Просування сайту агентства нерухомості: підвищення числа угод в рази

Агентства нерухомості в інтернеті заполонили ефір. Але на відміну від аналогічних ніш, цей сегмент являє найбільшу кількість різноманітних рішень.

Об’єктивно, ринок ріелторських послуг захоплюють люди, здатні показати користувачам власну спроможність у вирішенні клієнтських проблем:

  • Пошук підходящої нерухомості під операції будь-якого роду (оренда, продаж, інше).
  • Вміння збирати інформацію про об’єкти.
  • Уникати контактів зі зловмисниками.
  • Гарантувати якість надання послуг.
  • Складати договори: грамотно, чітко, без підводних каменів для клієнтів.

Відповідати цим вимогам віртуально досить просто. Адже клієнти часто купуються на пропоновану «обгортку». Але разом з цим присутність «халтурників» у цьому сегменті робить рівень конкуренції вкрай високим.

Що має «SeoSite», які результати обіцяє?

Основні труднощі, з якими стикаються оптимізатори визначаються присутністю на ринку великих дощок оголошень, агрегаторів. Такі ресурси поглинають дрібні компанії або створюють нестерпні умови для утримання бізнесу онлайн. Перевагою роботи з «SeoSite»стають наступні факти:

  1. Вміємо створювати рекламні стратегії під великі агрегатори галузі — «Ціан», «Авіто», BEBOSS та інші.
  2. Розробляємо сайти агентств нерухомості, дошки оголошень під претендентів на місця лідерів ніші.
  3. Впроваджуємо багатоканальні стратегії.
  4. Підвищуємо ефективність тривалих угод за рахунок переходу на зручні системи управління взаємовідносинами з клієнтами CRM: Suite, Sugar, Бітрікс.

Отримати консультацію з цих питань можна прямо зараз, скориставшись формою зворотного зв’язку. Робота з «SeoSite» обіцяє отримання таких бонусів у рамках укладеного договору з нами:

  • Збільшення числа звернень в 3-5 разів за операціями зі складськими, торговельними площами, будинками, офісами класів A, B.
  • Робота з компаніями, що увійшли в Fortune 200, 500 поточного року.
  • Взаємодія з агентствами нерухомості України, власниками приміщень.

Додатково. Надання конфіденційної інформації (в рамках закону) про будівлі, що перебувають під Non-disclosure agreement (NDA – договір про нерозголошення). Вихід на прямий контакт з агентами власників.

Комплекс послуг і його складові

Просування сайтів нерухомості незалежно від обраної форми веб ресурсу відбувається за досить схожими схемами. Першочергове завдання – привернути увагу цільової аудиторії. Спочатку проводиться аналіз ринку, всіх його сегментів: пошук лідерів конкретної ніші, найближчі конкуренти, а також користувачі, яким потрібні послуги нашого клієнта. Створюється і поширюється реклама для цільової аудиторії. Відбувається поступова підготовка сайту до прийому активних користувачів.

Далі робота переходить в руки SEO фахівців. Після аналізу сайту вони виконують наступні роботи:

  • оновлення та впровадження семантичного ядра;
  • розробка стратегій просування згідно з виявленими маржинальними нішами;
  • поліпшення структури сайту, його навігації;
  • технічне вдосконалення, інтеграція в нові системи;
  • налаштування аналітичних сервісів;
  • оптимізацію фрагментів;
  • перевірка зовнішньої посилальної маси, відмову від донорства токсичних ресурсів, пошук трастових джерел для розміщення анкорів.

У цілому цей комплекс послуг досить стандартний. Головне, що роботи проводяться з урахуванням специфіки спрямованості ніші, географічного розташування компанії, інших тонкощів існування реального об’єкту.

Але сьогодні цих заходів виявляється недостатньо. Які заходи потрібно здійснити, щоб сайт став успішним?

Як привернути користувача на свою сторону?

Відразу скажемо, що коло послуг, що надається компанією «SeoSite», не обмежується SEO. Навпаки, пошукова оптимізація розглядається як важливий елемент просування при використанні інших методів розкрутки. Різні види реклами допоможуть розкрутити агентство нерухомості: таргетингова, контекстна. Активна робота з соціальними мережами і організація електронної розсилки.

Актуальна проблема, з якою стикаються, організовуючи процес просування сайту нерухомості, створення та проведення акцій. Хоча є варіанти. Наприклад, надання вільного доступу до каталогів компанії на добу в обмін на контактні дані (e-mail, телефон, ПІБ). Так створюються бази клієнтів, які періодично змінюють місце проживання. Вони потрапляють у групу користувачів, яким можна і потрібно пропонувати послуги повторно. Адже одного разу, вони захочуть не просто орендувати житло, але також придбати його.

Створення авторитетного іміджу в очах пошукових систем і 100% трастового для користувачів – ще один напрямок у роботі співробітників компанії «SeoSite».

Без чого неможливо просувати сайти нерухомості

Подальше обговорення потребує внесення деяких уточнень:

  • Сайти нерухомості пов’язані з роботою пошукових систем, пріоритетним з яких Google.
  • Компанія Гугл виділила особливу групу сторінок, званих YMYL, до яких пред’являються підвищені вимоги по якості.
  • Сайти/сторінки з групи «Ваші Гроші або Ваше Життя» додатково захищають інтереси користувачів.
  • Базові правила визначаються формулою Е. А. Т., що в перекладі з англійської і без скорочення означає: Експертний рівень, Авторитетність, Достовірність (Трастовий).
  • Більша частина сторінок, присвячених операціями з нерухомістю, потрапляють під вимоги в рамках YMYL.

Тепер поряд з бездоганним технічним станом ресурсу від власника сайту агентства нерухомості потрібно демонстрація високих показників за такими параметрами:

  • Експертний рівень (публікації авторів з науковим ступенем, учасників конкурсів, провідних фахівців відомих компаній).
  • Авторитетність. Досягається за рахунок додавання контенту написаного практикуючими фахівцями, учасниками конференцій, популярних спікерів.
  • Достовірність. Використовувані факти повинні відповідати дійсності і не вводити користувача в оману.

Досягти високих показників за цими пунктами допомагає поліпшення репутації компанії.  Припустимо, що клієнти не дивляться на бренд, але вони вибирають найближчі готові рішення з ТОП-3.  Потрапити в нього можуть сайти, рекомендовані пошуковими системами.  Оцінка Google просуває сторінки в рейтингу і залежить від прямого відношення користувачів до компанії.

Можна віддати «пальму першості» конкурентам, які здатні накрутити «лайки», написати позитивні відгуки, інше.  Але чи варто це робити?  За допомогою наших агентів ви отримаєте справжні відгуки задоволених клієнтів.  Правильно обрані методи підвищення PR показників ведуть до свіжих публікацій, прес-релізів, навіть появи інформації про сайт, що просувається на майданчиках опонентів.  Все перераховане сприяє підвищенню якості сторінок, а значить отримання кращих місць в пошуковій видачі.  Консультація з цих питань доступна онлайн в робочі години.