Реферальне посилання

Реферальне посилання – це посилання, яке використовується для залучення користувачів, які виступають в ролі рефералів – покупців, клієнтів і нових учасників партнерських програм. Таке посилання містить персональний ідентифікатор запрошує користувача (реферера).

Призначення реферального посилання

Реферальне посиланняРеферальні посилання призначені не тільки для залучення користувачів, але і для відстеження відвідувачів, які прийшли на сайт партнерської програми, на сервіс або в інтернет-магазин безпосередньо від реферера.

Орієнтуючись на персональний ідентифікатор, що міститься в реферального посиланням, і відстежуючи подальші дії реферала, партнерська програма має можливість в автоматичному режимі зараховувати на рахунок реферера належні йому відсотки або виконувати будь-які інші дії, передбачені умовами участі в програмі.

Партнерська система генерує реферальні посилання автоматично. В окремих програмах їх можна створювати самостійно. Отримавши посилання, блогер або веб-майстер публікує її на сторінках свого блогу чи сайту.

Зі збільшенням трафіку по ходу пошукового просування за реферальним посиланням буде переходити все більше і більше користувачів, що істотно збільшить дохід організатора партнерської програми і принесе прибуток користувачеві, що розмістив це посилання.

Розробка сайтів Львів

Приклади

http://name.ru/?ref=678
http://name.ru/ref678

Цифри 678 в цих реферальних посиланнях є ідентифікатором – персональним кодом. Структура посилань визначається організатором реферальной або партнерської програми.

Як розміщувати реферальні посилання

Розміщувати реферальні посилання можна на будь-яких інтернет-ресурсах, правила яких дозволяють використовувати в текстах, коментарях і постах активні посилання. Це можуть бути спеціально створені для партнерських програм сторінки сайту, сторінки персональних блогів, пости на форумах, каталоги посилань і коментарі в соціальних мережах.

Реферальне посиланняОтримавши у організатора партнерської програми реферальне посилання і розмістивши його на ресурсі з високою відвідуваністю, реферер отримує можливість непогано заробити, а організатор програми – істотно збільшити приплив потенційних клієнтів і збільшити обсяг продажів.

Для того, щоб кликабельність реферального посилання була максимально високою, спеціально під неї створюється окрема сторінка, на якій розповідається про вигоди і переваги, що надаються клієнтам інтернет-магазину або сервісу, який виступає в ролі організатора партнерської програми.

Кількість переходів по реферальним посиланням можна збільшити різними способами. Наприклад, реферальне посилання можна розмістити таким чином, щоб користувачі потрапляли на нього через редирект з іншої сторінки і не могли визначити, що це реферальне посилання, а можна зробити її набагато коротше і привабливіше для потенційних рефералів, скориставшись одним із спеціальних сервісів.