Вигідні пропозиції про просуванню будівельним компаніям

Основна маса сайтів будівельної тематики ділиться на дві групи: надання відповідних послуг або продаж товарів, що підтримують працездатність галузі.

Але є ще і компанії, що продають нерухомість, яка знаходиться в перспективній розробці:

  • квартири в майбутніх житлових комплексах;
  • місця на стоянці, гаражі;
  • виробничі площі або навіть земельні ділянки під їх забудову, де будівлі розташовані в різних стадіях зведення.

Наш підхід до роботи чимось на кшталт будівництва. Так, готовий будинок має цілком фізичні форми, адресу, інші параметри, за якими його можна оцінити. Кожен етап будівництва від підготовки майданчика до вселення жильців вимагає залучення потрібних трудових ресурсів: від робочих спеціальностей до матеріалів, з яких все буде зроблено. Коли перераховане продумується до початку робіт, ми говоримо про комплексний підход до будівництва. Аналогічно з просуванням сайту, розгорнуту послугу по просуванню сайту розбивають на етапи: від аналізу до того моменту, коли почнуть приходити перші клієнти.

Перспективи просування порталів: цінова політика

Вартість просування сайтів будівельної тематики для перших двох груп (послуги і товари) починається з мінімальної суми – 30000 рублів, портали третього типу можуть об’єктивно “затягнути” на більшу ціну. Це пов’язано з тим, що цільова аудиторія набагато ширше:

  • дольовики;
  • інвестори в нерухомість, що будується (незалежно від майбутньої мети використання);
  • покупці квартир, будинків, підсобних приміщень, у тому числі гаражів.

Наша перевага у співпраці віддається компаніям повного циклу виробництва:

  • проектування;
  • будівництво;
  • здача об’єктів в експлуатацію.

«SeoSite» подібно цим компаніям, бере на себе інтернет-рекламу, веб-аналітику та звітність. У результаті клієнти отримують маркетингові та рекламні рішення в одному вікні, без необхідності бігати за підрядниками, намагаючись узгодити їх між собою.

Наступний важливий момент: нерухомість, що будується, ще не потрапляє під юрисдикцію сайтів агентств нерухомості. Відповідно, нашим клієнтам треба продавати приміщення дещо інакше, ніж це роблять ріелтори. Для таких порталів потрібно тонка відбірка ключових запитів. Нагадаємо, що головна мета складання семантичного ядра – приводити на сайт клієнтів, а не просто цікавих людей. Будівельна галузь виявляється однією з найбільш складних для складання списків «мінус слів».

Репутація: довіра клієнтів не продається

Вимоги пошукових систем до контенту будуються на забезпеченны захисту інтересів користувачів. Тому сайти певних тематик, а також платіжні, інші значущі сторінки, повинні містити обов’язкову інформацію про видавця (власника або авторів): контакти, сертифікати на товари, ліцензії на право надавати послуги, інші документи, що підтверджують право на ведення відповідної діяльності. Це сприяє вибору компанії як підрядника. Але таких заходів недостатньо для забезпечення перших місць в пошуковій видачі і лояльного ставлення до бренду/сайту/послуг.

Управління пошуковою репутацією – це просте рішення для отримання лояльних клієнтів і просування в ТОП. Отримання посилальної маси на сайт (як фрагмент послуги) краще організувати за допомогою професійного втручання. Це гарантує появу інформації про компанії на оптимально зручних для просування майданчиках. Також розробляється стратегія, згідно з якою буде підбиратися форма підтримки контенту:

  1. Публікації в ЗМІ.
  2. Записи в соціальних мережах.
  3. Бесіди на форумах.
  4. Прес-релізи, розміщені на сайтах компаньйонів або якось інакше.

Для наших клієнтів буде корисно знати: «SeoSite»  в рамках просування проектів, а також як самостійну послугу, пропонує управління репутацією в мережі. Для будівельних компаній важливо, що ми вже маємо досвід в обраній тематиці і зможемо швидко запропонувати ефективні, оригінальні рішення. Корисними будуть і наші навички в боротьбі з появою негативних відгуків. Співробітники компанії швидко налагодять моніторинг згадувань бренду, товару, послуги, нададуть найкращі шляхи для виходу із складної ситуації.

Просування інтернет-магазинів будматеріалів

Асортимент таких проектів, що продають, може налічувати 10 тисяч товарів, деякі з них цілими групами володіють однаковими характеристиками, відрізняючись якоюсь дрібницею. Наприклад, шпалери ідентичні по фактурі, малюнку, але різного відтінку; петлі для дверей – з протилежними сторонами кріплення. Цей факт говорить про необхідність робити наступне:

  • чітко сформувати семантичне ядро;
  • грамотно структурувати сайт, з готовністю розширювати кількість товарів у міру їх надходження;
  • виділити пріоритети для текстових публікацій (тільки в категоріях, підкатегоріях, скорочуючи до мінімуму опису до торгових картків).

Якщо орієнтуватися на перевагах пошукових систем, то їх прихильність буде однозначно на стороні сайтів з асортиментом багатшим. Це пояснюється прагненням Гугл і інших компаній надавати користувачеві максимально повну відповідь на запитання.

Детальніше про просування інтернет-магазинів в «SeoSite» можна ознайомитися у відповідному розділі каталогу послуг. Альтернативно, доступна безкоштовна консультація менеджерів компанії, достатньо заповнити коротку форму зворотного зв’язку.

Будівництво та ремонт: сайт послуг та особливості розкрутки

У випадку з подібними порталами нам однозначно доводиться повертатися до теми про репутацію в мережі. Якщо «купити оптом цвяхи» не викликає особливих питань у клієнтів, то робота сервісів підлягає особливому контролю. Користувачі шукають на форумах, сайтах отзовиках, в соціальних мережах корисні для себе коментарі про діяльність компанії. Це, до речі, одна з причин, чому ми намагаємося добиватися від клієнтів компаній розміщення фото реальних робіт, описувати взаємодію з будівельними організаціями. Подібні матеріали послужать двічі на користь просувного сайту:

  • як джерело унікального і авторитетного контенту;
  • альтернативно, задовольнять інтерес користувачів, що роздумують про можливу співпрацю.

У нас є власні напрацювання, як стимулювати клієнтів до розміщення згаданих раніше матеріалів.

Додатково нагадаємо, що будівельні та ремонтні роботи мають тісний зв’язок з погодними умовами. Для просування таких сайтів потрібні особливі техніки, що дозволяють утримувати ресурс на «плаву» у міжсезоння. Крім того, існуючі цикли завідомо налаштовують «готувати сани влітку». Що означає ранню зацікавленість користувачів послугами, випереджальну на місяць-два наступ періоду надання безпосередньої послуги. Так, наприклад, рити котлован взимку ніхто не стане, але пошук підрядників почнеться ближче до кінця лютого. Отже, нам теж треба приступати до розкручування сайту заздалегідь, орієнтовно до листопада-грудня, якщо дотримуватися обраної нами конкретики.

Важливість перебування веб сторінок в ТОП пошукових систем змушує подумати про ще одну особливість роботи сайту послуг. Це необхідність пов’язати роботу порталу з фіксацією на сайті комерційної дії: дзвінок, звернення за адресою, кінцеве замовлення. Адже без значущих дій користувачів портал позбудеться підтримки пошукових систем, оскільки, на їхню думку, він стає марним для відвідувачів. Ми знаємо про цю та інших поширених помилках оптимізаторів і з легкістю уникнемо появи таких «ляпів». Щоб отримати детальну консультацію про послуги, замовте зворотній дзвінок.