заздалегідь підібраних сторонніх сайтах розміщується платна реклама для залучення уваги цільової аудиторії.

Платні рекламні опції забезпечують найбільш швидкий спосіб для збільшення цільового трафіку. Платна реклама в короткі терміни дає хороший результат. Власник сайту не нудиться в очікуванні результатів, метод гарантує успішне просування сайту. Ми купуємо якісний трафік, з джерел, де мешкають ваші цільові споживачі прямо зараз.

Саме надійне місце для покупки якісного трафіку в пошуковій мережі в AdWords. Система Google показує рекламу, пошук мережі, медійну мережу. Безпосередньо, там де цільова аудиторія можна купити рекламу. Найбільш поширений метод це замовити банерну рекламу або платні оголошення на сторонніх джерелах. Для цього знадобиться деякий час, щоб проаналізувати сайти і виявити найбільш підходящі для розміщення рекламних банерів або оголошень.

Інші способи розміщення платної реклами можуть дати хороший результат, в залежності від конкретно поставлених цілей і перспектив.

Кращі методи розкрутки сайту в довгостроковій перспективі:

  • Високий рівень маркетингу, якісний контент, як на власному сайті, так і сторонніх ресурсах;
  • СЕО оптимізація по ключовим запитам користувачів;
  • Просування сайту через соціальні мережі, збільшення кількості учасників спільноти.

Для розвитку бізнесу, використовується контент-маркетинг, який працює на довгостроковий результат. Ефективність даного методу обумовлена можливістю генерувати гласність, одночасно з однією контент-маркетинговою кампанією створювати з’єднання і рух. Таким чином, на сайт буде залучено ще більше корисного трафіку. Як правило, на це піде кілька місяців, щоб контент на сайтах або інших ресурсах почав приносити результат. Контенту необхідно час, щоб він запрацював і почав приносити прибуток. Наші СЕО фахівці розроблять для вас якісний контент-маркетинг, який швидше покаже видимий результат.

Оптимізація сайту в пошукових системах – другий спосіб, тому що якщо виконати добре попередні методи, ви отримаєте вузькоспрямовану перспективу на наступні роки розвитку. Контент-маркетинг випереджає СЕО із-за подвійної вигоди, тому що одночасно створюється контент-маркетинг і поліпшується СЕО. Якщо все робити правильно і слідувати вимогам пошукової системи Google, СЕО займе якийсь час, перш ніж побачити результати.

Соціальні мережі є ефективним методом в просуванні сайту протягом багатьох років. Так, соціальні медіа мають потенціал, щоб залучити цільову аудиторію покупців і стимулювати продажі. Єдиний великий мінус такого виду маркетингу це необхідність в регулярному дослідженні аудиторії, постійному моніторингу і практичному підході. З цієї причини, є багато власників сайтів, які не використовують соцмережі для просування бізнесу. У певних умовах це дорогого коштує. Це також може бути цінно, якщо ви знаходитесь на аутсорсингу в компанії. Наше СЕО агентство практикує і такий метод розкручування ресурсу.

Основні фактори, що перешкоджають швидкому просуванню

Щільне засилля різних, але все-таки що відрізняються компаній, змушує виділяти тематику в окрему рубрику. До особливостей просування сайтів пластикових вікон слід відносити наступне:

  1. Ефективніше працюють високочастотні запити.
  2. Конкуренція по ВЧ ключовими словами максимальна порівняна з іншими тематиками.
  3. Семантичне Ядро може складати сотні запитів по ВЧ категорії, що вище, ніж в середньому для проектів, що продають, або хоча б, інтернет-магазинів.
  4. Необхідність чітко продумувати формулювання цілей, щоб отримувати адекватний підрахунок конверсій.

У кожному конкретному випадку, фахівці додадуть свої критерії, що впливають на просування сайтів конкретної тематики. Необхідно враховувати значимі дії користувачів навіть, якщо вони звертаються відразу в магазин, минаючи форму зворотного дзвінка та інше.

Більшість сайтів, які вступають у боротьбу за ТОП-10, це молоді проекти. Але пошукові системи віддають кращі місця в рейтингу сайтам з великим терміном існування. Цю особливість також необхідно враховувати.

Просування проекту, що продає металопластикові вікна відомого бренду, ускладнено двічі. Оскільки на ринку вже існує велика кількість виробів певного виробника. Тому магазинам треба розробляти і впроваджувати унікальну торгову пропозицію. Передбачається, що це буде краще позиціонування в мережі:

  • Точна робота замірщиків з великим досвідом.
  • Дотримання термінів доставки і встановлення.
  • Гарантійне та післягарантійне обслуговування.
  • Широкий вибір фурнітури.
  • Зручне розташування компанії.
  • Виконання демонтажу поряд з встановленням, дрібний будівельний ремонт (акуратне оформлення віконної рами).

Досвідчені оптимізатори «SeoSite» знають, з якими труднощами стикаються клієнти при заміні вікон. Тому знайти продаючі аргументи буде досить просто.

При надходженні звернення до менеджерів «SeoSite» від зацікавлених осіб інформація обробляється. Фахівці складають комплекс рекомендацій у вигляді списку бажаних заходів по відношенню до ресурсу, спрямованих на наступне:

  • поліпшення позицій в пошуковій системі;
  • розширення джерел залучення трафіку;
  • збільшення числа відвідувачів і конверсій.

Коротко перерахуємо комплекс послуг, що сприяють розвитку сайту, виконання зазначених цілей:

  • оптимізація сторінок під пошукове просування;
  • управління репутацією в мережі;
  • забезпечення зрозумілої навігації;
  • оновлення структури сайту, перевірка і виправлення файлу site-map;
  • контекстна реклама;
  • створення і робота з акаунтами соціальних мереж;
  • реєстрація на форумах, підтримання активності цільової аудиторії;
  • технічна підтримка працездатності сторінок, виведення з-під санкцій (де такі є).

Деякі з перерахованих пунктів вимагають роз’яснення.

SEO: що має на увазі і які результати дає?

Пошукова оптимізація дозволяє сайтам займати більш високі місця у органічній видачі. Для власників ресурсів це означає:

  • зниження витрат на рекламу в мережі;
  • поліпшення видимості порталу для цільової аудиторії;
  • розширення клієнтської бази, посилення інших комерційних параметрів.

Досягти подібних результатів допомогою SEO – здійсненне завдання.У «SeoSite» роблять для цього наступні кроки:

  • оновлення семантичного ядра по всім послугам і товарам, пропонованих в рамках проекту;
  • визначення напрямків, що приносять найбільший прибуток, а також перспективних для виведення сайту на кращі позиції;
  • коригування структури ресурсу, кластеризація запитів під нову розробку;
  • створення і оптимізація посадкових сторінок;
  • виправлення технічних несправностей, що мають відношення до індексації записів (закрити від неї сторінки, де це необхідно);
  • підвищення клікабельності сніпетів;
  • перевірка посилального профілю, його виправлення;
  • налаштування систем аналітики.

Вже через два тижні після запуску вищеописаних оновлень сайт почне приносити більший прибуток.  Але місця в пошуковій видачі виростуть незначно.  Видимі результати, а це ТОП-10, досягаються за такою схемою:

  • 1-2 місяці – просування по низькочастотних запитах;
  • 2-3 – по СЧ;
  • 4-6 місяців по високочастотним.

На відміну від більшості інтернет-магазинів для сайтів, які продають пластикові вікна і фурнітуру до них, просування останнього типу найбільш значимо. Причиною того, не тільки висока конкуренція ніші. Тут знижується вплив географічного розташування об’єкта. Покупець готовий прийняти вікна з Дніпра чи Львова, якщо вони відповідають його уявленням про краще співвідношенні ціна/якість. Виключається ефективне просування по цілому ряду запитів з використанням топонімів. Альтернативою їм можуть виступати заходи, спрямовані на посилення бренду.

Управління репутацією в мережі для сайту пластикових вікон

Ця послуга вже на старті проекту забезпечує йому широке розповсюдження інформації про бренд, залучення до нього уваги цільової аудиторії. Пошукові системи ставляться лояльніше, якщо сайт часто згадується на трастових ресурсах, має відгуки задоволених клієнтів. Корисною виявляється демонстрація активної позиції власника ресурсу по відношенню до галузі. Для тематики пластикових вікон корисна участь у виставках, прояв зацікавленості до інновацій, інвестування у розвиток виробництва з метою поліпшення якості продукції.

Наприклад, якщо ваші замірники проходять курси підвищення кваліфікації або монтажники відвідують семінари практичного застосування тільки випущеної піни, замазки, фурнітури.

Покупці вікон часто стикаються з проблемами не налагоджених замикаючих пристроїв (погано закривається, не працює режим провітрювання, інше). Перевагу отримує продавець, який може переконати клієнтів у мінімальності подібних проблем.

Наявність відгуків задоволених власників вікон від постачальника конкретного бренду допомагає в швидкому просуванні ресурсу. Ми знаємо, що покупці прагнуть до конфіденційності особистого життя. Тому отримати реальні відгуки – це непросте завдання. У нас є власні методи для стимулювання клієнтів.

Інша сторона, послуги по управлінню репутацією в мережі – усунення негативних відгуків. Вони з’являються з кількох причин:

  • Існує чорне SEO (деякі все ще користуються методами типу: вони роблять жахливо, а ми чудово).
  • Емоційні сплески реальних клієнтів (компанія завжди може залагодити питання без наслідків, якщо веде моніторинг згадувань).
  • Спроби впливати на ситуацію з боку людей просто схильних до скандалів.

У «SeoSite» володіють декількома методами для усунення негативних відгуків. Перший і головний з них – це спроба розібратися у ситуації. Залучити експертів, які зможуть пояснити клієнтові, чому його проблема не вважається такою. Тут бувають різні казусні ситуації, коли обурюються несподівано виниклою ситуацією з необхідністю ремонтувати віконний отвір. Головне невдоволення клієнтів – це перевищення бюджетних лімітів. Експерт може пояснити, чому так сталося і показати, що справжня проблема в недбалому ставленні до будівництва.

Коли домовитися з покупцем вікон та послуг з їх встановлення не виходить, робляться інші спроби нейтралізувати негативний відгук. Кожен конкретний випадок обговорюється в компанії окремо.

Технічне поліпшення: елементи+

Полегшення взаємодії користувача з сайтом вітається пошуковими системами. Вважається, що простота і зрозумілість контенту приносять більший прибуток, якщо використовуються елементи +. Сюди відносять різні фільтри. Так, ви можете виділити різновиди вікон по брендам за допомогою структури сайту або за допомогою додаткових модулів. Вибір залежить від конкретної ситуації. Додатково на сайті включають цінову шкалу, де за одну вартість пропонується придбати вікна з різними технічними параметрами.

Головна тенденція – це впровадження різноманітних калькуляторів. Користувачі можуть самостійно розрахувати вартість виробів. Працюють подібні інструменти аналогічно опитувачам з підказкою для користувачів по пунктах на вибір, наприклад, так:

  • розмір вікна (для калькулятора підходять приблизні величини);
  • тип виробу (скло суцільне чи секціями);
  • функціональність стулок;
  • фурнітура (вибір по виробнику);
  • участь представників компанії в установці.

Крім полегшення ситуації для покупця, ці дані можна використовувати для вивчення потреб цільової аудиторії. Коли виникають проблеми з продажами, саме з таких калькуляторів витягується інформація про основні проблеми власника бізнесу.

Ще один плюс від застосування подібних елементів – розширення семантичного ядра без всяких натяжок. Наприклад, шляхом додавання ключових слів: «пластикові вікна в Харкові розрахувати вартість».

Call-центри: коли потрібні і чим допомагають?

Необхідність підключення до роботи сайту менеджерів, що відповідають за продажі по телефону – вже не обговорюється. Навіть невелике підприємство, що реально розраховує на залучення великої кількості цільової аудиторії, потребує послуг call-центрів.

Важливо, що подібні структури дозволяють виконувати проміжні цілі, сумарно дають позитивний результат для бізнесу в цілому. Наприклад, накопичення бази клієнтів, вивчення користувальницького попиту, виявлення головних невдоволень.

Допомога «SeoSite» в даній ситуації полягає у наданні таких послуг:

  • написання скриптів для ведення телефонної розмови;
  • підготовка клієнтської бази до зручного використання;
  • проведення тренінгів для співробітників, відповідальних за телефоном.Важливо, що менеджери в динамічному темпі не тільки прояснюють ситуацію для клієнтів, але також сповіщають їх про поточні або заплановані заходи. Подібні прийоми підвищують продажу на 10-30%, іноді й більше.  Перевага даної галузі в можливості надавати частину послуг зі знижкою або зовсім безкоштовно.  Наприклад, замір або демонтаж старих вікон.  Те, що для вас здається простим і буденним, клієнту може доставляти багато клопоту.  Виявлення проблем покупців, також вийде з телефонних розмов.

 Підіб’ємо короткий підсумок

Ми розкрили суть найбільш вагомих послуг, що входять в комплексне просування сайту.  Сподіваємося, що це допомогло скласти загальне уявлення про їх значущість, пріоритетність.  Інформація про вартість, терміни, гарантії уточнюйте у наших менеджерів, скориставшись однією з форм зворотного зв’язку.  З прикладами наших робіт можна ознайомитися в розділі «Портфоліо».  До речі, сайти металопластикових вікон вигідно прикрашають приклади готових робіт, фото рам в розрізі.  Тому каталог робіт практично невід’ємна частина структури порталу.