Один з найскладніших етапів в житті кожного проекту в Інтернеті – це не тільки сформувати постійну аудиторію, а й постійно її розширювати. У вас повинно бути мінімум 50-60% трафіку з пошукових систем.
А вже інші складатися з: закладок, соціальних мереж та інших джерел (переходи з інших сайтів). Але проблематика полягає в тому, щоб підняти на належний рівень ваш проект.
План просування сайту:
Аналіз конкурентів в ніші.
- Підбір низькочастотних запитів, виходячи з трафіку конкурентів і пошукової видачі.
- Просування сайту по НЧ запитам.
Рекомендуэмо ознайомитися з наступними статтями: «Seo-аналіз конкурентів» і «C чого почати просування нового сайту».
При підготовці цього матеріалу було проаналізовано органічна видача на топ-10 Яндекса (регіон Москва) і Google (Росія). Перед нами стояло завдання – максимально розширити потреби відвідувачів в одержуваный інформації.
При написанні статті ми використовували спеціальний софт – Кей Колектор. Рекомендуэмо всім, хто займається своїми і чужими проектами придбати цей софт. Це дозволить вам сформувати семантичне ядро з максимальною простотою.
Аналіз топ-10 відбувався на такі параметри як:
- Title і description. Тема – це один з найважливіших параметрів по формуванню релевантності документа
- Підзаголовки: H1, H2, H3, H4
- Обсяг тексту (кількість символів),
- Зовнішніх посилань на сторінку (анкор лист).
В основному, ми вивчаэмо топ-5. Припускаэмо, що на думку пошукових систем – це найбільш релевантні документи. Аналіз топ-10 ви зможете зробити через tools.pixelplus.ru/tools/top-10. Найголовніше – це знайти документи, які входять в топ-5 Яндекса і Google, тому що це непряма ознака того, що ці документи влаштовують обидві пошукові системи.
Аналіз на вищевказану інформацію (який заголовок, структура, обсяг символів), ви зможете зробити через сервіс seolib.ru – «Аналіз релевантності текстів».
Як підбирати і аналізувати низькочастотні запити
Ще для розширення семантичного ядра можна використовувати сервіс serpstat.com/?ref=9847.
Так ось, після ми додаємо сторінки наших майбутніх конкурентів і дивимося, за якими ключовими запитами вони ранжуються.
На момент написання статті топ-1 за ключовою фразою «просування сайту по низькочастотних запитах» у сайту – webformyself.com/prodvizhenie-po-nizkochastotnym-zaprosam/ в Яндексі.
Додаємо цю сторінку і дивимося. З частотою більше 1 показу – 12 запитів. Після ви вже дивіться які це запити і розширюєте свою семантику. І так можете зробити з усією топ-5 на момент аналізу органічної видачі.
І обов’язково, коли будете дивитися органічну видачу, зверніть увагу є контекстна реклама чи ні. Тому що, якщо буде реклама автоматично буде зменшуватися ctr у топ-10.
Основне завдання нч запитів – розширити семантику посадкової сторінки і надати максимально точну відповідь на запит користувача. Завдяки, величезный кількості подібних запитів, ви зможете конкурувати з іншими майданчиками і отримувати перший трафік.
І поступово намагайтеся накачувати свій ресурс природними посиланнями (+ Не спамний анкор лист). Критерії при відборі майданчиків були озвученв у статті – «Як закуповувати посилання для просування сайту в Яндексі». Але можна повторити:
- Відвідуваність ресурсу. Тут потрібно дивитися не тільки на цифри лічильників, а й відмови, глибину переглядів, час на сайті, джерела відвідуваності. Цю приблизну інформацію, зможе показати SimilarWeb.
- Аналіз посилального профілю
- Тематика вашого ресурсу і статті – повинні збігатися.