Просування додатку через інформаційні портали

Засоби масової інформації не просто маніпулюють думкою громадськості, але й поглинає будь-яку новину, видаючи її за сенсацію. Чому б не скористатися ситуацією і не змусити інформацію працювати на вас? Використовуйте нескінченний потік інформації для просування вашого додатку. Наші СЕО фахівці орієнтуються на правильні канали для просування сайту.

Стандартний план дій для розкрутки програми в засобах масової інформації:

  • Розробка прес-релізу;
  • Формування платформи і бази даних для подальшої публікації;
  • Генерування ідей та обговорення думок з редакторами;
  • Пошуки альтернативних майданчиків: соціальні мережі, блоги, онлайн-щоденники та інші популярні платформи;
  • Підвищуємо рівень цитованості сайту, коментування на різних ресурсах.

Останній пункт має особливе значення, оскільки збільшує вагу і авторитетність ресурсу для пошукових систем. Крім того, доброзичливі відгуки на популярних форумах формують позитивний імідж.

Етапи просування інформаційного порталу:

  • Розробка прес-релізу. Завдяки багаторічному досвіду співпраці зі ЗМІ наше агентство має стандартизовану практику. Прес-реліз надає ЗМІ необхідну інформацію, щоб визначити, як використовувати матеріал, в якому обсязі. Прес-реліз формується на підставі пов’язаних і значимих матеріалів. Визначте найбільш сильні сторони вашого продукту, опишіть тільки важливі характеристики програми. Зберігаючи інтерес читачів, у вигляді списку пишуться переваги, зверху вниз описуючи головні функції. Так, читач зразу побачить, в чому особливість продукту.

Окремо в прес-релізі подається детальна інформація про програму, зазначаються всі технічні характеристики. Додатково до матеріалів прикріплені зображення і діаграми розвитку. Якщо не захопити увагу з перших секунд, прес-реліз буде закритий. Інформація подається з урахуванням поставлених цілей.

Ми привернемо увагу користувачів, описуючи всі плюси, розповімо про розробника продукту. Оскільки така інформація цікава, як для преси, так і читачів, матеріал публікується безкоштовно. Якщо ви плануєте залучити інвесторів і нові партнерські взаємини, є сенс надати інформацію про минулі досягнення.

  • Зв’язок з пресою. Коли прес-реліз буде готовий, щоб кожна людина могла ознайомитися з інформацією, можна відправити файл по електронній пошті. Але, навряд чи можна назвати такий метод найефективнішим. А ось встановивши контакт з людьми в LinkedIn, Facebook або, через пошук в Google може принести результат.
  • Пошук альтернативних платформ. Перш ніж зробити остаточний вибір, потрібно проаналізувати обрані майданчики. Визначте, наскільки ваш додаток відповідає темі блогу, форуму або спільноти в соціальних мережах. Уважно вивчіть вміст, як подається інформація і на що робиться акцент, які програми рекламуються.

Іноді для розміщення відгуку про програму на популярному майданчику доведеться заплатити. Таким чином, краще добре проаналізувати майданчик, перш ніж платити за розміщення відкликання. Наскільки виправдані ваші інвестиції, буде збільшено дохід. Коли будете аналізувати обстановку на майданчику, зверніть увагу на конкурентів, який рівень суперництва.

Розміщення інформації на платформі має принести прибуток. Варто вивчити безліч варіантів і зайняти свою нішу, виділитися і бути помітним.

  • Блогери. На таких платформах легше озвучити необхідну інформацію, оскільки немає жорсткої редакції, ви не обмежені політикою журналістики. Так ви «вб’єте двох зайців» одночасно, надаєте інформацію, корисну для обох сторін. Необхідно знайти блог вузькоспеціалізований, також вигідно використовувати популярних і що читаються блогерів. Ціна за відгук може бути великою, залежно від аудиторії, кількості читачів записів блогера.

Відповідну платформу потрібно шукати фактично скрізь, на спеціалізованих ресурсах, форумах, соціальних мережах та інших популярних сайтах з високою відвідуваністю. Наприклад, для ветеринарів, буде корисним відвідати всі ресурси, присвячені домашнім вихованцям. Якщо у вас вузька спеціалізація, замість того, щоб закликати всіх до себе, а прийти на місце проживання цільової аудиторії.

Підсумуємо. Просування продукту через засоби масової інформації має стати вашою звичкою. Якщо використовувати правильний майданчик, це обіцяє збільшення трафіку і зростання доходів. Проте одного прес-релізу буде мало, необхідно детально пропрацювати стратегію просування програми. Розсилка прес-релізу ЗМІ в інтернеті не принесе такого результату, як індивідуальний підхід і прямі контакти. Професіонали нашого СЕО-агентства за короткий час покажуть хороші результати у вигляді збільшення доходу.