Просування низькочастотних запитів

За частотністю запити прийнято ділити на високо-, середньо- і низькочастотні. За видами – це загальні, інформаційні та транзакційні запити. Оскільки ця класифікація умовна, деякі виділяють і інші типи запитів.

Як стверджує статистика, понад 75% запитів користувачів до пошукових систем є низькочастотними, а значить, тема цієї статті заслуговує на особливу увагу.

Що ж таке низькочастотне просування?

Просування низькочастотних запитівПід низькочастотних просуванням сайтів мається на увазі спеціальна методика, при якій сайт просувається за ключовими словами, які мало запитуються користувачами, тобто мають низьку частотність. Основна ідея цього методу полягає в швидкому, і з мінімальними витратами, залученні якомога більшої кількості відвідувачів з пошукових систем.

Звичайно ж, перевага такої методики очевидно, адже при просуванні сайту по низькочастотних запитах можна уникнути непотрібної конкуренції, а значить, при тому ж самому бюджеті мати набагато більший результат, ніж при просуванні по високочастотним запитам.

Оскільки мета бізнесу складається з продажів і прибутку, то власники сайтів досить жорстко конкурують між собою за більшістю найосновніших ключових слів з їх бізнес тематики. Така постійна конкурентна боротьба за топ в пошуковій видачі обходиться занадто дорого і далеко не всі можуть її витримати. Тому високочастотні слова дістаються великому бізнесу.

Єдина альтернатива великим бюджетам  на просування по високочастотним  ключам – більший обсяг ретельної роботи з НЧ ключовими словами:

  1. Підбір НЧ запитів
  2. Складання і правильний розподіл по сайту семантичного ядра
  3. Проведення роботи над якістю контенту сайту
  4. Зробити внутрішню оптимізацію сайту
  5. Контроль якості і кількості посилальної маси
  6. Проведення аналітики з внесенням змін

Якщо провести всю цю роботу, а також захопити довгий хвіст НЧ запитів при просуванні, то можна збільшити число відвідувачів в 1,5-2 рази і більше. Це стосується практично всіх бізнес тематик.

Що таке довгий хвіст низькочастотних запитів і як його зібрати?

Просування низькочастотних запитівДовгий хвіст – це безліч пошукових запитів складаються з трьох – чотирьох і більше слів.

На що потрібно звернути увагу при просуванні по НЧ запитам:

  • Низькочастотні пошукові запити
  • Наднизькочастотні запити

Інструменти, які застосовуються для підбору ключових слів:

  • Сервіси статистики пошукових систем Яндекса і Google,
  • База ключових слів Пастухова або аналоги.

Використовуючи такі бази можна зібрати набагато більше НЧ запитів, ніж при використанні сервісів від пошукових систем.

На сьогоднішній день в російськомовній базі Пастухова нараховується близько 1 мільярда ключових слів. Цього більше ніж достатньо для збору якісного семантичного ядра для сайту, що складається з НЧ запитів.

Відповідно з такою стратегією просування, для збільшення пошукового трафіку на сайт, можна виробити такий виробничий цикл:

  • Підбір ключових слів
  • Створення розділів сайту і контенту
  • Внутрішня оптимізація сайту
  • Робота з посиланнями
  • Зростання позицій в пошуковій видачі

Якщо все зробити правильно, то зростання відвідуваності сайту неминуче. У підсумку, чим ширший обсяг пошукових запитів, тим більшої відвідуваності можна домогтися.

Чи підходить такий метод просування по НЧ запитам для мого сайту?

Просування низькочастотних запитівЦя стратегія працює практично на всіх тематиках, потрібно всього лише досить ретельно продумати, як її застосувати, розробити план і приступити до проведення активних дій.

Іншими словами, щоб налагодити цей процес, треба:

  1. Скласти семантичне ядро сайту,
  2. Провести грамотну внутрішню оптимізацію сайту
  3. Акуратно і головне, плавно нарощувати кількість посилань.

Підкреслимо, що виведення сайту в топ пошукових систем у якого якісний контент в рази простіше і дешевше, ніж неякісний.

Особливо це стосується будь-яких інформаційних сайтів – для них якісний контент, це основний фактор просування.

Для комерційних сайтів контент також важливий, але включаються додаткові чинники ранжирування, вплив контенту – більш розмито.

Ще один великий плюс низькочастотних запитів полягає в тому, що їх використання дає більш високу конверсію в комерційних тематиках, ніж більшість високочастотних запитів.

Просуваючи НЧ запити по цій стратегії, особливо слід звернути увагу на наступне. У кожній сфері бізнесу, в якій потрібно залучити пошукової трафік, багато чинників можуть істотно відрізнятися і цю специфіку ринку або ніші слід брати до уваги.