Просування автомобільних сайтів з «SeoSite» в Україні

Купівля автомобіля – тривалий процес, до якого більшість людей ставиться вкрай серйозно. Одночасно з цим, інтернет пропонує комфортні умови для вибору відповідної моделі машини, а після, автосалону, де варто її придбати.

Особливості просування автомобільних сайтів

Інтернет дозволяє отримати доступ до інформації відразу сотень точок, що продають, вивчити яку можна не виходячи з дому за день-два. Звичайні оффлайн умови значно обмежують необхідністю їздити в різні райони міста (іноді охоплення території набагато ширше: сусідні області, наприклад). Викладене пояснює підвищений інтерес користувачів до сайтів автомобільної тематики, а також відхід покупців з оффлайн в онлайн. «Попит породжує пропозицію», як наслідок, сформувалася тематична ніша, представлена великим числом порталів по заданій тематиці. Перша проблема, з якою стикаються власники сайтів – збільшення конкурентів по бізнесу в пошуковій видачі. Часто послуга з відчеплення від опонентів стає пріоритетною ще до запуску самого проекту. Це змушує ще на початку етапу просування прагнути до виконання таких завдань:

  • максимально точно формулювати цілі конкретного бізнесу;
  • детально вивчати інтереси цільової аудиторії, щоб визначити основні і додаткові напрями діяльності;
  • шукати можливості для масштабування підприємства за кількістю наданих послуг, асортименту, гарантіями, географії;
  • передбачати можливі онлайн сценарії, щоб отримувати і заміряти конверсію порталу.

Сьогодні покупці віддають перевагу об’єктах, де надають комплексні послуги, які враховують всі тонкощі покупки. Автомобільна тематика – це область діяльності, де цей факт відчувається особливо:

  • необхідність страхування при купівлі;
  • бажання не просто мати гарантійний талон, а також можливість повноцінно ним користуватися у разі необхідності;
  • прагнення отримати надійного партнера в післягарантійний період (діагностика, купівля рідкісних деталей або аксесуарів).

Масштабність вашого підприємства, регіон просування і стартові дані визначать рекомендований тариф для просування конкретного сайту.

Індивідуальний підхід і як формується ціна розкрутки

Специфіка роботи сайтів автомобільної тематики полягає у серйозності ставлення користувачів до вибору особистого транспортного засобу. Звідси є статистика, яка показує, що пошук часто ведеться місяцями. Переглянутими виявляються десятки сторінок, пошук за якими звужується на кожному етапі вибору. Цінним виявляється перебування в органічній видачі, але вище місце не завжди дає більше конверсій. Тому варто визначити для сайту завдання відмінні від простого попадання в ТОП-3. Підвищення користувацької активності можна досягти з ТОП-10 і навіть 20. Але спочатку бажано зрозуміти, які основні труднощі ресурсу і причину того, чому користувачі не знаходять ваш сайт. Діяти треба не спонтанно, кидаючись закривати очевидні прогалини. Потрібен індивідуальний підхід, який починається з діагностики ресурсу.

Для нас важливо знати, яка історія сайту:

  • санкції з боку пошукових систем;
  • чистота посилального профілю;
  • грамотність семантичного ядра;
  • наявність мікророзміток (спеціальної структури, яка допомагає пошуковим ботам бачити пріоритети ресурсу, пропоновані користувачам);
  • технічний стан (швидкість завантаження, помилки, некоректні переходи всередині каталогу, тощо).

Виявлені проблеми вимагають рішень. Таким чином, залежно від рекомендованого комплексу послуг буде формуватися вартість просування.

Основні фактори, що впливають на ціну

Звичайно, автосалон в Україні може орієнтуватися на продажі по всій країні, де можлива доставка від самовивозу до самих дверей. Але досвід показує, що адресне звернення до цільової аудиторії ефективніше загальних і розпливчастих обіцянок. Тому вартість просування проекту часто залежить від масштабності підприємства. Якщо висловитися точніше, в прейскурант входять такі параметри:

  1. Число регіонів, де здійснюється розкрутка: Суми, Дніпро, Львів, інші обласні центри.
  2. Асортимент продукції: вибір по брендам, типам авто, послугам або іншим характерним ознакам.
  3. Поточний стан сайту.
  4. Бізнесцілі і можливості.
  5. Рекламний бюджет, інші фактори.

Бажаючі отримати відповідь в цифрах для конкретного ресурсу, можуть заповнити форму зворотного зв’язку. Прохання серйозно поставитися до брифу, вказувати коректну адресу, за якою буде відправлений розрахунок. Додатково просимо зазначити мову заповнення вашого сайту. Є бажання просуватися українською та російською одночасно/потрібен тільки один з варіантів. У нас вже є досвід розкручування порталів на мультимовній основі.

Автосалон: на що орієнтуються в «SeoSite»

Просування автомобільного сайту організується не заради заняття перших місць в пошуковій видачі, але для залучення потенційних клієнтів з числа цільової аудиторії. Для виконання цього завдання доведеться використовувати тисячі пошукових запитів. Остаточна цифра ключових слів залежить від асортименту та кількості надаваних послуг.

Розкрутка сайтів автомобільної тематики пов’язана з необхідністю проводити мережеві PR-кампанії. Тут не береться до уваги можливість застосування інших способів реклами (телебачення і радіо). Вони можуть використовуватися маркетологами підприємства для залучення цільових клієнтів оффлайн. Для нас же цікавіше перспективи розвитку бізнесу через інтернет.

Управління репутацією в мережі

Статистика показує, що 90% користувачів намагаються шукати відгуки про товар перш, ніж прийняти рішення про вчинення угоди. З них 70% відмовляться від покупки, якщо не знайдуться досить авторитетні джерела, що підтверджують надійність сайту. Примітно, що сьогодні від інтернету залежать і продажі оффлайн. Якщо автолюбитель вперше бачить масло невідомого бренду, то захоче прогуглити інформацію про товар до покупки. Це ж стосується автосалонів. Репутація в мережі подібна сарафанному радіо, тільки має ефект в десятки і сотні разів сильніший. Оскільки будь-яка інформація (позитивна або негативна) стає доступною відразу для тисяч користувачів мережі. Тому важливо завчасно подбати про створення позитивної думки про автосалон, майстерню або просто магазин.

Додатковою причиною піклуватися про управління репутацією в мережі виступають нововведення Google, що вступили в силу з серпня 2018 року. Раніше оголошені сторінки YMYL, до групи яких примикають і записи автосайт, повинні відповідати ряду вимог.

* YMYL-сторінки розшифровуються як «Ваші Гроші або Ваше Життя». До них застосовується оцінка якості, відповідно до якої сайт займає місце в органічній видачі. Отримати вищий бал складно, а нижчий – може довічно позбавити ресурс індексації.

Коротко зазначимо, що YMYL-сторінки повинні укладатися в формулу Е. А. Т, що означає буквально наступне:

  • Наявність Контенту, що виражає експертну думку.
  • Авторитетність публікатора (сертифікати, ліцензії, участь у розвитку галузі).
  • Достовірність даних (обов’язкова наявність контактів, доступність їх використання).

Висловлюючи думку колег по цеху, додамо, що за рекламною афішею повинен стояти по-справжньому хороший сервіс, якісний товар і ввічливий персонал. Підготувати кадри до роботи з клієнтами, також допоможуть в «SeoSite». Написання скриптів, організація тренінгів та контролю над якістю роботи менеджерів на телефоні – ще одна послуга компанії.

Пошукове просування: як працює SEO і терміни для виходу в ТОП

Оптимізація сайту запитам користувачів, це не відноситься до розряду магії чи чаклунства. Завдяки правильно підібраним ключовим словам, розставленим в потрібні текстові зони, пошукові боти розуміють цілі створення ресурсу і визначають їх у відповідні видачі. Щодо деяких питань у людей і самонавчаючих пошукових краулрів є відмінні думки. Однак для автомобільної тематики такі випадки трапляються все рідше. Тому важливо створити релевантний текст для людей, цього достатньо, щоб вже «однією ногою» заскочити в вагончик пошукової видачі.

Створюючи семантичне ядро, за яким просуватиметься сайт або його окремі сторінки, необхідно враховувати існування «воронки» продажів. Це процес перетворення зацікавленого користувача мережі у відбувшогося клієнта. До уваги береться статистика для широкого кола відвідувачів інтернету.

На кожному етапі потрібні різні ключові запити, які допоможуть користувачеві шукати потрібну інформацію, в результаті і товар. Для сайтів вони потрібні, щоб чітко розрізняти клієнтів, що цікавляться і потенційних.

Для прикладу. На сайт прийшли два відвідувачі. Ваша система визначила, що один шукав «Суперміні: Renault Clio», а другий – «купити авто в Харкові». Робота з такими різними запитами користувачів повинна вестися по-різному, незважаючи на факт відвідин однієї і тієї ж сторінки. Це дозволить перетворювати відвідувачів в лідів, хоча час для кожного з випадків буде витрачатися різний.

Дані запити відрізняються не тільки фактом присутності в них комерційних слів типу «купити». Вони відносяться до різних груп частотності. Усього розрізняють три види ключових слів:

  1. Низькочастотні (НЧ).
  2. Середньочастотні (СЧ).
  3. Високочастотні (ВЧ).

Важливість присутності в семантичному ядрі ключових слів різної частотності багаторазово підтверджена необхідністю вести покупця по всій воронці продажів. Починається все, як раз з таких загальних запитів, як Renault Kadjar, Mercedes, інші. Просування тільки по таким запитам обходиться дорого, а ефективність виявляється низькою. Для кожного конкретного випадку фахівці складають вигідні пропорції ключових слів. Це дозволяє економно витрачати рекламні гроші, одночасно досягати найкращої лідогенераціі.

Якщо взяти чистий сайт без особливих проблем, то в залежності від застосування запитів різної частоти отримують такі результати:

НЧ – через 3-4 тижні збільшується трафік, надходить більше дзвінків.

СЧ – перші зміни помітні після закінчення 2-3 місяців.

ВЧ – вивід сайту в ТОП через 4-6 місяців.

Але, коли перед нами стоїть завдання не просто привести трафік, а отримати покупців, доцільніше починати з просування по тисячам КС низької частоти. У міру розширення бізнесу підключати до роботи більш популярні запити.

Клієнт прийшов, що далі?

Конкурентне середовище дає грунт для роздумів кожному потенційному покупцю. Тому для інтернет-магазину, який представляє автосалон, майстерню або дилерський центр важливо з перших секунд заволодіти увагою користувача. Щоб відразу було зрозуміло, чому треба купувати у конкретного продавця.

На цьому етапі завдання представників «SeoSite»  зводиться до вивчення переваг компанії та складання унікальної торговельної пропозиції. Суть УТП обов’язково відображається на головній сторінці сайту. Вигідні умови взаємодії стають тим контентом, який користувач побачить раніше решти пропозицій компанії.

Для отримання об’єктивної інформації про впроваджувані механізми маркетингу, на сайті встановлюються інструменти аналітики. Вони показують число відвідувачів, їх дії в рамках однієї сесії (переходи, спроби купити що-небудь, інше), час перебування за одне відвідування. Ці дані знадобляться фахівцям для подальшого поліпшення ресурсу.

Якщо ви дотримуєтеся безпосилкового методу просування

У випадку, якщо компанія вирішує скоротити до мінімуму використання анкорів та інших способів додавання згадок налаштування SEO знаходить особливий сенс. Необхідно грамотно скласти семантичне ядро і список заборонених слів. Відрегулювати структуру сайту, продумати всі сценарії взаємодії для покупця.

Коли клієнт знаходить цікаву інформацію, для нього зрозумілі функціональні кнопки, за кожним переходом знаходиться те, що анонсується – відвідування стають довше і глибше. Що значно підвищує ймовірність здійснення покупки саме у вас. Як ще можна утримати потенційного клієнта? Підготувати для нього пропозиції, які часто супроводжують купівлю авто:

  • можливість залишати заявку на кредит;
  • пропозицію про страхування;
  • обов’язково калькулятори для різних умов;
  • доступність тест-драйву, інше.

Варто розуміти, що купівля авто навіть з 50% знижкою навряд чи приверне, якщо до неї не додається солідний пакет додаткових послуг, якісна консультація фахівця. Інтернет-портал виступає трампліном, який розповідає про всі пропозиції компанії цілодобово і без вихідних. Тому важливо забезпечити наступне:

  • якісний, привабливий дизайн;
  • зрозумілий функціонал;
  • зручну навігацію;
  • швидке завантаження;
  • відсутність помилок та інше.

Виконання цих завдань забезпечується послугою «пошукове просування сайту». Посилюється дія перелічених заходів маркетинговими прийомами, управлінням репутацією в мережі.

Критерії пошуку відповідного продавця в інтернеті

Семантичне ядро і структура сайту повинні враховувати важливі моменти, що використовуються відвідувачами мережі в процесі вибору потрібного товару. Критерії пошуку часто грають провідну роль при визначенні категорій, підкатегорій, інших особливих сторінок сайту.

Коли користувача цікавить ціна, він попутно шукає додаткові умови продажу:

  • де вигідніше оформити кредит;
  • можливість обміну старого авто на нове з доплатою;
  • економічні умови технічного обслуговування;
  • інші «плюшки» від компанії (бонуси, подарунки, акції, розіграші).

Наступний важливий пункт пошуку – це тип автомобіля:

  • конкретного бренду або виробника;
  • модель;
  • колір;
  • місткість;
  • цільове використання (позашляховик, наприклад).

Коли ціна підходить, є потрібна модель, переходять до пошуку відгуків про компанії, а також вивчення їх на сайті. Зазвичай покупців цікавить наступне. Взаємодія з менеджерами компанії, що думають клієнти, які вже зробили покупку у конкретного продавця. Для людей важлива ввічливість, моторність, ефективність. Пріоритетним залишаються подробиці від клієнтів, яким доводилося щось ремонтувати.

Інтеграція сайту з різними сервісами та службами теж впливає на вибір ресурсу, як майданчики, де краще зробити покупку. Це дзвінки менеджерам, консультація по страхуванню.

Часи, коли автомобіль купувався виключно для поїздок на «фазенду» давно минули. Тепер автомобілістів цікавлять функціональні аксесуари: кріплення для лиж, велосипедів, килимки з підігрівом, інше. Тому наявність подібних дрібниць в асортименті автосалону – безсумнівний плюс, що впливає на кількість продажів в онлайн.

Про перелічені, а також інші, незгадані, критерії вибору інтернет проекту знають співробітники «SeoSite». Вивчивши індивідуальні пропозиції нашого клієнта, ми зможемо розробити комплекс рекомендацій для поліпшення умов ведення бізнесу в мережі. Наші менеджери допоможуть правильно вибрати послугу, тариф, проконсультувати з питань, ще не розкритих в статті.