Просування новинних сайтів: комплекс послуг і подробиці їх надання

Новинні портали (НП) – це сайти, що несуть актуальну інформацію з однієї або кількох тематик: медицина, спорт, політика, інше. Подібні проекти відрізняються відсутністю прямих продажів з сайтів, це визначає особливості формування Семантичного Ядра.

Якщо порівнювати такі проекти зі звичайними інформаційними майданчиками (блогами, формами), то відміну можна побачити в частоті оновлення даних. Продовжуючи порівняння, зазначимо, що стало популярним розвивати регіональні канали, це зобов’язує оптимізаторів використовувати ключові запити з точною відповідністю та доданим топонімом (вказівкою міста). Додатково існує поділ новинних сайтів з використовуваного способу заповнення контентом:

  • Автоматична добірка новин з трастових джерел.
  • Додавання статей зареєстрованими користувачами.
  • Традиційне розміщення публікацій: від автора до редактора, після читачеві.
  • Альтернативно, симбіоз способів наповнення контенту (редакторський+автоматичний+інтерфейс).

Залежно від того, в яку категорію потрапляє ваш сайт, пропонуються методики для його просування.

Розкрутка молодого новинного порталу: як це роблять у «SeoSite»

Незважаючи на принципові відмінності ресурсів обраного типу від інтернет-магазинів, блогів, форумів, інших, – основи для просування залишаються практично сталими. Семантичне ядро, структура сайту, унікальний контент і джерела залучення трафіку – це базовий набір напрямків діяльності оптимізатора.

Примітка. Агрегатор новин – це інформаційний майданчик, на якому розміщаються посилання на різні джерела. Структура таких порталів передбачає появу новин в порядку їх надходження в мережу або по рейтингу в пошуковій системі. Для новинних сторінок агрегатори служать додатковим джерелом трафіку, якого немає в інших типів ресурсів.

Робота над сайтом клієнта починається з моменту звернення до менеджерів компанії. Первісне прохання припускає замовлення аудиту сайту або, як мінімум, визначення його поточного стану. Під цим розуміються такі параметри:

  1. Правильність СЯ.
  2. Навігаційні властивості:
  3. зручність структури;
  4. легкість переходів між сторінками;
  5. доступ до повернення на головну або нещодавно відкриті сторінки;
  6. наявність блоків для коментарів, їх функціональність (вільне додавання або після модерації).
  7. Якість внутрішньої оптимізації: наповненість сторінок тексту, наявність грамотної перелінковки.
  8. Історія посилального профілю, поточний стан справ (відсутність токсичних донорів).

Отримана інформація обробляється. Визначаються найбільш слабкі ланки проекту. Формується план заходів щодо виправлення виявлених помилок. Після розробляються стратегії просування. Складається контент-план, хоча в даному випадку він буде виглядати дещо незвично. Адже навіть, якщо запланувати 5-6 записів в день за конкретною тематикою, реальні події можуть вносити суттєві корективи.

Коли і як вас почнуть впізнавати?

Починати доведеться з поширення інформації в інтернеті про новий або що відкрився після реконструкції сайт. Щоб пошукові системи захотіли взяти ресурс до видачі, необхідно досягти виконання таких умов:

  • Популярність сайту.
  • Висока цитованість (забезпечується виразом авторитетної думки).
  • Достовірність контенту.
  • Наявність позитивної репутації.
  • Відповідність сторінок вимогам систем (швидкість завантаження, відсутність грубих помилок, прихованого тексту).
  • Інших, залежних від конкретних обставин.

Рішення технічних проблем ресурсу перекладається на плечі розробників. До решти завдань приступає команда оптимізаторів, до складу якої разом з SEO-шниками входять:

  • контент-менеджери;
  • автори текстів;
  • редактори;
  • PR – фахівці, творці реклами та вірусного контенту.
  • фотографи;
  • аутричи, інші.

Що будуть робити з вашим сайтом люди перерахованих професій? Просувати його. Успіх заходу може залежати від таких чинників:

  • Джерело інформації.
  • Якість подання новин.
  • Час, який витрачається кожним фахівцем на взаємодію з сайтом і командою, яка його просуває.
  • Вміння кадрів управляти вірусним контентом (своєчасність публікації).

Труднощі з отриманням і обробкою інформації

Ми не дарма зачепили тему про затрати по часу. Часті кейси, над якими працюють наші співробітники, мають загальні риси. Різні бюджети кампаній не дозволяють просувати ресурси однаково добре. В процесі роботи ми прийшли до необхідності дотримуватися часових графіків при додаванні новин.

Доводиться враховувати і той факт, що копірайтеру не настільки важко написати кілька тисяч тексту. Однак є кілька труднощів наступного характеру. Новина повинна бути актуальною. Якщо вона про відключення води, проблем не виникає. Черпати достовірну інформацію можна з офіційних сайтів комунальних господарств. Подібні портали сьогодні мають навіть селищні пункти.

Інша справа, коли доводиться писати про стрілянину в місті, перекритих станціях метро. Ця інформація повинна бути не лише свіжою, але й 100% достовірною. У нас є можливості отримувати підтвердження або спростування безлічі подібних подій. Це дозволить публікувати актуальні новини швидко і з достатнім ступенем достовірності. Важливо, що навіть простому копірайтеру буде потрібно більше часу на перевірку даних, ніж на написання статті. Описаний факт може відображатися на ціновому діапазоні послуг.

Набагато простіше ситуація, якщо просувний сайт виступає публикатором новин, взятих зі сторінок інтернету по певним регіонам, ключовими словами, іншими параметрами порівняння. Для такого випадку до роботи залучаються переважно аутричи і споріднені їм по спеціалізації співробітники. Стає важливим відбирати сторінки, що заслуговують високої оцінки якості, що викликають довіру відвідувачів.

Висновки, зроблені з наочних прикладів кейсів, що провалилися

Періодично в «SeoSite» звертаються клієнти, які мали негативний досвід в просуванні власного новинного порталу. Також у нас є співробітники, які до приходу  в компанію супроводжували проекти означеного типу. Це дозволяє свідомо знати про ті труднощі, з якими стикаються оптимізатори, працюючи над конкретними конфігураціями сайтів.

Одна з великих проблем регіональних сайтів,що не прагнуть до SEO просування, – залежність від соціальних мереж. Оскільки у такому випадку, сторонні майданчики стають не тільки основним джерелом трафіку. Присутня публіка може прагнути чинити вплив на контент, що публікується. Особливо серйозні проблеми виникають, якщо автори статей не проживають в регіонах виходу новин. Місцева публіка може обурюватися неточною назвою вулиць, навіть незначним перекручуванням фактів. Вирішити проблему виходить кількома способами. Ось лише два з них:

  • запросити позаштатного консультанта з місцевих жителів;
  • влаштувати онлайн конкурс на посаду автора контенту.

Ще одна проблема регіональних новинних сайтів, які відмовляються від SEO – висока ймовірність закриття соціальної мережі, аккаунта групи, інші проблеми організаційного порядку.

Створення та поліпшення репутації в мережі: одне з актуальних рішень

Перебування сайтів в пошуковій видачі, їх місце в ній, стало залежним від оцінки якості ресурсу. Нові вимоги Гугл і Яндекс торкнулися не тільки медичної, юридичної тематики; сторінок, що продають предмети розкоші. У пошуковій видачі з серпня 2018 відбулося значне скорочення кількості новинних сайтів, які подають недостовірну інформацію, слабо підтримувані користувачами. Портали опинилися в умовах скорочення органічної видачі.

Першу частину проблеми легко вирішити запрошенням нових авторів. Але в разі поганого трафіку і низької соціальної активності відвідувачів, варто звернутися до послуги «управління репутацією в мережі». Що конкретно дає сайтам делегування власних повноважень третім особам? Професійну організацію цілого ряду процесів:

  • поширення інформації;
  • залучення широкого кола користувачів;
  • стимулювання залишати лайки, коментарі, ділитися записом;
  • моніторинг просувного сайту;
  • виявлення негативних записів;
  • нейтралізація негативних згадок;
  • підвищення цитованості;
  • просування в ТОП на більш високі місця.

Це коло заходів допомагає залучати аудиторію, формувати її постійне коло, а також розширювати джерела користувача трафіку.

SEO просування: на які показники ми орієнтуємося

Присутність порталу в пошукових системах все-таки збільшує шанси на якнайшвидше розвиток і зміцнення позицій в мережі. Жоден з по-справжньому великих і успішних новинних порталів не обходиться без місця в SERP. В рамках SEO наші сервіси пропонують наступне:

  1. Розробка і реалізація зручної структури сайту.
  2. Налаштування навігації.
  3. Виконання якісної мікророзмітки, що дає гарантії на якнайшвидшу позитивну взаємодію краулерів (ботів) з порталом.
  4. Підготовка рекомендацій до написання оптимізованих статей.
  5. Підвищення клікабельності фрагментів текстів, а також зображень.
  6. Налаштування лічильників відвідувань, інтеграція статистичних механізмів аналітичних систем.
  7. Створення і коректування посилального профілю.
  8. Постійне оновлення контенту, його тривалий супровід.

До опосередкованих методів SEO ми відносимо заходи, частина яких уже згадувалася в цьому викладі. Однак уточнимо, що пропонуємо комплексний набір послуг, що передбачає додатково наступне:

  1. Розробка позиціонування сайту, стратегій просування і PR.
  2. Створення умов для зручного використання ресурсу.
  3. Написання текстів для людей з урахуванням вимог SEO, своєчасне їх додавання в стрічку.
  4. Розробка каталогів інтуїтивно зрозумілих для відвідувачів.
  5. Управління проектом в цілому, його популяризація, підтримка іміджу методами, описаними заголовком раніше.

Важливо, що до роботи над проектами залучаються люди, захоплені тематикою просування сайтів. Амбіції і бажання реалізуватися в професії стимулюють їх до пошуків нових, цікавих рішень. Усвідомлення важливості репутації стимулює надавати послуги високої якості.

Додатково зазначимо, що компанія надає фінансові гарантії, забезпечує конфіденційність, незалежно від складності проекту. Подробиці про ціни можна дізнатися у менеджерів проекту.