Просування інтернет-магазину + підвищення продажів: наші секрети

«SeoSite»   має 10-річний досвід роботи в сегменті просування інтернет-магазинів. Це дозволяє надавати послугу з деякими гарантіями. Як приклад, підвищення числа продажів, середнього чека, скорочення відмов. Результати досягаються завдяки об’єднанню відразу декількох способів розкрутки. Традиційне SEO поєднується з роботою інструментів маркетингу. За рахунок цього клієнти «SeoSite» отримують скорочення витрат на рекламу при ефективних результатах. Є привід говорити про індивідуальний підхід до кожного клієнта. Крім того, немає необхідності шукати різних підрядників для кожної послуги окремо: маркетинг і внутрішня, зовнішня оптимізації сайту.

Формування ціни для пошукової оптимізації інтернет-магазину

Оскільки мова про індивідуальний підхід до кожного проекту, вартість робіт для кожного випадку визначається персонально. До основних факторів, що впливає на суму договору, відносять наступне:

  • поточний стан сайту;
  • широта асортименту;
  • географічна область просування;
  • рівень конкуренції в ніші, інше.

В обмін на співпрацю клієнтам пропонується:

  • вихід в Топи пошукових систем;
  • залучення цільової аудиторії;
  • зростання трафіку в 4 рази за півроку по ВЧ запитам.

Як формується Семантичне Ядро

Нагадаємо, що СЯ – це набір запитів користувачів, за якими сайт просувається. До наших напрацювань відносимо вміння регулювати число ключів (КС), за яким йде розкрутка. Підбираємо оптимальне співвідношення запитів, що відрізняються по частоті. Для різних сайтів – свої цифри, але важливо знати, оптимізатори готові працювати з тисячами КС. Така необхідність виникає для інтернет-магазинів з десятком тисяч товарів. Число робочих запитів з аналітики іноді досягає 100000 і більше фраз. Не будемо перебільшувати людські можливості наших фахівців. Для кластеризації та формування списків «мінус слів» вони використовують автоматичні сервіси. Однак цілком їм не довіряють. Деякі етапи сортування запитів виробляють вручну.

Залежність трафіку від асортименту

Співвідношення кількості товарів і ефективності SEO діє на користь більшої кількості одиниць. Це дозволяє без проблем використовувати тисячі запитів. Крім того, широкий асортимент приваблює покупців сильніше, ніж бідно обставлені полиці. Так відбувається в офлайні і онлайні. Тому розширення товарних позицій збільшує приплив відвідувачів на сайт всього за 3 тижні.

Щоб підсилити ефект, необхідно переконатися, що магазин готовий до простого додавання торгових одиниць. Перевага надається сайтам, де процес перегляду надходжень легко інтегрується з розробленою навігацією і інтерфейсом.  Список частих змін, що періодично відбуваються в інтернет-магазині включає такі аспекти:

  • розробка та проведення акцій;
  • додавання відгуків;
  • пропозиції партнерів (наприклад, оферти перевізників), інші.

Якщо оновлення на сайті відбуваються рівно, без помилок, інших труднощів, суттєві комерційні поліпшення відбуваються до 3 місяця після старту кампанії. Важливо, щоб менеджери або співробітники call-центрів були готові до зростання кількості дзвінків. Приблизно на 15%.

Для одержання об’єктивних результатів, з деяких інших причин, сайт аналізують на старті проекту. Після «SeoSite» надає місячну чи квартальну звітність (за домовленістю). Але в будь-якому випадку, статистика по інтернет-магазину накопичується для подальшого аналізу та прийняття заходів до поліпшення. Замовте зворотний дзвінок, щоб дізнатися більше. Надаємо послуги по всім регіонам України.

Як швидко отримують позитивний результат?

Багато що залежить від тих завдань, які ставляться перед оптимізаторами. Попадання в ТОП-10 або ТОП-3 лідерів серед пошукових систем – це мета, яку переслідують при бажанні продавати багато і успішно. Перші результати від співпраці з «SeoSite» помітні вже через місяць. Комерційні показники починають рости після закінчення 2-3 місяців.

Тут важливо, що використовують індивідуальні формули за вибором запитів користувачів: по частотності, релевантності, іншими показниками. Оскільки мова йде не тільки про успішне просування, але також про бажання скоротити рекламний бюджет, треба враховувати наступне:

  • Високочастотні запити коштують в сотні разів дорожче СЧ або НЧ варіантів.
  • ВЧ ключові слова рідко призводять цільову аудиторію, але важливі, оскільки дають хороший трафік.
  • Запити СЧ і НЧ притягують відвідувачів вже готових до покупки.

Такі умови випливають із самих запитів: наприклад, залучення за запитом «косметологічні засоби» дасть більший трафік, але «косметологічні засоби для процедури по омолодженню» приведе переважно ЦА. Додавання топоніма «в Харкові», «Дніпрі», інших містах, зробить ключове слово ще більш конкретизуючим. Отже, за запитом «крем «Рецепти краси» Eveline купити в Харкові» звернуться клієнти, яким вже зараз потрібен зазначений товар.

Таким чином, інтернет-магазину потрібні покупці, які приходять за запитами різній частотності, оскільки виконують свої функції на різних етапах воронки продажів.

Готовність до підвищення користувацької активності

Успішний старт не дає приводу для розслаблення.  Користувачі, що приходять, будуть дивитися на сайт і якась частина з них може залишити ресурс, не дочекавшись завантаження. Такий сценарій нецікавий ні одному підприємцю. Щоб відвідувачі ресурсу ставали його клієнтами, необхідно створити комфортні умови експлуатації сайту:

  • зрозуміла навігація;
  • простий інтерфейс;
  • наявність файлу SiteMap;
  • хороша кнопкова історія» («швидке замовлення», «кошик», «купити», «приміряти», «порівняти»);
  • інші допоміжні елементи у вигляді фільтрів, потрібного числа підкатегорій, внутрішні посилання.

Забезпечення якісної роботи всіх перерахованих параметрів вважається частиною комплексного просування. Неважко помітити, що тут поєднуються такі механізми пошукової оптимізації:

  • створення умов для зручного використання сайту;
  • поліпшення дизайну;
  • маркетингові та PR – кампанії.

SEO-оптимізація вважається базовою послугою у комплексному просуванні інтернет-магазинів. Таблиці наведено допоміжні механізми, використовувані для розкрутки сайту, а також роз’яснено дії співробітників та очікувані результати по кожному з пунктів.

Таблиця. SEO-оптимізації та комплексне просування інтернет-магазину

  • Поліпшення юзабіліті
  • Оновлення дизайну
  • Розвиток маркетингу і вмісту
  • Технічна підтримка
  • Робота з соціальними  мережами і SMM

Питання і відповіді

1.      Які дослідження проводяться співробітниками «SeoSite» для створення унікального контенту?

Фахівці компанії проводять інтерв’ю з участю фахівців галузі. Створюють і реалізують соціальні опитування, що стосуються тематики інтернет-магазинів, їх товарів. Аналізують поведінку користувачів, складають контент-плани з орієнтуванням на отримані об’єктивні дані. Вивчають конкурентів, використовують їх досліди і роблять висновки з помилок, що допускаються опонентами.

2.      Як визначають, що юзабіліті і дизайн недостатньо хороші?

Для цього існує ряд ознак, які підтверджуються метриками з аналітики. Наведемо кілька прикладів. Збільшення числа відмов і спочатку високий показник швидких відходів. Кількість переходів усередині сайту за одну сесію і тривалість перебування на кожній сторінці. При певному збігу обставин каже, що відвідувачі не знаходять того, чого прийшли. Частота появи покинутих кошиків, інші ознаки.

3.      Як вносяться зміни в юзабіліті і дизайн, просто з міркувань подобається/не подобається оптимізатору?

Ні. За основу беруться ознаки недостатності комфорту для користувачів. Деякі дії виявляються очевидними. Наприклад, велике число відмов відбувається через занадто довге завантаження сайту. Пошук потрібної інформації диктується нагромадженням функціональних кнопок або навпаки, відсутністю таких. Але для вирішення більш складних завдань часто застосовуються А/В тестування. З їх допомогою визначаються переваги користувачів. Розглядається не тільки дизайн, юзабіліті. Структура сайту також вимагає вивчення і виправлення при виникненні проблем.

4.      З яких міркувань ведеться складання семантичного ядра, навмання?

SEO фахівці відштовхуються від того, що існує ряд критеріїв, за якими користувачі роблять пошук в мережі:

  • Бренд, назва інтернет-магазину.
  • Види товару: розкладний диван, безкаркасний диван, зубна паста, какао.
  • Тип/Назва магазину + топонім: магазин сантехніки в Києві, магазин побутової техніки у Харкові.
  • Вид товару+виробник: мультиварка Magio, ігрова миша Zelotes.
  • Вказівка місця застосування: фитолампи для оранжереї, гроубокси для культивування полуниці взимку.
  • За кольором: сині туфлі, біла шафа, блакитні чайні сервізи.
  • Орієнтуючись за специфічними характеристиками: хлібопічка з двома ножами розмішування, світлодіодні лампи Е27, ноутбук діагональ 15 дюймів.
5.      Якщо поставити в інтернет-магазині ціни істотно нижче, ніж у конкурентів, на сайт прийде більше користувачів?

Збільшення трафіку можливо буде спостерігатися, але продажі загальмуються або залишаться на колишньому рівні. Одна з причин такої реакції користувачів на наднизькі ціни – пошук підступу в проявленій поступливості з боку власника інтернет-магазину. Але ця ситуація не стосується спеціально оголошених акцій.

6.      Які шанси на просування у проекту з нульовою репутацією?

Розкрутка такого сайту скрутна, оскільки дочекатися індексації буде дуже важко, а точніше довго.

Більше відповідей озвучать менеджери компанії, треба лише скористатися формою зворотного зв’язку.