Для того, щоб максимально швидко залучити на свій сайт цільових відвідувачів використовується такий інструмент, як контекстна реклама. Як правило, вона відповідає тематиці Інтернет ресурсів. Пошукові системи реагують на цільовий запит користувача і видають рекламні блоки, які найбільш підходять обраній темі. Раціональна розкрутка веб сайту включає обов’язкове розміщення контекстної реклами. Це є запорукою залучення найактивнішої аудиторії та «гарячої» клієнтури.
Розкрутка сайтів
Розподіл блоків контекстної реклами відбувається залежно від їх розташування, і утворюють дві категорії:

  1. Спецрозміщення або рекламні блоки, що знаходяться над основним списком видачі. Це найприбутковіші, але й найдорожчі місця в пошукових системах.
  2. Гарантія – це рекламні оголошення, розташовані під списком видачі. Вони менш ефективні ніж спецрозміщення. Однак конкуренція за позиції на цих рекламних місцях не настільки висока.

Будь – яка контекстна реклама найбільш результативна для швидкого продажу якихось товарів. Її застосування можливо і для додаткового залучення клієнтів на сайт, для залучення клієнтури за відсутності власного сайту і, в разі розвитку молодих сайтів, що не входять в ТОП-10.

Що ми можемо для Вас зробити?

Розкрутка сайтів
Від правильного складання оголошення, що містить контекстну рекламу, залежить і весь наступний результат. Оголошення, складене фахівцями, гарантовано приверне на сайт цільових відвідувачів, або збільшить продажі конкретних товарів. Просування сайтів Львів завжди пов’язане з певними витратами. Але всі витрати на контекст, не тільки швидко окупаються, але і легко контролюються.

Існують принципи побудови контекстної рекламної компанії:

  1. Підбір основних ключових слів, які допомагають користувачеві знайти саме Ваш товар.
  2. Складання оголошення на кожен пошуковий запит. Наші фахівці гарантовано оформлять оголошення, які будуть залучати інтерес цільової аудиторії і спонукати відвідувачів перейти на Ваш сайт.
  3. Оптимізація сторінки, на яку потрапить відвідувач, у разі кліка на Вашу пропозицію. Всі рекламні оголошення мають свою мету. Ми ж допоможемо максимально полегшити її досягнення. Адже оптимізація сторінок сайту є запорукою ефективності реклами.
  4. Підбір рекламних майданчиків. В Інтернеті є безліч можливостей піднести свій товар. Але вартість просування сайту або окупність конкретного товару залежить від вибору найбільш вигідною рекламного майданчика.
  5. Налаштування функцій часового таргетингу і геотаргетингу. Правильно оптимізуючи дані настройки, Ви можете показувати свої оголошення в заданому місці і в потрібний час.
  6. Систематичний контроль. У зв’язку з високою конкуренцією в мережі Інтернет вся контекстна реклама повинна постійно відслідковуватися. Наші фахівці, що працюють в цілодобовому режимі, стежать за компаніями клієнтів і при необхідності змінюють позиції, текст і вартість. Це дозволяє отримати максимальну віддачу від розміщених оголошень.

Навіщо саме Вам потрібна контекстна реклама?

Контекстна реклама є найбільш прогресивним способом просування сайту або власної пропозиції товару або послуги. З її допомогою Ви зможете:

Розкрутка сайтів

  • Миттєво почати свою рекламну кампанію;
  • Обхопити 100% своєї цільової аудиторії;
  • Привернути увагу найбільш активних і «гарячих» клієнтів, охочих придбати Ваш товар або скористатися послугою;
  • Спланувати повноцінну рекламну компанію, з урахуванням наявного ліміту коштів;
  • Перевірити правильність вибору ключових слів, використовуваних в контекстній рекламі;
  • проконтролюєте час і географію показів;
  • Як наслідок перерахованих дій, Ви отримаєте дуже відчутну грошову віддачу.

Універсальність контекстної реклами перевірена часом і застосовна практично до всіх видів товарів і послуг. Тому вона досі залишається одним з найбільш передових засобів Інтернет реклами.

Контекстна реклама – найпростіший спосіб залучення клієнтів з інтернету

Потенційні клієнти дізнаються про вашу компанію в найкращий момент – коли вони шукають в Google та Яндекс товари та послуги, які Ви пропонуєте.

Глобальна і локальна реклама

Завдяки тонким налаштуванням показуйте свою рекламу клієнтам з певних країн, регіонів, міст, а також розміщуйте свої об’яви на конкретних сайтах і тематичних ресурсах.

Показ реклами користувачам, які вже відвідали ваш сайт

Дозволяє повторно звернутись до аудиторії, з якою ви вже взаємодіяли. Наприклад, якщо користувач відвідав Ваш сайт, але нічого не купив, Ви можете показувати йому об’яви на інших веб – сайтах, в мобільних додатках та в пошуку.

Як ми досягаємо високих показників

1.     Експертний аналіз Вашого сегменту ринку та розробка стратегії рекламної кампанії

Цілий комплекс досліджень Вашої ніші, аналіз діяльності Ваших конкурентів, оптимізація способів налаштувань рекламних кампаній та їх вартості.

2.     Аналіз рекламної кампанії конкурентів

Проведемо аналіз діяльності Ваших конкурентів, знайдемо їхні слабкі місця і зробимо це Вашою перевагою.

3.     Підбір ключових слів та формування семантичного ядра

За допомогою спеціальних сервісів сформуємо максимальний список ключовиків по яких Вас шукає клієнт.

4.     Оголошення, які продають

Ваші оголошення будуть написані так, щоб викликати максимальну зацікавленість у користувачів. Наші копірайтери володіють техніками створення оголошень, які продають, та використовують тільки перевірені методи, а також методи, що довели свою ефективність.

5.     Налаштування аканту в пошукових системах Google та Yandex

Налаштовуємо компанію таким чином, що оголошення будуть показуватись в максимально великих об’ємах, що спровокує максимальну клікабельність, а отже і відвідуваність Вашого сайту.

6.     Підключення UTM-міток, Yandex-метрики та Google-аналітики

Підключаємо всі потрібні сервіси, що допомагають відслідковувати та аналізувати поведінку користувачів сайту, та ефективність рекламної кампанії.

7.     Професійний супровід Вашої кампанії протягом тижня

Послуги спеціалістів, сертифікованих Google. Ми запустимо високоефективний генератор продажів для Вашого сайту та забезпечимо просування Вашого бізнесу в інтернеті.

8.     Мінімальні терміни налаштування та підтримка протягом усього періоду співпраці.

Ви отримаєте рекламну кампанію не пізніше ніж через 10 днів з моменту підписання договору. Також Ви отримаєте відповіді на всі Ваші запитання від наших спеціалістів.

Поширені запитання

📚 Чим відрізняється контекстна реклама від пошуку сайту?

Ключова відмінність контекстної реклами та пошукового просування полягає у швидкості розробки рекламної кампанії. Наприклад, після запуску контекстної реклами перші відвідувачі з’являться вже за 3-5 днів. А от результатів пошукового просування не варто чекати раніше, ніж за 3-4 місяці. При цьому якщо брати до уваги довгострокову перспективу, то вартість одного відвідувача з пошуку буде нижчою, ніж із контекстної реклами.

🌎 Який приблизно щомісячний бюджет потрібно закладати для ефективної реклами?

Стартувати можна з будь-якого доступного вам бюджету, починаючи від 3000грн. Більш конкретні цифри зможе назвати лише фахівець, орієнтуючись на вашу тематику. Наприклад для ніші вантажних перевеень 500грн/день(8грн/клік в середньому), туристичні послуги по Україні – 800грн/день(2,5грн), закордоном – 1200грн день(3грн), послуг з ремонту – 250 грн на день. До бюджету необхідно також включати певну суму на супровід контекстної реклами. Вона фіксована.
Дзвінки з сайту та перші відвідувачі з’являться практично відразу після першого настроювання рекламної кампанії та її тестування. Оцінивши «за» та «проти», ви зможете розширити рекламну кампанію, збільшивши бюджет.

💳 Які послуги ми надаємо?

Наші фахівці розробляють та запускають контекстну рекламу, супроводжують рекламну кампанію в Google Ads. В останньому випадку ми постійно відстежуємо ключові метрики, проводимо аналітику та вживаємо необхідних заходів для збільшення відгуку потенційної аудиторії. При цьому ми намагаємось зробити вартість переходу мінімальною, комфортною для клієнта.

📄 Яку конверсію ви можете гарантувати?

Ми ведемо проекти, конверсія яких становить від 3 до 15%. Наприклад, 10% – це відмінний показник для промислового ринку (конверсія на цільове звернення). Для деяких проектів 10% це дуже мало, для інших – 3% більш ніж достатньо.