Магазин парфумерії та косметики в Україні: особливості просування

Компанія «SeoSite» спеціалізується на просуванні сайтів різної тематики.

Магазини парфумерії в Україні потребують спеціальної техніки розкручування, обумовленої поруч характерних для галузі моментів:

  • Потрібно просування по брендовим запитам.
  • Спостерігається залежність актуальних пропозицій від постачальників.
  • Є необхідність швидко реагувати на зміни поточних оферт.

Проблеми парфумерного сегмента ринку: як вони проявляються в інтернеті?

Просуваючи сайти магазинів косметики (духів, ароматизованої води, тощо) в Україні, оптимізатори стикаються з звичними труднощами, що виникають практично в кожній галузі. Одна з них, бажана підготовленість ресурсу до частих додаваннь продукції, виведення з каталогів вже проданих товарів. Але для магазинів, що продають парфуми, туалетну воду, дезодоранти, інші ароматичні засоби, означена проблема набуває інший характер. Необхідно як швидко змінювати вміст порталу, його окремих записів, так і проводити коригування семантичного ядра. При зміні актуальної брендової пропозиції виникає пріоритетна потреба просуватися за новими ключовими словами, зберігаючи позиції за вже відпрацьованими запитами.

У звичайній ситуації ми виявляємо найбільш маржинальні ніші конкретного сегменту ринку. Для випадку з парфумерією, цю тактику доводиться змінювати і використовувати високочастотні запити користувачів з найбільш актуальних пропозицій.

Додатковою складністю для сайтів обраної тематики вважається низька довіра до інтернет-постачання у населення. Користувачі воліють робити покупки за перевіреними каналами, вдаючись до послуг торгових точок оффлайн, співробітників MLM компаній. Факт змушує замислитися про кілька речей:

  • Заробити позитивний імідж компанії.
  • Просуватися по ВЧ запитам.
  • Робити сайт технічно бездоганним, що відповідає очікуванням користувача у всіх відносинах (від дизайну до моменту доставки продукції).
  • Створити і розвивати мобільну версію проекту.

Означені особливості знаходять своє відображення на те, якою буде цільова аудиторія. Очевидно, що для даного сегменту при продажах з інтернету виділяються відразу кілька груп покупців. Наприклад, молоді дівчата, жінки середніх років. Крім них формується цільова аудиторія, яка представляє ті самі бутіки оффлайн, перевага  яким нерідко віддається простими користувачами. Ці факти знаходять відображення як в стратегіях, застосовних до просування сайту, так і при налаштування аналітичних систем, а також таргетованої реклами (деякі її елементи використовуються за замовчуванням).

Внутрішня та зовнішня оптимізація ресурсу: основні завдання та прийоми

Технічний стан сайту суттєво впливає на вартість послуг по просуванню. Так вже існуючий ресурс має URL під кожний запис (категорію, картку товару та інше). Якщо розробник сайту не полінувався, то проблем у цьому питанні не виникає. Ми прагнемо до простих скороченнях адреси сторінок, які зрозумілі переважно людям і легко сприйнятні ботами пошукових систем.

Зазначимо, що краулери високо цінують старання оптимізаторів в питаннях написання URL, виставляючи молодим порталам шикарні аванси в рейтингу. Так розробники пошукової системи показують, що очікують подібної педантичності і в інших питаннях, що стосуються організації роботи ресурсу. Під цим мається на увазі зрозуміла навігація, швидкий і простий пошук потрібних сторінок через каталоги, site-map, категорії товарів. При великій кількості варіантів заходів не повинно з’являтися дублів сторінок. За цим слідкують оптимізатори. Крім того, число записів іноді перевищує сотні і тисячі, при цьому кожен ресурс має обмеження на місця в пошуковій видачі. Тому фахівці оцінюють важливість кожного запису, вирішують доцільність індексування кожного. Сторінки потрібні користувачам, але необов’язкові для перегляду краулерами, закриваються файлом robot.txt.

Закріпити досягнуті результати допоможуть грамотно написані тексти, за заздалегідь складеним ТЗ.

SEO та управління репутацією: вартість і терміни

Ми вже почали розкривати цю тему раніше. Просування по ВЧ запитам залишається пріоритетним, але досягнення ТОП-10 неможливо швидко. Тому, виходячи з кожної конкретної ситуації, на вибір пропонуються різні стратегії розкручування. До основних елементів ми відносимо наступні заходи:

  • попереднє створення сайту заглушки;
  • посилення продаваних порталом брендів (тут є деякі обмеження);
  • активна розкрутка посадкових сторінок за допомогою контекстної реклами;
  • поетапне просування по НЧ і СЧ запитам;
  • підвищення репутації сайту в мережі;
  • якісне поліпшення посилального профілю;
  • підключення до роботи ресурсу call-центрів, інші методи.

Для магазину парфумерії геоприв’язка не настільки важлива, як скажімо для сайтів живих квітів або салонів краси. Тому просування по НЧ і СЧ запитам, хоча і дає позитивні результати, все ж не дозволяє отримати достатній приплив покупців. Тим не менш, ми рекомендуємо користуватися можливістю додавати портал косметики та парфумерії в додаток «Google Мій Бізнес», а також на карти. Процес реєстрації займає кілька тижнів, базовий пакет безкоштовний. Але навіть цього може бути достатньо, щоб вплинути на репутацію ресурсу в цілому.

Посилити ефект від використання цих інструментів допоможе робота з соціальними мережами або ведення блогу. Для магазину косметики та парфумерії важлива постійна взаємодія з клієнтами. Особлива ставка робиться на покупців, які повертаються (здійснюють придбання з певною періодичністю). Тому блог компанії розглядається, як частина стратегії просування. Це можливість додавання новин галузі, знайомство з світовими і сезонними трендами, брендами, що з’являються.

В рамках управління мережевою репутацією, співробітники «SeoSite» налаштовують аналітичні системи на моніторинг згадувань конкретної компанії/сайту. Це гарантує якнайшвидше виявлення негативних відгуків, що дозволяє ефективніше протистояти їм і навіть витягати раціональне зерно. Наприклад, експертні відповіді, провокаційне розкриття явної брехні по відношенню до компанії. Серед інших методів є варіанти роботи з адвокатом, ведення листування з адміністрацією сайту, який пропустив елементи «чорного» SEO. Також можливе просте витіснення негативного відгуку з поля зору цільової аудиторії. Вартість послуг може визначатися обраним комплексом або окремо взятим сервісом. Уточнити доцільність використання різних методів, а також точну суму за проект, можна у наших менеджерів. Компанія надає гарантії на отримання послуг. Договором, який укладається між «SeoSite» і клієнтом, що передбачає фінансову відповідальність. Кожен звітний період супроводжується підготовкою відповідної документації, з якої видно досягнуті результати.

Мовні особливості

У «SeoSite» враховують виправдане бажання власників ресурсів створювати і просувати сайти на мультимовної основі. Для кожного випадку робиться адаптований переклад з урахуванням семантичної специфіки. Вартість в даному випадку залежить від якості перекладу, ймовірного написання статей окремо для кожної версії порталу.

Підключення до роботи магазину парфумерії call-центрів

Для компаній, що належать до середнього і великого підприємництва, організація відповідей по телефону – неминучий крок. Інтеграція з call-центрами впливає на престиж магазину, його PR показники, підвищує довіру користувачів до нього. Крім самого факту підключення спеціальних сервісів, необхідно забезпечити їх якісну роботу.З цією метою пишуться скрипти, які зачіпають різні бренди і види продукції, а також існуючі лінійки (вікові, за типом шкіри або смаковим уподобанням).

Робота співробітників «SeoSite» полягає в глибокому вивченні теми, що дозволяє писати скрипти, максимально охоплюють життєві ситуації при зверненні клієнтів за покупками.  Додатково зазначимо, що використовуються сучасні психологічні прийоми, в тому числі техніка активного ставлення питань і робота з запереченнями.

Запис телефонних розмов, їх аналіз, допоможуть удосконалити наші шаблони і створити навчальний курс для менеджерів call-центру.  Навіть у теми про парфумерію можуть бути свої обмеження.  Ми врахуємо їх під час написання потрібних вам шаблонів.