Розкрутка сайтів
Збільшення клієнтської бази, підвищення обсягу продажів, товарообігу і як наслідок збільшення прибутку ось першочергові завдання будь-якого бізнесу. Для їх успішного вирішення сучасний інтернет-маркетинг має в розпорядженні достатньо широкий набір інструментів. Одним з них є просування сайтів Львів методом пошукової оптимізації. Цей метод дає можливість збільшити число потенційних споживачів продукції або послуг різних компаній незалежно від пори року і регіону країни, в якому вони знаходяться.

Які прийоми використовуються для залучення нових клієнтів в онлайн просторі, як це здійснюється, скільки коштує і коли очікувати результат?

Збільшення клієнтської бази сайту за рахунок пошукових систем.

Насамперед необхідно створення сайту. Ним може бути інтернет магазин, інформаційний або корпоративний портал, промо-сайт.

Збільшити кількість відвідувачів сайту можна за допомогою пошукових систем: Гугл, Яндекс, Рамблер і т.п. Це величезна армія користувачів, яка щодня звертається до пошуковиків з ключовими запитами про певні товари і послуги, яких вони потребують. Наприклад: «купити телефон», «замовити квитки до Києва», «послуги домогосподарки» і багато-багато іншого.
Просування сайтів
Пошукові системи на кожний подібний запит видають цілий список посилань на різні сайти, що відповідають тематиці даного питання. Перейшовши за посиланням, потенційний споживач опиняється на певному сайті, де знайомиться з його вмістом і надалі робить різні дії: оформляє заявку, зв’язується з онлайн консультантом або виходить на продавця через зазначену контактну інформацію. Для того щоб посилання на ваш Інтернет-ресурс перебувало в пошуковику в першій десятці (ТОП 10) і тим самим збільшувалася кількість щоденних входів на ваш сайт, необхідна пошукова оптимізація сайту і його просування (SEO).

Чим корисна і вигідна технологія просування сайту:

  • Найширше охоплення цільової групи клієнтів, незалежно від місця розташування, в будь-якому секторі ринку.
  • Довіра користувача до пошукових систем, чиї видачі на запит розцінюються в якості корисної інформації, а не нав’язливої реклами.
  • Витрати в порівнянні з традиційними способами реклами істотно нижче.
  • Робота по залученню потенційних клієнтів ведеться безперервно.