Те, що відвідувач бачить на вашому сайті, вперше відкриваючи його, формує його ставлення і симпатії. Це відбувається в перші миті після того, як сторінка відкрилась, що дає єдину можливість справити позитивне візуальне враження. Можна довго розмірковувати на тему, що саме в дизайні сприяє формуванню позитивної або негативної думки, набагато простіше розглянути його елементи по пунктах.

Час завантаження та помилки сторінок

Можна почати здалеку: сайт ще не відкритий, а думка про нього вже є – він занадто повільний. Час завантаження – перше, з чим стикається відвідувач. Можливо, він не захоче чекати, а просто закриє недовантажену сторінку. До тієї ж категорії формування враження можна віднести помилки при завантаженні: у вигляді окремих повідомлень або битих посилань.

Дизайн сайту

Тепер власне дизайн сайту. Припустимо, сайт вже відкритий, і відвідувач бачить перед собою деяку сукупність елементів; кольори, шрифти, картинки та ін. Дизайнеру доведеться дуже постаратися, щоб дотримати гармонію і забезпечити хороше сприйняття людським оком.

Логотип сайту

Що відвідувач бачить на сайті в першу чергу? Насамперед, логотип сайту або те, що його замінює. За допомогою цього зображення ви відразу позиціонуєте себе як компанію, тому саме зображення має бути якісним, а його вміст має запам’ятовуватись. Важливо уникнути розтиражованих шаблонів, якщо зверху розміщені якісь великі графічні елементи – майже завжди шаблонність очевидна, що приязні не викликає. Якщо ви вибрали дизайн без великих зображень зверху, помістіть контент можливо ближче до початку сайту.

Флеш анімація

Схожі рекомендації існують для флеш-зображень: вони не всім подобаються і не скрізь доречні, навіть не всі їх можуть переглянути без встановлення спеціальних плагінів, проте вимоги до якості для них не менші, ніж для статичних зображень.

Шрифт

Шрифт впливає на читабельність. Оптимальне поєднання «чорним по білому» при шрифті середнього розміру. Відступи між рядками слід робити за рекомендаціями інструментів google.

Навігація сайту

Простота навігації має вирішальне значення в питанні юзабіліті сайту, але її зовнішній вигляд відповідає також за перше сприйняття сайту.

Реклама

Розміщення деяких видів реклами (насамперед, popup) і її кількість здатні зіпсувати враження про сайт занадто легко (до того ж вона впливає на просування сайтів Львів). Тому, якщо мета вашого сайту не заробіток від показів реклами, зробіть її так, щоб вона не заважала перегляду основного контенту.

Є й інші моменти, з яких складається відношення до вашого сайту, вони проявляються не при першому погляді, а могли бути сформовані раніше (наприклад, репутація вашого сайту з вуст інших людей), або ж формуються на етапі вивчення контенту. Безумовно, він повинен бути цікавим і добре виконаним.

Коментарі

Крім загальної якості текстів і зображень, для інтерактивних проектів і блогів важлива кількість сторонніх коментарів.

Загалом розробка сайтів Львів включає в себе численну кількість нюансів, які можна з першого разу врахувати тільки маючи хороший досвід.