Cередньочастотні запити

Середньочастотні запити (СЧ) – це пошукові запити, частота яких знаходиться в межах від 1 до 10 тис. на місяць. Інформацію про частотність того чи іншого запиту можна отримати в Яндекс.Вордстат і деяких інших сервісах.

СЧ і SEO

Cередньочастотні запитиПошукове просування веб сайтів по середньочастотних запитах вимагає набагато більше зусиль, ніж просування по НЧ, але менше, ніж по ВЧ. Розкрутка сайтів за НЧ запитам зводиться до складання семантичного ядра (СЯ), розміщення ключових слів на сторінках сайту і купівлі посилань (зовнішньої оптимізації). Це дозволяє досить швидко отримати хороший трафік і підвищити позиції сайту в пошуковій видачі.

З середньочастотними запитами працювати складніше, оскільки просування в цьому випадку не обмежується внутрішньою оптимізацією.

Розкрутка по СЧ вимагає створення гарного юзабіліті, забезпечення повної відповідності контенту сторінки пошуковому запиту і виконання робіт над зовнішньою оптимізацією. Сюди можна віднести роботу над поведінковими чинниками і отримання великої маси посилань.

Оптимізація під СЧ-запити

Ефективне просування сайтів передбачає виконання внутрішньої і зовнішньої оптимізації сторінок під СЧ-запити. Для цього на сторінках, що просуваються, розміщуються якісні тексти з ключовими словами і фразами. Після цього формується внутрішня перелінковка, без якої неможливе просування сайтів по СЧ-запитам.

Cередньочастотні запитиДалі проводяться роботи з анкор-листом – зовнішніх посилань для просування по середньочастотним запитам потрібно набагато більше, ніж для розкрутки по низькочастотних запитах.

Середній термін просування повноцінного функціонального сайту і вихід його в ТОП пошукових систем по СЧ-запитам складає 3-5 місяців, іноді для цього потрібно рік і більше.

Миттєвого збільшення трафіку по середньочастотних запитах при всьому бажанні домогтися неможливо. Потрібно брати до уваги і той факт, що складність просування сайтів по среднечастотним пошуковим запитам багато в чому залежить від їх конкурентності.