Пошукове просування магазину дитячих товарів: SEO+комплекс потрібних послуг

Пошукове просування сайтів дитячих товарів та продуктів, призначених підростаючому поколінню – одна з послуг, виконуваних співробітниками «SeoSite». Мета подібних проектів – надання допомоги власникам порталів поліпшення видимості продаючих сторінок для цільової аудиторії.

Базова послуга передбачає просування в рейтингах пошукових систем, яке досягається за рахунок SEO і суміжних з ним заходів.

У конкретному випадку не розглядаються можливості контекстної реклами з двох основних причин:

  • Це дорогий вид розкрутки.
  • Сайт приносить прибуток поки залишається в ТОП-1, що прямо залежить від наявності коштів на рекламному рахунку.

З компанією «SeoSite» комплексне просування проекту в Україні, що продає товари для дітей, полягає у виконанні таких дій:

  • оновлення семантичного ядра;
  • поліпшення структури сайту;
  • впровадження нового функціоналу;
  • забезпечення простої навігації;
  • закриття деяких сторінок від індексування;
  • прискорення додавання записів, що продають, в пошукову видачу;
  • підвищення впізнаваності бренду;
  • чистка посилального профілю, інше.

Наша послуга підійде власникам інтернет-магазинів дитячого одягу, взуття, іграшок, тренажерів для малюків та інших віку до 18 років, іншої аналогічної продукції.

Головна особливість, з якою стикаються оптимізатори

Різноманітність продукції, призначеної підростаючому поколінню, визначає головну трудність на старті розкрутки. Покупцем частіше виявляється не кінцевий споживач товару, а особа, яка представляє його інтереси. Це необхідно враховувати при визначенні цільової аудиторії. Але не можна ігнорувати можливості дітей старше певного віку, як і підлітків.

З вищесказаного напрошується висновок: кінцевий споживач продукції (дитина) зростає. Тому звичайна ситуація з розрахунком на клієнтів, що повертаються, не завжди спрацьовує. Можливо, сайт вже готовий неминуче прощатися з частиною покупців і торгувати виробами для малюків/школярів. Але є й альтернативи, рости разом з кінцевим споживачем, у нашому випадку, дітьми. Тоді проект необхідно удосконалити під наступні умови:

  • користувач, що приходить, швидко знаходить потрібний товар;
  • покупець не відчуває труднощів з покупками з-за присутності продукції не потрібної йому.

Ми пропонуємо вирішити поставлене завдання шляхом поліпшення структури сайту. Створення нових категорій, підкатегорій. Рекомендується додаткове поліпшення карти сайту, де представлений кожен товар, а дублі сторінок точно відсутні. В рамках внутрішньої оптимізації, виконується грамотна перелінковка, додавання допоміжних модулів. Необхідність впровадження окремих елементів обговорюється з клієнтом персонально. Оскільки це може впливати на підсумкову вартість просування.

Щоб отримати оптимальний дизайн сайту, цікавий дітям і дорослим, пропонується проводити А/В тестування. З їх допомогою вийде визначити найбільш маржинальний вид проекту.

Складання семантичного ядра для ЇМ дитячих товарів

Висока конкуренція у позначеній ніші визначає необхідність просуватися по високочастотним запитам. Досягти результату по ВЧ ключовими словами не вийде без попередньої розкрутки по СЧ і НЧ. Спростити завдання допоможуть і допоміжні стратегії, як, наприклад, створення та поліпшення репутації в мережі (про неї буде сказано далі). Але спочатку про результати, що досягаються з допомогою SEO.

Перші 2-3 тижні йде просування по НЧ запитам. За цей час істотно збільшується трафік інтернет-магазину. При внесенні змін в структуру сайту, контекстного заповнення спостерігається підвищення зацікавленості користувачів у ресурсі. Це вимірюється такими метриками:

  1. Тривалість однієї сесії (відвідування), вона збільшується.
  2. Число переглянутих сторінок зростає.
  3. Кількість замовлень стає більше.

Підключена аналітика до сайту також покаже, наскільки вдалими були зміни. Це також вимірювані величини:

  1. Число забутих кошиків (отже, покупець зацікавлений, але щось йому заважає зробити останній крок).
  2. Відсоток користувачів, що відгукується на опитування, заповнюють короткі анкети, створюють особистий кабінет, аналогічні дії.
  3. Додавання відгуків і коментарів до товарів.
  4. Реакція на контакт з представниками компанії (в тому числі посередниками), ввічливість працівників call-центрів, служби доставки.

Збір аналітичних показників за перші 2-3 тижні після запуску проекту, покаже, в якому напрямку слід рухатися далі. Наступний період передбачає розкручування по РАХ ключовими словами, з одночасним внесенням змін  в роботу сайту (там, де це потрібно). Тут можливо додавання нових записів про товари, очищення посилального профілю або навіть створення нового. Цей період може тривати близько 2-3 місяців. Сайт поступово готується до прийому користувачів, які приходять по ВЧ запитам. Вже на 4 місяць з моменту запуску проекту слід очікувати появу сайту в ТОП-10. Іноді процес розтягується до півроку. Це залежить від конкретної тематики, її актуальності. Найбільш тривалим просування виявляється, якщо розкрутка йде в популярній і дуже трендової ніші. Так свого часу це були Барбі, після Ляльки Монстер Хай, колекції Лего, інше.

З чого почати роботу з нами?

Однак, щоб зрозуміти справжню проблему сайту, спочатку необхідно оцінити його стан. При зверненні до менеджерів компанії  «SeoSite»  клієнти мають право розраховувати на безкоштовну консультацію.

Для замовлення послуги «просування сайту товарів для дітей в Україні» спочатку необхідно відповісти на ряд простих питань, подібних наступним:

  • дата створення ресурсу (вікові проекти просувати простіше);
  • наявність або відсутність санкцій від пошукових систем;
  • поточне місце в рейтингу, число проіндексованих сторінок (іноді проблема криється в їх величезній кількості, а не навпаки, як очікується);
  • готовність використовувати суміжні SEO методи розкрутки (наприклад, підвищення PR порталу).

Наші менеджери перевірять надані дані, розроблять стратегію просування і нададуть торгову пропозицію на надання послуг. Додатково відзначимо можливість розкрутки на мультимовній основі. Є декілька варіантів співпраці:

  • машинний переклад сайту з ручною обробкою;
  • написання статей під кожну використовуванумову;
  • адаптація існуючого тексту за вже створеним семантичним ядром;
  • збір семантики для української, російської, англійської та інших.

Перший варіант вважається найбільш економічним, але не завжди переважним. Краще, коли під кожен мовний вибір проводяться дослідження ринку, ставиться індивідуальне технічне завдання з визначенням стратегій просування, реклами, маркетингу.

Пошукова репутація магазину товарів для дітей

Зазначена послуга передбачає комплекс заходів, спрямованих на підвищення впізнаваності бренду/сайту, його популяризації в мережі, формування позитивного відношення. До методів пошукової репутації відносять наступне:

  • моніторинг згадувань про компанію в мережі;
  • додавання статей про сайт, його продукцію у донорів або на інших спеціалізованих майданчиках;
  • створення та розкрутка облікових записів груп в соціальних мережах (спільноти батьків часто служать опорою в роботі основного сайту);
  • відпрацювання негативних відгуків, що з’являються (витіснення з пошукової видачі, вилучення з майданчика джерела компетентним коментуванням).

Що в підсумку отримують наші клієнти? Сильне позиціонування сайту в пошуковій видачі. На відміну від контекстної реклами, досягнуті результати утримуються протягом декількох місяців. Вартість однієї конверсії нижче. Підвищується число прямих заходів на сайт або з пошукової видачі при запиті з згадкою бренду. Зростання трафіку супроводжується збільшенням числа покупок, в тому числі, повторних.

Підключення до роботи сайту call-центрів

Доцільність використання телефону як інструменту маркетингу визначається масштабністю сайту. Серед наших клієнтів компанії, що просуваються по 5-10 тисяч пошукових запитів, але є організації, де використовується всього 100-300 КС (іноді й того менше). Для цих двох прикордонних випадків існує своя аргументація для інтеграції з call-центрами. У компанії  «SeoSite»  врахують специфіку роботи кожного ресурсу і допоможуть гладко пройти процес інтеграції зі службами комунікацій. Для цього виконуються наступні маніпуляції:

  • написання шаблонів для ведення телефонних переговорів (включаючи інформування про акції компанії);
  • підготовка бази даних клієнтів (формат зручний для використання співробітниками, які пройшли базову підготовку);
  • аудиторські послуги, замінюють роботу відділу якості або проведення тренінгів для фахівців магазину;
  • збір та аналітика бесід продавця з покупцем;
  • виявлення тем, де клієнти висловлюють об’єктивне невдоволення;
  • надання звітів за фактом виконаної роботи.

Що отримують власники магазинів дитячих товарів (іграшок/візків/автомобільних крісел)? Підвищення продажів на 10-15 % – це стабільний результат, який дають call-центри. Ці цифри можуть бути вище, якщо активно і постійно розвивати діяльність компанії в цьому напрямку.

Підсумок

Власники магазинів товарів для дітей можуть скористатися комплексною послугою по просуванню комерційного проекту в Україні. Для обслуговування сайтів використовуються платні і безкоштовні сервіси інтернету. У хід йдуть власні розробки співробітників «SeoSite». За фактом виходу в ТОП-10, сайт може утримувати досягнуті позиції до півроку (у рідкісних випадках більше). Проте при укладенні договору по мінімальному тарифу на підтримку позицій ресурсу, ТОП-10 може виявитися постійним місцем перебування порталу. При використанні в комплексі послуги з підвищення PR-показників сайту власники отримують розширення джерел трафіку, що значно знижує залежність від кожного з них.