Просування медичних сайтів в Україні: послуги та ціни

Просування сайтів медичної тематики бачиться, як сегмент, щільно заповнений конкурентним продуктом. Незалежно від вузької спрямованості роботи: послуги пластичної хірургії, продаж медикаментів, стоматологічні клініки, – майже скрізь сусідами по видачі виявляються компанії, що пропонують гідні альтернативи. Тому просте просування сайту для обраної тематики виявляється марною тратою коштів і часу. Фахівці «SeoSite» пропонують комплексні та індивідуальні рішення.

Методи, якими ми будемо підвищувати місце вашої компанії в SERP

Для початку успішного просування необхідно з’ясувати поточну ситуацію. Фахівці компанії проведуть аудит порталу, використовуючи для цього різнопланові методики:

  • сервіси автоматичного збору інформації;
  • власні практики (програми, підходи) з обробки аналітичних даних;
  • ручні способи відбору цілого ряду параметрів, починаючи з поганих посилань і закінчуючи невдалим розташуванням кнопок, якщо такі факти є.

Щоб нашим клієнтам було зрозуміло: компанія працює переважно за рахунок зусиль доморощених професіоналів, які спільно закінчили тисячі вдалих проектів.

Після проведення аудиту сайту ми повинні розробити комплекс заходів, рекомендованих для подальшої реалізації. Технологія SEO продовжує залишатися важливою, але не єдиною ланкою в просуванні ресурсу. Особливості медичної тематики змушують думати про необхідність використовувати наступні методи:

  1. Управління репутацією в мережі.
  2. Відлаштування від конкурентів.
  3. Поліпшення роботи групи менеджерів або співробітників call центрів.
  4. Розширення способів реклами в інтернеті для конкретної клініки або аптеки.
  5. Забезпечення підтримки з соціальних мереж, ЗМІ, форумів, сайтів відзовиків.

Весь перерахований комплекс послуг не може обходитися дешево. Необхідно задіяти відчутні трудові ресурси: від конкретних виконавців до необхідності міняти системи управління контентом або взаємодії з клієнтами (CMS, CRM). Тому ми очікуємо від замовника розуміння. Економія, яку пропонують співробітники «SeoSite», базується на комплексному застосуванні послуг. Це дозволяє ефективніше розподіляти зусилля одного співробітника на обслуговування схожих етапів кожної послуги. Наприклад, як це буває в медицині: коли результати діагностики використовуються різними профільними лікарями; спільне проведення операцій, щоб уникнути повторного хірургічного втручання.

SEO оптимізація для медицини: особливості та вартість

Пошукове просування у нас базується на кількох китах:

  1. Складання семантичного ядра.
  2. Створення нової структури сайту, планування файлів robot.txt і site.map.
  3. Формування списку мінус слів з урахуванням специфіки тематики.
  4. Впровадження отриманих результатів.
  • Наші колеги в мережі зіткнулися з нагальною проблемою медичної тематики. Це обов’язкове застосування термінології. Для педіатрії, хірургії, ряду інших спрямувань не виникає проблем. Але є урологічні, гінекологічні, дерматологічні, інші клініки, де захворювання мають специфічні назви. Частина з них йде «чорним» списком для пошукових систем. Контент таких сайтів визначається, як шкідливий або непристойний. Важливо, що ми теж вже знаємо про такі неприємні моменти для оптимізаторів і готові зробити наступне:
  • Скласти максимально грамотне семантичне ядро.
  • Запросити до написання статей авторів, які мають освіту за тематикою або мають доступ до консультацій професіоналів (для цього працюють спеціальні сервіси навіть в Україні).
  • Погоджувати публікації з представниками клініки.
  • Вносити потрібні зміни.

Цей етап просування важливий для опрацювання позиціонування сайту.

Але багатьох цікавлять ціни на пошукове просування. Тема про запити користувачів – одна з найскладніших. Оскільки не кожен клієнт розуміє, що ВЧ запит – «ламінування» коштує в сотні або тисячі разів дорожче НЧ ключевиків «ламінування вій з фарбуванням в Київі/Сумах/Дніпрі». Причому нам відразу доводиться попереджати про наступне:

  • ВЧ запити швидше принесуть на сайт трафік, але не клієнтів.
  • НЧ слова приведуть конверсію.

При всій парадоксальності ситуації, ми знаємо, що є потреба працювати з клієнтами по всій воронці продажів. Тому для кожного конкретного випадку треба складати пропорційне співвідношення КС різної частоти, де будуть представлені НЧ, СЧ (середньої частоти), ВЧ запити. При обмеженому рекламному бюджеті треба шукати оптимальні рішення.

Додатково зазначимо, що вартість просування медичних сайтів в топ пошукових систем залежить від наступного:

  • Регіон просування.
  • Масштабність (локальна робота або розповсюдження послуг по країні).
  • Популярність і актуальність пропонованих процедур, рівень ризиків для пацієнтів.

Останній пункт обговорення дозволяє нам пропонувати послугу з управління репутацією в мережі, як необхідну в рамках просування конкретних ресурсів. Подивимося, як це працює з нами.

Пошукова репутація в мережі сайтів медичної тематики

Розглядаючи роботу веб сторінок різних клінік, ми часто стикаємося з такими фактами:

  • Словосполучення «пошукова репутація» сприймається деякими власниками сайтів негативно.
  • Як наслідок з першого пункту, розвитком цієї сторони просувної діяльності ніхто не займається.
  • Більшість не до кінця усвідомлює, що об’єктом просування може бути не тільки сайт, бренд, але також провідний лікар, «каталог» процедур, препарат.

Щоб просунути ваш сайт в короткі строки на перші позиції пошукових систем, треба визначити слабкі та сильні сторони проекту. В одній клініці – це суперщадні процедури, для іншої важливіше підкреслити кваліфікацію працюючих лікарів. Іноді можна зіграти навіть на адресі певного об’єкта. Так, якщо ваш клієнт дорожить здоров’ям, він, швидше за все, віддасть перевагу клініці у центрі столиці, ніж кабінету на її околицях. Такому товаришеві необхідно наводити вагомі аргументи, чому зробити навпаки краще.

Послуга з управління репутацією в мережі передбачає виявлення негативних і позитивних згадувань компаній або чогось, що має до неї відношення (для медицини – діагностичні, терапевтичні заходи). Співробітники оцінять ступінь впливу відгуків на думку про певному сайту в цілому. Так, якщо у вас аптека серед іншого продає бинти бренду ХХХ, не варто турбуватися про негативну згадку перев’язувальних засобів. Набагато гірше, якщо клієнт напише про негативний факт взаємодії з конкретним сайтом. Наприклад, бинти бренду ХХХ були доставлені в зіпсованій упаковці, коштували дорожче, ніж передбачалося, тощо.

Але варто пам’ятати, що в силу різних обставин конфлікти трапляються і треба заздалегідь продумати, як захиститися від їх наслідків. Друге, існує таке поняття, як «чорне» СЕО, аналогічні методики в рамках послуги управління репутацією в мережі. Ми допомагаємо протистояти нечесним методам ведення бізнесу в мережі.

Пропонуємо об’єднувати SEO оптимізацію з імідж-розкруткою

У цих двох методів є багато точок дотику. Семантичне ядро дає базу для тих слів, за якими проводиться моніторинг об’єкта. Пошукові системи люблять, коли на сайт посилаються авторитетні джерела. Нам знадобиться пошук майданчиків, де вигідно розміщувати відгуки про компанію. Більш того, коло платформ різноманітне: від новинних порталів до сайтів з тематичними форумами, чатами.

Треба враховувати специфіку тематики – це здоров’я, отримання консультацій і згодом послуг. Не кожен пацієнт буде відвертим у формі зворотного зв’язку. Краще передбачити імовірні питання і відповісти на них у відповідному блозі. Так, ви створите враження експерта галузі, що дуже важливо в світлі введених правил щодо сторінок YMYL.

Створення та проведення опитувань: як роблять в «SeoSite»?

Ще одна потреба – зібрати справжні відгуки клієнтів про клініку, присутня в проекті обох послуг: SEO-оптимізації та управління репутацією в мережі. Ми запропонуємо зручні техніки спілкування з пацієнтами для отримання чесних, позитивних відгуків. Наприклад, так:

  • Створити форму опитування.
  • Запропонувати пацієнтам відповісти на питання після проходження лікування.
  • Віддати відповіді копірайтерам, щоб «галочки» в опитуванні перетворилися на живі відгуки.
  • Попросити клієнтів прочитати і висловити згоду/відхилити запропоновані тексти.

Для великих брендів ми використовуємо мережеві сервіси по створенню платних або вільних опитувань. Якщо застосовується оплачуване тестування, дотримуємося таких правил:

  • Ніякого тиску на клієнта – потрібна об’єктивна інформація.
  • У виборі відповідей згадуються відомі бренди/клініки.
  • Варіативні питання використовують, щоб допомогти людині сформулювати проблему, яку вона вирішувала в конкретній клініці (лікував зуби, ясна, видаляв зубні камені і т. ін.).
  • Задоволення результатом.
  • Просимо відзначити позитивні й негативні моменти.
  • Побажання для персоналу.

Вартість кожної анкети встановлюється заздалегідь, як і середній час, що витрачається пацієнтом на заповнення. У випадку з малобюджетним проектом ми обмежуємося 4-5 питаннями, за відповіді на які не платимо. Але статистика показує досить високий відгук людей на подібні рухи в бік поліпшення сервісу. Адже власне, опитування не робиться заради отримання хвалебних відгуків. Його суть у тому, щоб розуміти, які пункти роботи компанії, у тому числі сайту, потребують удосконалення.

Важливо, практика з покупними відгуками дорого обходиться нашим клієнтам. Тому варто ризикувати тисячами вкладених гривень, заради економії на повномасштабному дослідженні, якого однозначно не слід боятися. Коротко резюмуємо. Фахівці з управління репутацією в мережі відстежують періодичні зміни у видачі, реагують на появу згадок компаній: дякують за позитивні коментарі, нейтралізують негатив.

Створення унікального контенту

Фактично це новий етап в пошуковому просуванні сайту. Підходячи до моменту його початку, ми вже маємо наступне:

  • Семантичне ядро, з якого будуть братися слова для написання статей.
  • Структура сайту: категорії та підкатегорії – місця на сторінках, де буде публікуватися підготовлений матеріал.
  • Показники пошукової репутації, є напрямки для руху, про що особливо хоче знати ЦА.
  • Аналіз конкурентів, орієнтуємося на лідерів ніші, а також найближчих переслідувачів, можливо навіть мед. центри, що знаходяться через дорогу.
  • Додаткові елементи досліджень, що вживаються в конкретному випадку, результати по них.

Вся інформація потрапляє в руки менеджера, який складає контент-план на тиждень, місяць, півріччя. При цьому залишаються вікна для внесення записів, необхідність в яких може екстрено виникнути. Менеджер складає ТЗ і передає авторам. Як вже зазначалося, для написання статей з медичної тематики залучаються люди, які володіють достовірною інформацією. Тут важливі 4 аспекти:

  1. Текст повинен представляти експертну думку лікаря.
  2. Авторство передається людині, яка згодна підписатися під записом або зберігається за цим автором.
  3. Tuser обов’язково повинен мати репутацію авторитетного джерела (публікації на інших сайтах, участь в конференціях по темі, інше).
  4. Вимоги до інформації, що викладається: достовірність, актуальність, позначення цільової спрямованості статті.

Але треба розуміти, що професійний рівень публікації коштує дорожче. Статтю має перевірити не тільки автор, але також медик, лінгвіст, випускаючий редактор. Раніше власники сайтів не поспішали витрачатися на якісний контент, покладаючись на власне «чуття». Сьогодні, коли активно використовується LSI, особливий індекс розуміння тематики статті, навіть практикуючі лікарі вважають за краще доручити роботу професійним авторам. При цьому не виключаються консультації у замовника проекту або спеціаліста, знайденого за допомогою сервісів (як-то інакше, наприклад, знайомого професора).

Ще один важливий момент. В ідеальній ситуації, над контентом працюють кілька авторів. Їх обов’язки розподіляються приблизно так:

  • Значущі статті на посадкові сторінки, куди планується привести основну аудиторію, довіряють найсильнішим.
  • Далі йде за спаданням: ознайомлювальні публікації в блозі.
  • Статті від імені задоволених клієнтів (на підставі опитувань складаються успішні історії одужання).
  • Робота з акаунтами соціальних мереж.
  • Залучення всіх авторів до усунення негативних відгуків.

Інші способи створення контенту

Серед пропонованих методик є альтернативні рішення для пошуку відповідного матеріалу. Вартість послуг у такому випадку залежить від складності виконання завдання.

Зараз ми розглянемо найпростіший із способів. Але спочатку хочеться відзначити, що власники сайтів іноді приходять з власними ідеями в надії, що співробітники «SeoSite» забезпечать технічну реалізацію проекту. Ми розглядаємо такі варіанти співпраці.

Альтернативно, пропонуємо працювати з тим контентом, який природним спосіб формується в мережі. Наприклад, треба просунути не просто сайт, а залучити клієнтів на конкретні медичні процедури. Варто шукати особисті публікації пацієнтів, які вже пройшли обраний курс лікування. Люди діляться своїми успіхами частіше, ніж нам здається. Якщо поданий матеріал володіє цінними якостями, варто вступити в письмові переговори з публикатором за фактом отримання прав на використання вмісту. Таким методом легко знаходиться матеріал для 1-2 статей в місяць. Причому комерційні показники, досягаються за «нативним» рекламним текстам значно вище, ніж по інформаційним, ознайомлювальним статтям.

Єдиний мінус в описаній схемі – непередбачуваність ціни. Але завжди можна свідомо встановити ліміт вартості для однієї статті. Навіть, відмовляючись від десятка подібних записів в місяць, робочого і доступного матеріалу за цей же період часу накопичується достатньо.

Робота з клієнтом готовим до проходження курсу лікування у Вас

Пройдений величезний шлях, сайт вже не просто функціональна картинка в інтернеті, але з’явилися зацікавлені люди, які телефонують, пишуть і чекають відповіді. Вся виконана робота піде нанівець, якщо менеджер на телефоні виявиться недостатньо підготовленим до прийому заявки клієнта.

Що робимо ми?

Вивчаємо наступне:

  • проблематику вузької спрямованості медицини;
  • унікальну торгову пропозицію, якщо вона розроблялася не нами, допомагаємо створити УТП у разі відсутності такої;
  • пишемо сценарії текстів для менеджерів на телефоні;
  • впроваджуємо CRM – системи управління взаємодією з клієнтами найбільш ефективні для конкретної клініки;
  • коректуємо шаблони для розмови Call центру після запуску проекту.

Підготовка кадрів – процес платний. Вартість залежить від таких факторів:

  • Широта розв’язуваних проблем.
  • Стартові дані проекту.
  • Бажаний результат.
  • Ступінь занурення в тему.

Для медичної тематики вкрай важлива підготовленість менеджерів і шаблонів текстів для них. Так, якщо людина записується на аналіз, визначає відсоток вмісту цукру у крові: її необхідно попередити про важливість зробити тест натщесерце. Ряд процедур має цілий список протипоказань. Перед записом менеджер повинен задати конкретні питання пацієнтові, щоб клініка не привертала до себе відвідування «пустушки» в кращому випадку.Адже іноді твердий настрій на проходження медичних маніпуляцій викликає різку, негативну реакцію, коли з’ясовується, що це неможливо.  Наслідки для компанії можуть бути непередбачувані, аж до появи негативних відгуків в інтернеті, іноді навіть з підтверджуючими відео або аудіо записами.  Завчасна підготовка персоналу сприяє усуненню причин для виникнення скандалу.  Щоб дізнатися вартість послуг для конкретної клініки, замовте зворотний дзвінок і менеджери допоможуть визначитися з необхідністю скористатися нашими навичками і знаннями.

 Хто ж ми?  Пора познайомитися ближче

Компанія «SeoSite» вже 10 років активно займається просуванням медичних сайтів різної складності.  Наші клієнти отримують послідовне поліпшення ситуації за наступним ланцюжом:

  • підвищення частки цільового трафіку і загального числа відвідувань;
  • бажаючих скористатися формою зворотного зв’язку стає більше;
  • росте кількість замовлень, отриманих через сайт;
  • формується клієнтська база, яка в десятки разів перевищує обсяги тієї, що є на старті;
  • PR показники поліпшуються, з’являються джерела трафіку альтернативні пошуковій видачі.
  • конкуренти відстроюються, йдуть із зони видимості цільової аудиторії.

Телефонуйте, щоб дізнатися, яка послуга з просування сайту більше підійде вашій клініці.  Менеджери допоможуть розрахувати приблизну вартість для кожного конкретного випадку.  Також вони розкажуть про фінансову відповідальність, яку беруть на себе представники «SeoSite».