Особливості роботи зі ЗМІ: прес-реліз, як один з інструментів реклами

Статті порівняно невеликих об’ємів від 1.8К до 3.5 – прес-релізи, використовуються піар-агентствами або маркетологами для управління репутацією в мережі, просування сайтів. Кожна з таких публікацій здатна змінити значимість компанії в очах пошукових систем і користувачів. Застосовувати цей інструмент інтернет-реклами з максимальною ефективністю допоможе знання про прес-релізи, а також способи їх поширення (місць розміщення).

Важлива особливість подібних статей – можливість додавання короткого посилання на сайт рекламодавця. Однак головна мета розміщення прес-релізу – встановити контакт з цільовою аудиторією, потрапити в поле її зору. Розміщення анкора, самореклама – це другорядні завдання, що опосередковано впливають на виконання маркетингового плану, наприклад. Найбільш часто релізи використовуються для залишення послання про новини компанії. Призначаються потенційним клієнтам чи журналістам, що приймають участь в забезпеченні зворотного зв’язку з цільовою аудиторією.

Які цілі бувають у прес-релізів

Причини, по яким пишеться і публікується стаття спеціального формату, можна згрупувати наступним чином:

  • анонсувати подію всередині компанії або захід з участю бренду (виставки, семінари, курс лекцій, виїзні акції);
  • інформувати клієнтів про поповнення колекції, відкриття нових торгових точок;
  • підвищити вплив бренду з допомогою описів проведених досліджень, реалізованих кейсів;
  • отримати зовнішні посилання.

Виходячи з поставлених цілей вибираються відповідні місця для розміщення прес-релізів, а також формати самих статей.

Як виконують цю роботу у нас?

У «SeoSite» надають різноманітні послуги, що сприяють просуванню сайтів і поліпшенню репутації брендів. Співробітники компанії взаємодіють в основному з представниками середнього бізнесу. Завдяки багаторічному досвіду у нас накопичилася партнерська база, контакти в ЗМІ. Ми взаємодіємо з блогерами, спікерами, власниками порталів. Процес розсилки прес-релізів на посадкові сторінки передує детальне вивчення тематики бізнесу конкретної компанії. Це дозволяє заздалегідь визначити оптимальні варіанти розміщення потрібної інформації.

Співробітники компанії розробляють стратегію піар-кампанії, продумують кроки і деталі реалізації. Складений план надсилається на погодження потенційному клієнту. Затвердженню підлягають повідомлення, які будуть публікуватися найближчим часом і надалі за графіком.Одночасно з цим в пріоритетні пункти плану входить наступне:

  • вибір формату публікацій (одинична стаття або цикл);
  • бажане охоплення аудиторії (орієнтація на користувачів взагалі або для окремі групи осіб);
  • терміни, які будуть потрібні для отримання перших, попередніх і остаточних результатів.

Для досягнення цілей в нашому розпорядженні є такі ресурси:

  • база перевірених майданчиків зі знанням їх правил;
  • наявність трастових акаунтів;
  • можливість створення нових облікових записів спеціально для вашої піар-кампанії;
  • автори статей, які професійно володіють пером, які вміють розбиратися в тонкощах тематик (є написання і корекція текстів);
  • маркетологи і PR-фахівці;
  • знання рекламних каналів для різних способів поширення (SEO, соціальні сигнали, контекст);
  • навички співробітників в сегментації і таргетуванні цільової аудиторії, що веде до збільшення конвертації трафіку.

Наші фахівці розуміють, як саме пов’язані канали інтернет-маркетингу, просування та піару.  Це дозволяє ефективніше використовувати бюджетні кошти, досягати результати в установлений термін (іноді з випередженням графіка).

Бізнес-процеси клієнта – наш головний пріоритет.  І це ще одна причина, щоб довірити просування сайту «SeoSite».