Title

Тег TitleTitle (тайтл, титул) – тег розмітки HTML, який використовується в якості параметра зображення або посилання, а також для позначення заголовка сторінки сайту. При відкритті будь-якого сайту зміст цього тега відображається на вкладці браузера.

Title в SEO

Зміст Title відображається і у видачі пошукових систем в сніпеті. Текст, який містить Title, покликаний звертати увагу користувачів на сайт і спонукати його відкривати. Вважається, що для найбільшого позитивного ефекту цей тег повинен відображати короткий зміст сторінки.

Найкраще привертати увагу користувачів будуть короткі, змістовні, органічно складені і зручні для читання заголовки. При складанні Title  потрібно враховувати, що пошукові системи вміють оцінювати природність текстів в заголовках сторінок і реагувати в разі їх надлишкової модифікації під завдання просування сайтів в пошукових системах.

Довжина Title

Крім того, пошукові системи враховують тільки певне число знаків в тезі і ігнорують інші. Для більшого ефекту розробники сайтів використовують різноманітні маркетингові методи – написання Title з великої літери або всього тексту прописними буквами, використання в тезі вертикальних роздільників, стрілок і інших спеціальних символів, які роблять текст більш привабливим для користувачів.

Більшість SEO-фахівців рекомендують обмежувати довжину Title 70-ю символами. Інакше, це призводить до негарного сніпету в пошуковій видачі або розриві фрази.

Title і ключові слова

Тег TitleНезалежно від цього найбільш важливим в ранжируванні було і залишається наявність в заголовку найбільш значущих ключових слів. Більшість розробників вважає за краще використовувати в заголовках сторінок пряму форму найбільш поширеного ключового запиту. Однак фраза, яка буде служити назвою сторінки сайту, повинна бути стилістично грамотноюі осмисленою, в іншому випадку вона може бути неправильно витлумачена пошуковим роботом.

У більшості випадків правильно сформульований заголовок сторінки сайту дозволяє залучити на нього велику кількість користувачів, частина з яких може дуже скоро перейти в категорію потенційних клієнтів. Зовсім не обов’язково, щоб сайт очолював список пошукової видачі або входив в ТОП-3,5,10 з того чи іншого ключового запиту. Головне, щоб Title був коротким і ємним за змістом.