Корисні нотатки на шляху до успіху: базовий чек-лист Landing Page

Запуск Landing Page – відповідальний захід. Запорукою успіху може стати перевірка якості розробки. Самостійно або разом з підрядником ви можете переконатися, що проект готовий до експлуатації і він неодмінно принесе очікуваний результат.

Підійдемо до перевірки з декількох сторін:

  • зміст сторінки (тексти, картинки, відео);
  • дизайн (зовнішня привабливість проекту);
  • зручність використання ресурсу.

Перевірка контенту Landing Page

Текстові зони повинні відповідати наступним вимогам:

Заголовок посадкової сторінки закликає до дії (купівлі, скачування, підписці). Він цікавий сніппету або рекламному оголошенню, за якими відбувається перехід.

Назва сторінки, розміщеної на ньому основної статті відповідають попереднім пунктом. Підтверджують оферту сніппету.

Підзаголовки відображають основну інформацію про переваги товару або послуги (вирішують практичну задачу демонстрації ваших переваг на тлі конкурентів).

Основний текст сторінки в легкій формі інформує про деталі проекту. Комерційна пропозиція стає зрозумілою із Заголовків різного рівня. Важливо, щоб допоміжний текст містив всі необхідні дані для прийняття рішення.

Параметри Title, URL, Description оптимізуються під запити користувачів. Ключові слова, що продають, обов’язково входять в Title і Description.

Зображення максимально підтримують текстовий вміст. Демонструють користь і вигоду від здійснення конверсійної дії. Якщо це завантаження – безпека, простота, швидкість; продаж взуття – якість, міцність; пристрої та пристосування – простота використання.

Обов’язкове заповнення фрагменту для зображень. Прописаний alt-атрибут виконує відразу дві функції:

  • деталізує побачене на картинці;
  • збільшить пошукову затребуваність сайту за додатковими параметрами.

Перевірка юзабіліті ресурсу

Всі форми, які потрібно заповнювати на вашій сторінці повинні бути оптимально «громіздкими», що не потребують зайвої інформації. Якщо для ваших комерційних цілей достатньо телефону, зробіть цей пункт обов’язковим до заповнення. Інші параметри: електронна пошта або страховий поліс, – не питайте або зробіть вільними до заповнення.

Як правило, форми покупки, опитування, іншого вимагають «відправлення» даних. Ця дія виконується за допомогою спеціальної кнопки. Її вигляд і текст не повинні перешкодити завершити конверсію «надіслати», «підтвердити», «підписатися», аналогічне.

Форма, що заповнюється, виконує і інші функції на сторінці. Наприклад, якщо для зареєстрованих користувачів, якісь кроки спростять шлях до купівлі, скористайтеся цим. Анкетні дані, адресу доставки десятки і навіть сотні разів повторюються для деяких клієнтів. Чому б не полегшити їм життя? Так ви досягнете завершення угоди і підвищити лояльність.

Протестуйте сторінку на «моргання». Це суб’єктивний метод перевірки, але дає гарні результати і часто підтверджує якість сторінки. Полягає тест в наступному:

  1. Відкрити сторінку, запустивши секундомір.
  2. Розглядати лендінг протягом 5 секунд.
  3. Зробити висновок про здобутий обсяг інформації, чи досить її, щоб зробити конверсійну дію.

Відмітна особливість багатьох посадкових сторінок – це відсутність верхнього меню. Але це не правило, якщо ви замовляли А/В тестування з цього приводу, то варто дотримуватися результатів опитування користувачів. У будь-якому випадку, просто переконайтеся, що верхнє меню є чи ні в залежності від вашого вибору при замовленні лендингу.

Наявність мобільної або адаптивної версії – ще один параметр для перевірки. Необхідно пересвідчитися в незалежності від способу входу: через портативний або стаціонарний пристрій. Знайомство з комерційною пропозицією і можливість заповнити конверсійну форму повинні бути однаково легко доступні.

Якщо ви вирішите використовувати на посадковій сторінці персональні дані користувача, переконайтеся в коректності роботи сайту. Помилки в написанні імен та прізвищ часто призводять до відмови від покупки.

Сторінка з вдячністю підтверджує, що конверсійний цикл працює, як слід. Вона повинна з’являтися після оформлення покупки. Аналогічним чином працює форма підтвердження номеру телефону або адреси електронної пошти. Тому теж повинна з’являтися на своєму етапі конверсії. Коли ви переконаєтеся, що всі функціональні елементи працюють в плановому режимі, Landing Page можна запускати.