Розкрутка сайтів
Серед усіх пошукових систем Рунету – Яндекс є найвпливовішим. Як показують останні дослідження порталу LiveInternet, на його частку припадає 62% від усіх відвідувань.

Давно знайомий сервіс Rambler.ru ще у 2011 році цілком перейшов на технології Яндекса. У обох видача по ключових запитах практично зрівнялася. В результаті загальне охоплення ринку показало 63,5%.

І тому, кожен власник власного сайту прагне бути на перших позиціях у видачі цього престижного пошуковика. Для цього і необхідно просування сайту в ТОП Яндекса, займаються яким професійні оптимізатори.

Просування сайту в ТОП 10 Яндекса – мета багатьох

Сьогодні на просторах інтернету працює багато гуру SEO. Вони вдаються до професійних (і не дуже) прийомів для того, щоб просунути ті чи інші інтернет ресурси на передові позиції. Позитивний результат спостерігати можна далеко не у всіх. Причина проста – ситуація кардинально змінилася. Те, що було в пріоритеті вчора, сьогодні вже не працює.

Працюючи з кожним окремим клієнтом, SEO-фахівці пояснюють, що сучасна оптимізація спрямована на користувача, а не на неживого робота. Для того щоб опинитися в числі лідерів пошукової видачі, треба працювати над тим, щоб сайт був максимально інформативний, зручний для користувача. Тільки ставлячи такі цілі, варто займатися просуванням сайтів в ТОП Яндекса.

Основні аспекти просування сайту для Яндекса

Пошукова система Яндекс особлива, і з деякими ньюансами знайомі виключно фахівці. Насамперед, слід дотримуватися певних правил і виділити окремі аспекти успішного просування

1. Регіон – це важливо

Яндекс єдиний у своєму роді пошуковик Рунету, який забезпечує повну регіональну підтримку. Користувачі різних регіонів СНД бачать абсолютно різні результати пошуку. В першу чергу надходить інформація про товар або послугу, яка є в регіоні присутності користувача.

Власник сайту, який замовляє просування сайту в ТОП Яндекса у майстрів SEO, має бути в курсі, що якщо йому необхідна розкрутка ресурсу в конкретному регіоні, то потрібно подбати про наявність на сайті інформації про представництво в цьому регіоні.

2. Оцінка сумісності тематик

Просування сайтів
Таке поняття, як «важливість сайту» Яндекс трактує по-свому – в пріоритеті в нього ресурси, які висвітлюють тематику вузьку, профільну. Наприклад, якщо сайт присвячений автомобільній тематиці, то він буде оцінюватися як більш значущий, ніж той, в якому міститься інформація про спецтехніку, вантажоперевезеннях і ін.

Тому, щоб просування сайту в ТОП 10 Яндекса було результативним, слід приділити особливу увагу структурі. Доцільніше зробити це не перед самим просуванням, а ще на стадії планування проекту.

3. Вік сайту один з важливих моментів

Якщо сайту ще не виповнився рік, то для того, щоб претендувати на високі позиції йому потрібно або час, або посилання від солідних ресурсів, яким довіряє пошукова система.

Яндекс відноситься до ранжування дуже вже серйозно – справа в тому, що в тематиках банківських, юридичних, ріелторських сайтів береться до уваги і вік бізнесу, який стоїть за даними ресурсами. Це дозволяє захистити користувачів від непотрібних компаній-одноденок.

Якщо ви вже створили свій сайт і претендуєте на лідерські позиції – звертайтеся до майстрів просування сайтів Львів. А якщо сайту у вас ще немає, то тим більше звертайтеся до нас – ми допоможемо з самого початку піти по вірному шляху.

4. Шлях до успіху – методика

Як уже згадувалося вище, сьогодні ставлення до оптимізації сайтів кардинально помінялося. Якщо ви будете намагатися просунути сайт в ТОП 10 Яндекса, використовуючи величезну кількість посилань з не вельми зрозумілих майданчиків, «проганяти» його по всіх можливих каталогах, то ви тільки нашкодите собі, а то й ще й штрафні санкції від Яндекса заробите.

Грамотні фахівці ведуть кропітку і професійну роботу над тим, щоб, насамперед, користувачів привертав сам ресурс. Оптимізація повинна бути не тільки ефективною, а й правильною.