Маркетингова стратегія: просування бренду

Для просування бренду використовується цілий арсенал маркетингових інструментів, покликаних збільшити впізнаваність компанії. Обізнаність про товар підвищує ступінь довіри цільової аудиторії, піднімає рівень конкурентоспроможності, в результаті зростає прибутковість проекту. Головна мета маркетингової стратегії в тому, щоб розповісти про продукт і запам’ятатися потенційному споживачеві. Наші СЕО фахівці застосовують самі передові та ефективні методи розкрутки бренду в Інтернеті.

Стратегія просування бренду

Команда професіоналів працюють над створенням позитивного іміджу компанії. Політика компанії повинна бути зрозуміла і легкодоступна для кінцевого споживача. Щоб гідно виглядати в очах покупців і вигідно оцінити себе на тлі конкурентів, особлива увага приділяється інформаційній частині проекту.

Взаємодіяти з цільовою аудиторією можна по-різному: через демонстрації, друковані видання, радіо і телерекламу. Проте найефективніший спосіб достукатися до потенційного покупця – це надати повну інформацію про компанію і послуги на особистому сайті. Так охоплення аудиторії не має обмежень, обчислюється мільйонами, кожен відвідувач може стати реальним покупцем.

Реклама товару або послуг

Будь-яка реклама припускає повторення, інакше клієнти ризикують забути про вашу продукцію і конкуренти займуть вашу нішу. Перш ніж споживач запам’ятає назву товару або умови акції, йому необхідно почути рекламу мінімум п’ять разів. Тому рекламна кампанія тільки одного продукту може тривати тижнями і навіть місяцями. Має пройти час, поки споживач прийде цілеспрямовано за вашим товаром, саме до вас.

Конкурентоспроможність компанії

Просто надати споживачеві каталог продукції недостатньо, необхідно вказати, у чому ваша перевага перед іншими компаніями. В Інтернеті представлено безліч брендів, чому саме ваш заслуговує на увагу? Клієнт може прийти до вас шляхом проб і помилок, але краще, якщо ви розповісте про ваші сильні сторони. На цей випадок у професіоналів є навіть своя термінологія, так КСП розшифровується, як ключовий пункт продажу. Наприклад, виробник крему для обличчя, може розповісти про унікальну технологію та ефективне омолодження шкіри обличчя на клітинному рівні.

Виділення пунктів продажу покращує показники конкурентоспроможності. Увага споживача відразу загострюється на важливих деталях. При виборі продукції, покупець орієнтується на інформацію, надану брендом. Відсутність опису є величезним недоліком, як для відвідувачів, так і пошукових систем. Чим більше текстів і цікавих оглядів на сайті, тим більше шансів появи сайту в пошуковій видачі по ключовим запитам споживачів.

Прибутковість компанії та вартість послуг

До нижньої лінії продажу відносяться поняття інформативності, КПП і лояльність споживачів. При всій великій кількості товарів на ринку, коли користувачі замовляють товар саме у вас, продажі стрімко йдуть вгору. Висока прибутковість дозволить підприємцю інвестувати фінанси відразу в кілька проектів або поліпшити впізнаваність вже рекламованого товару. Вартість акцій компанії найкращим чином відображає реальний стан справ бізнесу.

Як здійснюється просування бренду

Просування бренду це донесення до цільової аудиторії необхідної інформації. Імідж компанії – це особлива філософія, індивідуальний дизайн та унікальний контент, які виділяють компанію на тлі інших і запам’ятовуються споживачеві. Зрештою, покупець повинен легко відрізнити ваш фірмовий товар від інших подібних. Використовується цілий набір інструментів і комбінацій, які ідентифікують товар одного продавця і диференціюють від продуктів конкурентів.

Зареєстровану торговельну марку скорочено прийнято називати ТМ. Розкрутка бренду – це інструмент комплексного маркетингу, який інформує, впливає і переконує клієнтів, щоб вони скористалися вашими послугами. Розкрутка бренду в інформуванні споживачів про переваги і вигідні пропозиції бренду. Протягом багатьох років наші фахівці розробляють стратегію по ефективному просуванню бренду.

Основні цілі для розкрутки компанії:

  • Інформативність. Компанія надає точний опис по товарах різних брендів, існуючих на ринку. Крім вартості товару, інформація стосується характеристик і функціональності, вказуються параметри, спеціальна схема та інші фірмові відмінності.
  • Диференціація товару. Іншим важливим етапом є розкрутка бренду з допомогою переконливих фактів про перевагу саме вашої марки. Так, за напоями Пепсі закріпилася слава «вибір нового покоління», цей вдало підібраний слоган реклами відрізняє бренд від інших схожих продуктів. Диференціація сприяє створенню «Бренд лояльність», коли покупці залишаються вірними своєму вибору і купують товар однієї і тієї ж марки.
  • Неухильне зростання споживчого попиту. На цьому етапі всі зусилля спрямовані на збільшення попиту і стимулювання продажів. Частка ринку зростає за рахунок збільшення продажів.
  • Формування капіталу. Підкреслюється утиліта бренду. Важливість орієнтованої реклами – вигідно розповісти про цінності бренду, поділитися власними здобутками. Так, корисність від володіння машиною Мерседес BENZ або LG – це кондиціонер. Вартість і популярність бренду виправдовує високу ринкову ціну.
  • Стабілізація збуту. Коливання попиту, циклічні або сезонні впливають на рівень доходу від продажу. Щоб мінімізувати коливання, розкрутка бренду передбачає стабілізацію регулярних продажів. Наприклад, щоб збільшити продажі влітку, Нескафе запустив рекламу нової марки «кава з льодом».

  • Конкурентоспроможність. Ідеальний імідж і бездоганна репутація бренду не допоможе пробитися крізь товстий шар конкуренції і утримати частку ринку. Так, щоб компенсувати зусилля один одного, Пепсі і Кока-Кола не припиняє рекламувати свою продукцію.
  • Розробка зображення. Розкручування бренду передбачає створення позитивного іміджу компанії. На хороших відгуках і коментарях користувачів, чесному ціноутворенні і зрозумілих умовах акції, можна побудувати престижність бренду.

Ефективне розкручування компанії – це цілий комплекс заходів, які вимагають особливих знань і часу. Фахівці маркетологи відчувають справжню пристрасть до процесу просування бренду. Динамічний план дій та ефективні інструменти допоможуть передати дух компанії, заразити бажанням споживачів до придбання продукції. Наші СЕО фахівці мають колосальний досвід успішної розкрутки бренду.