Дизайн сайту – це не просто оформлення мережевого ресурсу, це ваше обличчя в Мережі. За це вас запам’ятовують і дізнаються, що сприяє не просто популярності сайту, але формує бренд вашої компанії. Це також найбільш технологічна частина сайту: в дизайні відображені як завдання, що ставляться перед сайтом, так і технології для їх реалізації. Так, в дизайні можуть використовуватися елементи Flash-анімації, клікабельні малюнки та елементи оформлення.

Дизайн сайту може бути як чисто утилітарним, щоб не заважати перегляду його вмісту, так і стати частиною рекламної кампанії, де дизайн часто сам виступає в якості вмісту (наприклад, при створенні рекламного сайту для просування якогось одного продукту). У кожному разі, він повинен відповідати критеріям якості та запам’ятовування, не виглядати шаблоном, в який ви просто завантажили свій контент.

Професійний дизайн сайтів у Львові

Рівень оформлення повідомить вашому клієнтові, наскільки ви його поважаєте. Якісний професійний дизайн сайту вкрай важливий для початкового завоювання довіри клієнта, особливо в умовах наявності конкуруючих сайтів. Оригінальний, візуально не перевантажений зовнішній вигляд, швидке завантаження сторінки і безпосереднє підношення ключової інформації про специфіку вашої діяльності – ось те, що неодмінно сподобається клієнту ще до того, як він приступив до вивчення контенту.

Затверджуючи той чи інший дизайн, ніколи не забувайте, що він призначений, насамперед, для відвідувачів і їх комфортного перебування на ресурсі. Вся індивідуальність і виразність дизайну сходить нанівець, коли за кількістю фарб неможливо відшукати необхідну інформацію. Іншими словами, дизайн не може бути просто красивим, він зобов’язаний бути функціональним (мати юзабіліті сайту).

При розробці сайту у Львові одна з важливих вимог до web-дизайну – це можливість успішної індексації сайту в пошукових системах (просування сайтів Львів). Чим успішніше виконана ця задача, тим швидше на сайт потрапить відвідувач.

Дизайн сайту – фаховий підхід

Оскільки дизайн сайту служить одним з важливих елементів завоювання та утримання клієнтів, при його створенні необхідно участь керівництва компанії. Тільки директорат володіє всією повнотою інформації про кожний відділ своєї компанії, розуміє як їх специфіку, так і специфіку діяльності компанії в цілому, знає свого клієнта і розуміє, як цільова аудиторія сприймає інформацію. У процесі обговорення дизайну, важлива думка такої людини ще й тому, що він має в своєму розпорядженні плани розвитку як всієї компанії, так і мережевого ресурсу зокрема. Надалі ці знання дозволять вносити в дизайн мінімальні зміни без втрати його юзабіліті і загального зовнішнього вигляду, а це набагато економічніше від створення нового дизайну «з нуля».