Особливості просування сайтів в Гугл для України та її регіонів

Після закриття цілого ряду проектів Google став пріоритетною системою в Україні для просування сайтів. Ситуація, що склалася, дозволяє обійти стороною статистичні дані минулих років для переконання клієнтів.

Хоча навіть за старими результатами, Гугл виступав лідером пошуковиків. Додатковий стимул скористатися послугою «просування сайтів по Україні в Google» – це можливість виходу на зарубіжний ринок.

Мовні бар’єри або наслідування реальності

Багато великих інтернет-порталів прагнуть підлаштовуватися під інтереси локального бізнесу. Як наслідок, мультимовнысть стала вірною ознакою Віртуальної Мережі. Такі масштабні проекти, як Google, Wikipedia спочатку представляють дані на багатьох мовах світу, серед яких є українська. Тому, коли ми говоримо про можливості для пошукового просування сайтів, маємо на увазі перспективу створення різних копій, як мінімум, на трьох мовах: українською, англійською, російською. Подібні проекти вже реалізовані і супроводжуються командою «SeoSite».

Ймовірно, у когось виникає питання: до чого ж тоді SEO та інші методи розкрутки. Відповідь напрошується сама: існує база пошукових запитів на всіх використовуваних Гугл мовами. Але це не скасовує мовних особливостей. Тому на відміну від простого перекладу, ми використовуємо адаптовані тексти, створені для людей, з урахуванням можливих семантичних ядер на різних мовах. Завдання не просте, проте, ми навчилися з нею справлятися. Тому не варто дивуватися, якщо побачите свій сайт в ТОП-3 Google одночасно для декількох пошукових видач на різних мовах.

Від витоків до сьогодення

Найважливішим фактором, що викликає бажання потрапляти в органічну видачу Google – це непорушність правил, застосовуваних до всіх ресурсів, незалежно від країни представництва. Головна вимога – це наповнення сайту корисним контентом. Попутно з цим дивляться на релевантність сторінок запитам, збереження толерантності з багатьох питань, тощо. Таким виявився результат боротьби пошукачів за кожного клієнта.

Нагадаємо, що інтернет сайти пережили епоху засилля ключовими словами. Коли почалася боротьба зі спамом, проекти переключилися на посилальне просування. Створювалися сателіти з 100 і більше сторінок, які «по колу» посилаються на сусідів по створеній мережі. Сьогодні обидва способи просування пішли в минуле, але не безслідно. Які елементи раскрутки залишилися з нами і, що змінилося? Про це та інші подробиці розвитку бізнесу в інтернеті за допомогою реклами власного сайту, читайте далі.

Хто основні наші клієнти?

Просування по Україні в системі Google потрібно для декількох видів бізнесу:

  • закордонним компаніям, що бажають знайти свого покупця в нашій країні;
  • представникам місцевих підприємств, що пропонують унікальні товари або послуги, якими можуть зацікавитися на батьківщині і за її межами;
  • продавці великих українських брендів (Петриківський розпис, посуд виробника Біол, інші);
  • підприємці, що обрали для себе модель бізнесу «дропшипинг» (посередницькі послуги при прямій доставці товару від виробника до покупця).

Розкрутка відбувається за всіма правилами ведення бізнесу в мережі. Враховується поточна аналітика, оцінюються найближчі і далекі перспективи розвитку.

Як відбувається просування, з чого починати?

Формально SEO об’єднує семантичне ядро і структуру сайту, задіює посилальне просування, перелінковку. Тому часто говорять про комплексне розкручування ресурсу, де крім уже перерахованих послуг, використовуються такі методи:

  • управління репутацією в мережі;
  • контекстна реклама;
  • створення і розвиток акаунтів бренду в соціальних мережах;
  • оптимізація фрагментів сторінок;
  • стимулювання користувачів не просто відвідувати сайт, але також виконувати комунікативні дії;
  • розширення числа джерел трафіку.

Виконання перерахованих дій веде до підвищення рейтингу сайту в пошуковій системі Google. Деякі із заходів здається, не мають прямого відношення до ранжування. Робота з соціальними акаунтами, збільшення кількості трафіку, інші, – підвищують трастовість сайту, його авторитетність та популярність. Що в підсумку впливає на швидкість індексування сторінок, місце в пошуковій видачі.

Замовити одну з послуг або відразу комплекс можна з допомогою форми зворотнього зв’язку. Менеджери обов’язково запропонують провести аудит сайту повний або частковий, визначити поточне положення ресурсу, попросять відповісти на важливі питання:

  • період існування;
  • історія просування в Google, наявність індексованих сторінок;
  • посилальний профіль (як саме відбувалося формування), інші.

Є ще одне питання, яке вимагає обов’язкової відповіді: мета створення ресурсу. В подальшому, саме поставлені завдання будуть визначати зовнішній вигляд і контент порталу. Пошукові боти, і навіть, що опосередковано керують ними асесори, повинні розуміти, для кого працює сайт. Мета та вибір засобів її досягнення визначить те, в якій пошуковій видачі виявиться ресурс (сусіди по SERP). Це інтернет-магазини, форуми чи сайти новин. Це визначає мету проекту.

Чим докладніше і точніше будуть відповіді на базові питання, тим швидше співробітники зможуть оцінити проект, видати стартові рекомендації до дії. В першій телефонній розмові клієнт може розповісти про бажані позиції в пошуковій системі Google.

Зважилися замовити послугу: що далі і які вимоги Google?

У міру спілкування з менеджерами, наші клієнту можуть висловити бажання про співпрацю. Після цього консультанти запропонують кілька варіантів для подальшої взаємодії. Сюди входить наступне:

  • бажання клієнта скористатися бонусними пропозиціями;
  • мінімальна сума, на яку укладається договір;
  • вимоги до клієнта (що саме треба надати нам для продовження роботи);
  • відповідальність компанії за взятими зобов’язаннями, неустойки у випадку недотримання договірних умов.

В залежності від обраного клієнтом пакету, розробляється технічне завдання, де докладно описується  наступне:

  • цілі проекту;
  • можливі шляхи реалізації;
  • фінальний результат;
  • варіанти з затримками виконання робіт за конкретними етапами;
  • способи і частота надання звітів;
  • договір доповнюється іншими пунктами, якщо в цьому є необхідність.

Додатково враховуються такі чинники: бажання клієнта і вимоги системи Google. Є певні правила, наприклад, обов’язкове зазначення адреси компанії, контактної особи і номера телефону. Власники сайтів повинні бути готові до того, що деяка частка інформації потрапить у відкритий доступ. Наприклад, кожен, хто вміє користуватися пошуком може дізнатися дату реєстрації ресурсу, інші дані (але не абсолютно всі).

 

Коли сторони приходять до взаємної згоди, менеджер проекту приступає до розподілу обов’язків між членами команди. Важливий момент. У «SeoSite» просуванням займається відразу кілька людей, витрачаючи на поліпшення стільки часу, скільки потрібно для досягнення бажаного результату. Зазвичай наші клієнти прагнуть отримання гарантій конфіденційності. Це передбачає збереження комерційної таємниці, а також дотримання професійної етики. Напрацювання, які використовуються для проекту одного клієнта, ніколи не стають частиною ТЗ іншого замовника. Але отриманий нами досвід йде в скарбничку знань, що позначається на поліпшенні якості обслуговування.

Просування в Google: швидкість і ціна

Є два важливих питання, які задають власники сайтів незалежно від масштабу підприємства. Як довго чекати результатів? Скільки це коштує?

Ціна попадання ресурсу в ТОП-3 пошукової системи залежить від наступних факторів:

  • Масштаб діяльності (просування по Україні або локально для міст/районів/областей, потрібен вихід на буржуйський трафік).
  • Вихідні дані проекту, відсутність накладених фільтрів від Гугл, наявність позитивної репутації.
  • Готовність своєчасно платити за тарифом.
  • Вибраний пакет послуг, інші.

Швидкість виконання залежить від вже перерахованих чинників, а також на неї впливає наступне:

  • Конкурентне середовище (щільність заселення видачі опонентами по бізнесу).
  • Складене семантичне ядро (співвідношення ключових слів у ньому по частотності вживання).
  • Готовність представника компанії надавати необхідну інформацію, доступи, оперативно реагувати на ці зміни.
  • Узгодженість про створення сайту-заглушки (де це доцільно, часто використовується при розробці і просуванню нового проекту).

Використовувані в SEO запити поділяються на три основних типи:

  • низької частотності (НЧ);
  • середній –//–;
  • високої –//–.

Запити першого типу коштують дешевше в сотні разів, ніж останнього. При цьому досягти за НЧ позитивного результату виходить в середньому за 3 тижні. Очікувати появи сайту в ТОП за запитами високої частотності слід через 3-6 місяців. Тут нашим клієнтам треба зрозуміти, що є об’єктивні події, що не залежать від оптимізаторів. Так побудована робота Google. Пошукові краулери перевіряють оновлення не кожен день і навіть не раз на тиждень. Результати у видачі з’являються також не миттєво, тому виникають робочі паузи, що залежать від частоти заходів ботів на сайті. Наші оптимізатори знають кілька прийомів, як привернути увагу Google. Інші співробітники (копірайтери, дизайнери) забезпечують максимальну готовність до моменту відвідування сайту перевіряючими органами. Це виражається появою індексованих сторінок, місць в органічній видачі.

Посилальний профіль

Створення мережі донорів, які рекомендують конкретний сайт до просування, – актуальний метод просування. Однак у «SeoSite» можуть запропонувати альтернативи з мінімальним використанням посилань або зовсім без них. Набагато ефективніше виявляється наступне:

  • додавання нативних відгуків у соціальних мережах;
  • участь у проектах «питання-відповіді»;
  • коментарі до записів на відповідну тематику з додаванням назви бренду;
  • організація конкурсів;
  • участь у подібних проектах покупок.

Практика відмови від широкого посилального профілю тільки набирає чинності для України. Проблема в якості донорів і того, як довго вони збираються утримувати власні репутаційні характеристики. Почастішали ситуації з перетворенням навіть жирних посилань на токсичні.

Але компанія не відмовляється повністю від цього методу просування. У нас є власні напрацювання з закупівлею посилань, їх «віллежуванням», перевіркою якості після паузи. Це відкриває перспективи подальшого створення на домені підтримуючого проекту. Коли клієнта така схема не влаштовує, ми пропонуємо інші варіанти і попереджаємо про існуючі небезпеки. Але тоді доводиться говорити про різну вартість просування. Оскільки до роботи залучаються аутричі з досвідом, які недешево обходяться компанії.

Пошукова репутація сайту: чому стає важливою?

Про SEO просування вже досить багато сказано і майже всі розуміють, що користувачі знаходять сайти, вводячи запити в спеціальний рядок. Очевидно, що мається на увазі відвідувач мережі, який вже шукає інформацію про те, що має для нього значущість: мобільний телефон, лазерна указка, інше.

Але, що робити, якщо ваш клієнт ще не знає про існування будь-яких товарів або послуг (наприклад, Лазертаг). Як привернути увагу користувача, якщо він не вводить в рядок пошуку потрібного запиту. У рамках послуги «управління репутацією в мережі» власники сайтів отримують наступне:

  • первинне вкидання інформації про товар або послугу;
  • створення тем на форумах, де обговорюється просувний об’єкт;
  • додавання згадок бренду або того, що до нього відноситься в коментарі до записів;
  • публікації прес-релізів;
  • поява повідомлень про компанію в ЗМІ;
  • приєднання до великих інформаційних каталогів подібним Вікіпедії.

Інформація розповсюджується, компанія отримує замовлення покупців. З’являються незадоволені клієнти, конкуренти, замовляється «чорне» SEO. Управління репутацією в мережі допоможе і тоді. Співробітники компанії відпрацьовують негативні відгуки одним із пріоритетних і доступних методом:

  • нейтралізація, яка досягається шляхом збільшення числа лояльних користувачів, отриманням відгуків від них;
  • видалення незадоволених згадок, це досягається за рахунок спілкування з автором або модератором сайту;
  • відпрацювання негативу на користь конкретної сторони (висловлювання експертів за фактом зауваження).

Нові умови Google і наша допомога у їх виконанні

Дуже важливий момент, кому сьогодні потрібна пошукова репутація. Можна сказати, що всім. Але ми уточнимо наступне:

  1. Google ввів поділ сторінок на YMYL (Гроші або Ваше Життя) або ні.
  2. Записи з групи YMYL піддаються особливій перевірці на якість.
  3. До сторінок цього типу відносяться особливі тематики: медицина, юриспруденція, продаж нерухомості, популяризація способу життя, релігійних поглядів, інші.
  4. Фінансові сторінки будь-якого сайту, навіть простого інтернет-магазину, повинні відповідати вимогам YMYL.

При цьому головна вимога про корисність контенту набуває цілком реальних рис.  Наповнення ресурсу повинно бути:

  • актуальним;
  • експертним;
  • авторитетним;
  • достовірним.

Забезпечити виконання умов останніх трьох пунктів буде набагато простіше в рамках послуги «управління репутацією в мережі».

Так, наші колеги вже зіткнулися з рядом труднощів, пов’язаних з введенням нових правил Google, що ставлять в пряму залежність місця в рейтингу від якості сторінок.  До основних проблем відносять:

  • специфічні терміни в медичній тематиці;
  • невідповідність реальних контактних даних опублікованим на сторінці;
  • недостатня авторитетність автора;
  • сумнівна достовірність викладених фактів.

У разі, якщо на сайт накладаються штрафні санкції через помилки наших співробітників, компанія несе фінансову відповідальність.  Згідно з домовленістю надає частину послуг безкоштовно або компенсує можливі збитки якось інакше.

Задайте питання,що виникли, нашим менеджерам.  У них же можна дізнатися розцінки на україномовне просування, вартість послуг для регіонів і в залежності від типу сайтів.