Підбір ключових слів на Яндексі

Перше, що потрібно зробити людині, що вирішила зайнятися просуванням свого сайту на просторах інтернету – скласти якісне семантичне ядро. Для цього слід вибрати найбільш підходящі і що відповідають вашій тематиці ключові слова, проаналізувати їх конкурентність і кількість запитів. Зараз ми детально розглянемо, як зробити все в найкращому вигляді.

Статистика ключових запитів в Яндекс

Невід’ємний помічник всіх оптимізаторів і SEO-фахівців є спеціальний інструмент, за допомогою якого можна швидко і ефективно підбирати слова. Сервіс є абсолютно безкоштовним, але при цьому дуже корисним, оскільки з його допомогою можна дізнатися все необхідне про конкретному запиті. Назва даного інструменту – Яндекс.Вордстат. Саме він дозволяє нам оперативно і ефективно розбиратися зі статистикою всіх тематичних ключових запитів.

Перше, що вам належить зробити – вибрати потрібний вам регіон, в якому ви перебуваєте або з яким плануєте працювати. Так ви зможете отримати достовірну інформацію про актуальність ключового запиту в конкретному регіоні. Щоб зробити це, необхідно натиснути на кнопку «Всы регіони» і вже там вказати потрібну вам локацію з допомогою галочок.

Для підтвердження свого вибору необхідно натиснути на кнопку «Вибрати».

Далі можна сміливо починати вводити слова, що цікавлять вас, і перевіряти їх статистику. Зараз ми розглянемо приклад словосполучення «повітряні кульки». Варто натиснути на «Підібрати», після чого ви отримаєте список усіх запитів, які безпосередньо або побічно пов’язані з кульками. Колонка з числом праворуч від запитів – кількість введення ключа в пошуковому рядку.

Інтерпретація та оптимізація отриманого результату

Необхідно більш уважно розібратися з результатами, які демонструє нам Вордстат. В першу чергу необхідно подивитися на ключ, що прописаний в пошуковому рядку і кількість, що зазначена навпаки ключового запиту.

Для того щоб пошук був максимально вузьким, використовуйте оператор «!». З його допомогою ви зможете дізнатися про частотності ключових запитів, які складаються з усіх слів у незміненому вигляді.

Щоб отримати інформацію за вашим входження, слід користуватися оператором «».

Отриманий за допомогою оператора «» результат буде максимально наближений до реального стану справ. Але все одно навіть такий пыдбір не зможе відобразити повноцінний і гранично достовірний результат. Вся справа в тому, що через оператор «» виключаються всі словоформи ключового запиту.

Для отримання точних даних щодо запиту, що цікавить вас, слід використовувати два оператори одночасно: «!повітряні !кульки».

Правий стовпець – статистика за словами

Проаналізувавши ключові запити лівого стовпця, не можна не звернути увагу на слова і фрази, розташовані в правій колонці. Це список тих запитів, що вказувалися користувачами разом з ключовими запитами. Тут можна отримати непогані запити, з допомогою яких можна добре оптимізувати свій сайт.

Історія запитів пошуку. Статистика і кількість

Вордстат пропонує своїм користувачам скористатися ще однією корисною можливістю. Цією можливістю є вкладка «Історія запитів». Її не можна обходити стороною навіть у разі сезонність вашого бізнесу.

Якщо ви вирішите дізнатися все про запит «куртки», то тут і так зрозуміло, коли цей ключ користується найвищим рівнем популярності. Але ось результат на запит «повітряні кульки» може бути реально цікавим. Товар не може бути сезонним, оскільки приводи для свят з’являються протягом усього року. Але результат вас може здивувати.

В 2014 році, наприклад, було відзначено три найбільш пікових проміжку часу – лютий, березень і червень. Необхідно враховувати сезонність ключів, коли складаєте семантичне ядро. Не можна випускати з уваги ні один важливий ключ і точно визначати статистичні дані щодо них.

Складання семантичного ядра може зайняти велику кількість часу. Але все одно, якщо ви дійсно добре попрацюєте, то отримаєте потужний і продуктивний інструмент для ефективного просування. Можна скористатися різним програмним забезпеченням, що дозволяє спростити роботи з пошуку ключових запитів, зробивши рутинний процес автоматичним. Такими методами користуються кваліфіковані оптимізатори, що дозволяє їм швидко і ефективно складати семантичні ядра.