Сьогодні ми вирішили, що варто докладно висвітлити тему з просування вашого ресурсу в інтернеті в одній з найпопулярніших пошукових систем світу. Частка Google в РФ – 35-38%, в Україні – 80%.

А ось ситуація у Яндекса в РФ – 60%, правда сумна історія в Україні – всього 18%. Тому, оптимізатори і власники своїх сайтів намагаються, щоб їх проекти якнайкраще ранжувались не тільки в Яндексі, а й Гуглі.

058

План розкрутки сайту в Google:

  1. Проаналізувати нішу конкурентів
  2. Зібрати семантичне ядро для вашого майбутнього сайту
  3. Оптимізація сайту, з урахуванням вимог Google
  4. Нарощування посилальної маси
  5. Постійний аналіз аудиторії

Якщо ви не знаєте, як просунути свій сайт в Гуглі, рекомендуємо детально ознайомитися з матеріалом і виділити на прочитання інформації 5-10 хвилин, які в подальшому вам допоможуть.

В іншому випадку, ви втратите не тільки кошти, а й час. Так як просування вашого сайту в будь-якій пошуковій системі – дуже тривалий процес, який вимагає зусиль. На жаль, кнопки в топ-10 – не існує, а значить потрібно буде багато працювати над проектом + інвестувати час і капітал.

Проаналізувати нішу конкурентів

В одній зі своїх статей, ми вже піднімали питання про аналіз ніші. Чому це так важливо на старті? Аналіз ніші дозволяє зрозуміти оцінити часові та грошові витрати.

Основний трафік для будь-якого сайту  дають пошукові системи, а це означає, що чим старший проект і сильніше розкручений, тим він більше зможе давати відвідуваність.

А завжди дізнатися приблизний трафік ви зможете, якщо звернетеся до similarweb.com. Це дозволить оцінити лідерів в ніші, у яких переважає відвідуваність з пошукових систем.

У статті «Як вибрати нішу для інтернет-магазину», ми акцентували увагу на тому, що ви якщо не зможете запропонувати унікальний товар вашим відвідувачам і у вас немає «великих» інвестицій – це буде не дуже добре для вашого майбутнього бізнесу. Крім аналізу ніші, важливо ще проаналізувати своїх прямих конкурентів. А в цьому нам допоможе стаття «Аналіз сайту конкурента».

Буває так, що вам варто відмовитися від створення свого інтернет-магазину на старті, а тимчасово скористатися різними майданчиками. І вже, якщо буде попит на вашу товар, тоді варто подумати про створення свого інтернет-магазину.

Зібрати семантичне ядро для вашого майбутнього сайту, використовуючи ключові слова з бази Google

059Основа будь-якого просування в інтернеті – це семантика. І ось чому, ми так наполягали на тому, що дуже важливо проаналізувати ваших конкурентів. Так як часто на старті використовується семантичне ядро ваших прямих конкурентів + додаткове розширення.

Це можна назвати «випалюванням семантики». Дуже детально ми розписали це в статті «Як скласти семантичне ядро для сайту (інтернет-магазину)».

Є ряд факторів, які будуть «гальмувати» ваш проект:

  1. молодий вік домену,
  2. відсутня посилальна маса,
  3. немає ваг у сторінок,
  4. немає інформації про поведінкові чинники.

Тому, завжди з нуля дуже важко починати, але тут головне – терпіння і час. Щоб на старті не витрачатися на моніторинг позицій, після того як будуть проведені всі роботи по сайту (інтернет-магазину), рекомендуємо додати – goo.gl/FSuQ1n

А там уже сервіс буде автоматично збирати інформацію про ваш домен. Це дозволить вам бачити зростання вашого проекту в інтернеті. А запити, які потраплять в топ 20-30 самостійно, ви вже додатково будете «допомагати», щоб вони надалі потрапили в топ 3-5 Google.

Оптимізація сайту, з урахуванням вимог Гугл

Після того, як ви проаналізували ваших конкурентів і зібрали семантичне ядро для вашого сайту  потрібно сформувати посадкові сторінки. Структура будь-якої сторінки складається:

  1. Тема сайту (тег title)
  2. Мета тег description
  3. Теги h1, h2, h3
  4. Сам текст + малюнки
  5. Можете додати ще відео з ютуб

060Детально все описано в статті «Тема сайту (тег title), мета тег description і теги h1, h2, h3». Після того, як кожна сторінка буде сформована і оптимізована під відвідувача, рекомендуємо вивчити ще статтю «Seo оптимізація інтернет-магазину» + швидка витримка нижче:

  1. «Чисте» доменне ім’я
  2. Стабільний хостинг
  3. Адаптивний шаблон
  4. Зручне юзабіліті
  5. Висока швидкість завантаження сторінок
  6. Налаштування файлу robots.txt
  7. Створення файлу sitemap.xml
  8. Відсутність дублів
  9. Перелінковка сторінок
  10. Цікавий продукт (послуга) або інформація
  11. Портфоліо (відгуки)
  12. Додавання всього сайту на індексацію в Гугл

Нарощування маси посиланнь

Після того, як ви закінчили внутрішню оптимізацію по сайту, варто вивчити контрольний профіль ваших конкурентів. Це питання піднімалося в статті «Аналіз сайту конкурента» і «Аналіз зовнішніх (зворотних) посилань». Але не забувайте розвивати і інші канали, які можна використовувати для збільшення відвідуваності. Наприклад, ви можете використовувати такі канали:

  • Пошукові системи (Google і Яндекс).
  • Спеціалізовані форуми.
  • Соціальні мережі (Вконтакте, Фейсбук, Однокласники).
  • Прайс-агрегатори (hotline.ua (Україна), market.yandex.ru (РФ)

061

Постійний аналіз аудиторії

На старті, ви можете скористатися контекстною рекламою від пошукових систем.

Але не забувайте, що для роботи з сайтом (інтернет-магазином) потрібно використовувати лічильники. Ви можете встановити лічильник від Яндекса – Яндекс.Метрика. Особливістю цього лічильника, що він записує поведінку відвідувачів і ви зможете аналізувати їх поведінку.

На жаль, лічильник від Google не володіє такими можливостями, але якщо ви будете використовувати контекстну рекламу, вам обов’язково потрібно буде встановити – Google Analytics. Разом вони дозволять вам оцінити ефективність ваших вкладень в рекламу. І привчайте себе до щотижневих аналізам аудиторії.

Якщо у вас регіональний сайт, то це означає, що вам важливі відвідувачі тільки з певних міст + ви повинні розуміти які сторінки найбільше користуватимуться популярністю + не забудьте налаштувати цілі.