Магазин квітів в Україні: ефективне просування з «SeoSite»

Магазин квітів в Україні просувається переважно комплексно, з використанням базових послуг: SEO, контекстна реклама (РРС), управління репутацією в мережі, інших. Сьогодні недостатньо бути просто найкращим. Свіжі квіти, ексклюзивні букети, безкоштовна доставка, – такий сервіс пропонує практично кожен продавець переліченого виду товару.

Виникає необхідність зробити видимою цільовій аудиторії вигідну для вас інформацію.

Завдання фахівців, які займаються розкручуванням сайту квітів в Україні, ділиться на наступні кроки:

  • Привернути увагу користувачів до конкретного ресурсу.
  • Стимулювати пошук в мережі саме вашого бренду.
  • Звернути увагу пошукових ботів до порталу, що просувається.
  • Сприяти його появі в вигідній для нашого клієнта видачі.

Головна мета проекту: розкрутка сайту магазину квітів – підвищення прибутковості об’єкта, що продає.

Кому корисні наші послуги?

Компанія «SeoSite» займається створенням і просуванням сайтів різної тематики. Проекти, які продають квіти в інтернеті, вже є в нашій скарбничці. До співпраці запрошуються:

  • молоді сайти, яким важко «вклинитися» в насичену магазинами квітів видачу;
  • відносно старі проекти, де потрібне оновлення семантики, контенту, сервісного функціоналу;
  • проблемні портали, що втратили позиції в силу безвідповідальності попереднього підрядника.

Цим та іншим подібним проектам ми можемо запропонувати наступне:

  • створення унікальної торговельної пропозиції, яка дозволить легко відбудуватися від конкурентів;
  • залучення цільового трафіку на сайт;
  • покращення роботи сайту.

Досягнення позитивних результатів по кожному з перерахованих пунктів призведе до збільшення числа продажів, зростання доходу.

PR-показники: навіщо вони потрібні магазину квітів в інтернеті?

Клієнти часто помиляються на тему пошукової репутації, плутаючи її з іміджем компанії в офлайні. Хоча обидва параметри важливі для успішного розвитку бізнесу, саме PR в мережі впливає на позиції магазину квітів (як і інших товарів). Під цим мається на увазі наявність бездоганного посилального профілю, позитивних згадувань бренду і конкретного сайту (подяки або просто відгуки). Додатково, повинні бути відсутні негативні коментарі до виробів проекту, їх розгляд на сторонніх майданчиках в небажаному контексті.

Послуга з управління репутацією в мережі складається з виконання співробітниками таких маніпуляцій:

  1. Поширення інформації про проект у соціальних мережах, на форумах, інших відповідних за тематикою майданчиках (релізи, статті в ЗМІ).
  2. Стимулювання і підтримка активності користувачів по відношенню до бренду, що просувається.
  3. Моніторинг та усунення з поля зору цільової аудиторії негативних згадок компаній.

Пропонована послуга додатково допомагає збирати висловлювання незадоволених клієнтів, розглядаючи їх як результат досліджень. Недоліки, підтверджені незалежними експертами, необхідно усувати. Але в нашому випадку, зміни вийде вносити без залучення уваги громадськості, що не дозволить пошуковим краулерам «карати» сайт зниженням рейтингу.

Відродження традицій та їх культурне оновлення: зв’язок з SEO

Коли звернення клієнта отримують наші менеджери, вони приступають до аналізу сайту. Що цікавить фахівців пріоритетно:

  • поточне положення ресурсу в пошуковій видачі;
  • наявність індексованих сторінок;
  • технічний стан, маючи на увазі швидкість завантаження, простота навігації, використання файлу robot.txt структура сайту і функціональність його картки;
  • ключові запити, за якими ресурс просувається зараз;
  • маржинальні напрямки для конкретного бізнесу + цільова аудиторія.

Оцінка по всім перерахованим пунктам дозволяє скласти план робіт для просування проекту в пошуковій видачі, скласти кошторис.

Глибоке вивчення теми дозволяє зібрати семантичне ядро тематики, з подальшим виключенням слів, які небажано використовувати в конкретному випадку. Продаж квітів в Україні на поточний момент характеризується наступним:

  • попит не дуже високий;
  • кількість пропозицій велика;
  • цільовою аудиторією можна вважати компанії, що займаються наданням ритуальних послуг або організацією урочистостей;
  • наявність сезонної залежності, розбавленої особливістю «торгівлею до свят»;
  • відродження традицій, що значно підвищує смислове використання в букетах кожної квітки;
  • культурне оновлення, підвищує значущість залучення до роботи досвідчених флористів.

Ці особливості повинні знаходити відображення в семантичному ядрі, а також структуру сайту (його категоріях, підкатегоріях).

Типи ключових слів і терміни виходу в ТОП-10 за ним

Просування сайтів в Україні відбувається згідно існуючої класифікації запитів користувачів щодо частотності вживання. Існує три типу КС: НЧ, СЧ, ВЧ (низької, середньої, високої частотності). Бажання власників сайтів позиціонуватися в ТОП-10 пошукової видачі без відчутних витрат на рекламу цілком виправдано. Перебування в ніші, що продає квіти через інтернет і має амбітні цілі, для успішного просування вимагає використання запитів Високої Частотності. Але вийти в ТОП-10 по ВЧ не вийде відразу, цей процес затягується на 4-6 місяців і передують йому такі етапи розкрутки:

  • Просування в пошуковій видачі по НЧ запитам, через 3-4 тижні підвищується інтерес до ресурсу, ростуть замовлення і продажі.
  • Подальша розкрутка по СЧ запитам, досягнення результатів вкладається в період 2-4 місяці, попутно йде підвищення ресурсу по ВЧ (але ще не в ТОП-10).

Весь період розкрутки сайту, починаючи з першого дня, фахівці по мірі необхідності вносять зміни в структуру сайту. Налаштування аналітики дозволяє отримувати відгук пошукової системи на поліпшення. Якщо результати влаштовують оптимізаторів, вони фіксують отриманий ефект і продовжують шукати можливості для подальшої оптимізації ресурсу. З цією метою використовуються як моно-, так і А/В-тестування. Завдання зводиться до знаходження оптимальної конфігурації магазину квітів, яка забезпечить: високі продажі і низькі витрати на рекламу.

Додатково зазначимо, що для Києва та інших регіонів України існує специфіка частотності ключових слів. Це робить просування по запиту «живі квіти в Києві» або «живі квіти в Дніпрі» неоднозначним за ціною. Ключові слова, що містять у структурі столичний топонім, за рідкісним винятком відносяться до ВЧ або РАХ. Тоді, як ідентичні запити з згадкою інших міст країни відносяться до НЧ. Власникам сайтів треба знати, що співвідношення цін на ВЧ і НЧ ключові слова може виглядати, як 1:100 або навіть 1000. Дзвінок до наших менеджерів допоможе визначитися з оптимальним набором КС трьох типів для успішного просування сайту в пошуковій видачі.

Мовна особливість просування в Україні

Компанія «SeoSite» готова працювати з оригіналами і перекладами сайтів. Необхідно враховувати факт, що існує SEO для англійської, російської, української та інших мов. Тому роботи не обмежуються переказами будь-якого виду (машинного або людського). Оптимізатори вивчають умови просування на різних мовах, діючи за аналогією: пошук конкурентів, вивчення їх текстів на відповідній мові. Для кожного випадку складається семантичне ядро, слова з якого рівномірно розподіляються по текстам. У пріоритеті зберігається необхідність замовляти нові ТЗ копірайтерам. Але така форма роботи обходиться дорожче, ніж адаптація перекладу до поточних умов на ринку.

Підготовка сайту до зустрічі клієнтів

Пошукові системи заохочують ресурси, які здатні наблизити роботу онлайн точок до умов в оффлайн. Магазин квітів, на відміну від реальної точки, що продає, не може привернути увагу зваблюючими запахами квітів, свіжістю, що виходить від них. Тому максимальна концентрація йде на створення привабливих образів. Картинки повинні чітко промальовувати краплі роси, присутність особливих декоративних вставок (витончені гілочки, відтінки, інше). Але зображення не єдиний спосіб утримати увагу користувача.

Практично кожен покупець хоче знати, що:

  • замовлені квіти при отриманні будуть відповідати наданим фото;
  • обіцяна довговічність збереження свіжості – це не міф;
  • доставка відбудеться вчасно;
  • способи оплати безпечні;
  • компанія не відмовиться від взятих зобов’язань щодо якості.

Найпростіший спосіб переконати клієнтів у виконанні цих умов – текстова підтримка ресурсу. Наприклад, доставка забезпечується за рахунок службовців, які працюють за графіком. Якщо на сайті опублікувати часові діапазони для відправки квітів, це буде доказом високої відповідальності перед клієнтом. Квіти, замовлені позавчора, будуть доставлені до терміну з найближчим за часом відвантаженням. Відповідно можна розраховувати, що їх товарний вигляд буде бездоганним.

Нова структура сайту допоможе створити потрібні категорії, видалити застарілі чи неактуальні для бізнесу в даний момент. Фахівці прискорять завантаження сторінок, перевірять їх адаптивність (здатність відкриватися на різних пристроях). Додатково перевіряється контактна інформація (поширена помилка розробників).

У розглянутому випадку служба доставки вже підключена до роботи сайту (або функціонує власна). Для підвищення ефективності потрібно підключення телефонів і операторів.

Від спритності менеджерів call-центрів, ввічливості та обізнаності залежить загальний успіх порталу, місце в пошуковій видачі.

Інтеграція з сервісами зв’язку

Продаж квітів пов’язаний з необхідністю частих консультацій покупців. Досвід роботи подібних ресурсів показує, що користувачі віддають перевагу телефонним дзвінкам, а не написанню листа. Важливий факт можливості підбору букетів відповідно до індивідуальних вимог. Наприклад, у класичному букеті з 100 червоних троянд 20 замінюються жовтими. Жива розмова дозволяє швидше виявляти подібні нюанси, що сприяє збільшенню числа замовлень.

Компанія «SeoSite» в процесі підключення до call-центрів виконує ряд послуг:

  • написання скриптів для ведення переговорного процесу;
  • допомога в отриманні впорядкованої інформації, взятої з баз даних клієнтів;
  • проведення аудиту дзвінків, видача рекомендацій щодо поліпшення роботи відділу продажів;
  • організація тренінгів для співробітників, що відповідають за телефоном.

Контролюючи бесіди клієнтів і менеджерів, компанія отримує унікальний шанс зібрати матеріали, що прирівнюються до дослідницьких. Оцінюється не лише якість обслуговування. Додатково проявляються побажання клієнтів, їх невдоволення (наприклад, доставкою), загальне враження від роботи порталу. Накопичені дані аналізуються і використовуються для коректування маркетингових і PR-кампаній.

Підсумок

Перерахований комплекс послуг вважається мінімальним для поліпшення позицій сайту в пошуковій видачі. Підключення до роботи магазинів квітів соціальних мереж – можливий, але необов’язковий компонент розкрутки. Для отримання точної відповіді варто скористатися маркетинговими дослідженнями, які також проводяться фахівцями «SeoSite».