Ефективне просування сайту спортивних товарів і послуг в Україні

Прихильників здорового способу життя стає все більше. Крім відмови від шкідливих звичок, відбувається активний розвиток старих і утворення нових спортивних традицій.

Різноманітністю наповнюються не тільки види фізичних навантажень, але також супроводжуючі їх товари:

  • інвентар для занять спортом;
  • спеціальний одяг, екіпірування;
  • збалансоване харчування;
  • послуги тренерів, фітнес центрів, йога, гімнастика тощо.

Велика частина проектів, що продають перераховані види товарів і послуг, вже володіє власними сайтами або планує створити власний ресурс. Компанія «SeoSite» пропонує послуги по просуванню проекту спортивної тематики. До обговорення всіх специфічних моментів розкрутки і пропонованих послуг нашим клієнтам буде корисним дізнатися про можливості розвитку сайту на мультимовній основі. Тексти відразу заточуються під машинний переклад. Там, де є необхідність, пишуться унікальні статті конкретною мовою. Для кожного випадку розробляється семантичне ядро.

Багато способів, що застосовуються до розкручування дають позитивний результат. Проте ефективніше інших методів ми виділяємо наступні:

  • SEO просування.
  • Управління репутацією в мережі.
  • Інтеграція зі службами комунікації.

За тривалий період роботи в області просування сайтів різної тематики команда «SeoSite» розробила власний комплексний підхід, який зазвичай починається з аудиту. Поточне положення ресурсу, наявність санкцій, посилальний профіль, а також технічний стан – це параметри, значення яких покаже можливість розкрутки. Іноді для проведення успішних маркетингових, рекламних кампаній потрібно перенесення сайту на новий домен.

Особливості спортивної тематики в інтернеті: SEO просування

Пошуковий трафік з кожним днем закріплює думку про власну рентабельність, випереджаючи інші види залучення клієнтів. Ми не відмовляємося від таких методів, як контекстна реклама, робота з соціальними сигналами. Але віддаємо перевагу SEO інструментам та суміжним з ними послугам.

Широкий вибір ніш всередині конкретного сегменту передбачає можливість просування по величезному числу ключових слів. Підсумкове семантичне ядро може містити 5-10 тисяч запитів. Але різноманітність змушує максимально концентруватися над проектом розробників і оптимізаторів. Сегмент спортивних товарів – це десятки категорій, які можуть формуватися за такими принципами:

  • сезонна спрямованість;
  • види спорту (від водних до настільних);
  • брендова актуальність асортименту, інше;

На виході портал з тисячею і більше товарів може мати кілька сотень тисяч сторінок. Такі обсяги не сприймаються пошуковими системами, кожен ресурс обмежений квотою допустимого числа опублікованих записів. Тому розробникам необхідно грамотно структурувати сайт, попередньо провівши ретельний збір семантики.

Чи варто всі записи додавати в пошукову видачу?

Оптимізатори враховують доцільність індексування всіх сторінок ресурсу. Найчастіше картки товару закриваються від перевірки пошуковими краулерами, записи не з’являються в пошуковій видачі. Але для покупця ці такі важливі сторінки, інакше він не зможе дізнатися про альтернативні можливості покупки у вас. Усунути зазначений парадокс допомагає site-map, іноді додатково говорять про каталозі товарів або просто зручної навігації. Такі технічні дрібниці дозволяють акцентувати увагу пошукачів на посадкових сторінках сайту, що наводить на них цільову аудиторію. Реальні можливості вибору розкриваються покупцеві за допомогою різноманітних фільтрів, рекламних модулів, кнопок заклику до дії.

SEO: досягнення позитивних результатів і терміни

Тисячі відібраних запитів діляться на групи щодо своєї тематики, маржинальності, актуальності, частотності. Просування ресурсу зазвичай починають з найприбутковішої тематики. Актуальні напрямки розглядаються відразу, якщо момент, вибраний для запуску проекту, потрапляє в період часу, що передує сезонним продажам. В тематиках цих першочергово збирається семантичне ядро. Ключові слова і фрази піддаються кластеризації. В групах, що утворилися, визначається частотність вживання запитів: ВЧ (висока), СЧ (середня), НЧ (низька).

Подальше просування, вартість, терміни досягнення позитивного результату залежать від правильності визначення маржинальних тем, а також обраних ключових фраз і слів. Корисна інформація для замовника послуг: високочастотні запити можуть обходитися в сотні разів дорожче, ніж НЧ. Але реальні терміни виходу в ТОП-10 пошукових систем по ВЧ – півроку. Якщо при цьому не використовуються запити середньої і низької частоти, період може розтягнутися на роки. В іншому випадку, ТОП-10 стає звичною справою по НЧ за 2-3 тижні, СЧ – 2 місяці.

Сайт отримує подвійну вигоду від просування за ключовими словами різної значимості. Розкрутка по СЧ і НЧ, крім присутності у ТОП-10, виконує такі функції:

  • активне поширення інформації про сайт;
  • зароджується впізнаваність бренду (інтернет-магазину спортивних товарів або послуг);
  • присутність в пошуковій видачі, чим вона більше, тим простіше просуватися по ВЧ;
  • залучення аудиторії, яка шукає можливості придбати оффлайн за попереднім замовленням з самовивозом.

Посилити позитивний ефект, що досягається при просуванні сайту в перші 2-3 місяці, допоможе послуга – управління репутацією в мережі. Детальніше про неї далі.

Пошукова репутація: що дає і як реалізується

Продаж спортивних товарів в інтернеті для українського ринку вважається висококонкурентною нішею. Одночасно з цим пошукова система Google деякі сторінки сайтів обраної тематики відносить до групи YMYL. Це означає, що ряд опублікованих записів буде ретельніше перевірятися краулерами або навіть асесорами. Такі сторінки обов’язково повинні відповідати таким вимогам:

  • наявність прямої прив’язки до контактних даних компанії (адреса, e-mail, телефон, відповідальні працівники);
  • контент підходить під формулу Гугл: експертний, авторитетний і достовірний;
  • відсутність прихованого підтексту;
  • висока якість сформованого посилального профілю, навіть, якщо це всього пару десятків згадок;
  • відмінний технічний стан;
  • зрозуміла навігація.

Відповідати таким вимогам досить складно. Конкуренти не здатні вести чесну мережеву гру замовляють «чорне» SEO проти сусідів по ніші.

Пошукова репутація в мережі виконує відразу кілька функцій для просувного сайту:

  • поширення інформації про проект;
  • витіснення найближчих конкурентів з пошукової видачі білими методами;
  • моніторинг згадувань бренду/сайту/наданих послуг;
  • виявлення емоційної тональності відгуків, що додаються;
  • заохочення позитивних коментарів, де вони відповідають очікуванням компанії;
  • відпрацювання негативних відгуків дозволеними законом засобами (експертне коментування, компроментування явно помилкових заяв тощо).

У підсумку наш клієнт отримує інформаційне поле, що у вигідному світлі представляє діяльність компанії для цільової аудиторії.

Підключення до просування call-центрів

На ринку спортивних товарів і послуг інформаційна підтримка клієнтів вважається ще одним компонентом у роботі сайту, що значно впливає на позиціонування компанії. Форми зворотного зв’язку або замовлення дзвінка забезпечують взаємодію зацікавленого клієнта та менеджера магазину.

Для виконання функцій інформаційної підтримки людини, яка відповідає на дзвінки необхідно до них швидко готуватися. Класичні методики і вроджена ввічливість часто допомагають менеджерам інтуїтивно справлятися із завданнями. Але цього недостатньо, коли мова йде про магазин з тисячею товарів.

Підготовлені відповідним чином бази клієнтів та каталогу продукції, допомагають відповідати на питання клієнтів досить повно. Написані по темі скрипти дають можливість застосування технік активної постановки питання і заперечення. Це часто стосується недоліків товару, що лежать на поверхні, які не мають прямого відношення до якості виробів. Наприклад, клієнт каже: «дуже дорого», продавець заперечує: «зате ці вироби із чистої бавовни, гіпоалергенні, добре пропускають повітря». Чи «дорого, але додані знімні диски дозволять швидко змінювати вагу гантелі, що дає можливість займатися з тренажером людей, які володіють різною фізичною формою». Останнє зауваження актуально, коли є дані про клієнта, що у нього дві різновікові дитини. Відповідаючи на сотні дзвінків, менеджер без шаблонів може упустити таку важливу деталь. Тоді, як інформація перед очима не дозволить забути навіть про дрібниці: вітанні або подяки за дзвінок.

Додаткові заходи, рекомендовані для покращення сайту при його розкручуванню

Технічні можливості дозволяють інтернет-магазинам спортивних товарів або послуг робити ресурси максимально зручні для їх відвідування. За допомогою різноманітних фільтрів маркетологи ведуть покупця до головної мети проекту – здійснення угоди на потрібний товар.

Співробітники «SeoSite» оцінять юзабіліті сайту і нададуть перелік змін, які зможуть поліпшити взаємодію з ним. До рекомендованих заходів відносять:

  • зміни структури фільтрів;
  • додавання таблиць розмірів;
  • модельні лінійки всередині одного бренду;
  • розміщення модулів покупки в один клік, блоків швидкого перегляду товару, іншого.

Додатково слід враховувати, що у воронці продажу присутні покупці по-різному зацікавлені в товарі. Серед них можуть виявитися ті, хто вперше почув, наприклад, про «кроссфіт». Наша з вами мета-зробити знайомство з предметом корисним і викликає бажання придбати товар. А адже це цілий комплекс спортивного спорядження, про який треба знати і вміти користуватися.Статейна підтримка від компетентних авторів вирішує завдання популяризації виду спорту і підвищує оцінку сайту як експертного продавця.

 Вартість послуг і як визначитися з необхідними послугами для просування ресурсу

До того, як сайт пройде аудит, всі рекомендації щодо його поліпшення можна вважати «ворожінням на кавовій гущі».  Є аналітичні інструменти, які чітко показують проблемні місця ресурсу.  Велика частина сайтів потрапляє в класичну розробку, де необхідно оновити семантику, структуру, написати хороші статті, що продають.  Але зустрічаються і казусні випадки.  Наприклад, в шапці сайту вказали невірний номер телефону.  За місяць власники позбулися спочатку зайнятих позицій в рейтингу, просування довелося починати заново.  Адже за цей час пошукові боти встигли поставити «хрест» на конкретному проекті.

Прояснити ситуацію допоможуть наші менеджери, які дадуть відповідь на лист в зворотній формі або по телефону.  Відзначимо, що компанія працює за різними тарифами, але мінімальна сума договору встановлюється заздалегідь.