Хто цікавиться темою просування своїх ресурсів, безумовно задавався таким питанням: «C чого почати просування нового (молодого) сайту». І це правильно. Як тільки у вас з’явилася ідея про створення свого ресурсу, який буде «нести» інформацію в світ Інтернету – потрібно скласти стратегію просування вашого сайту.

087План просування нового сайту

  1. Проаналізувати конкурентів.
  2. Дізнатися джерела трафіку конкурентів.
  3. Визначитися з cms для сайту.
  4. Визначитися з регіоном просування.
  5. Підібрати ключові запити.
  6. Розробити унікальна пропозиція для відвідувачів (послуга, товар, інформація).
  7. Використання контекстної реклами для аналізу відвідувачів.
  8. Поступове нарощування посилальної маси.

Проаналізувати конкурентів

Аналіз конкурентів – це найголовніший джерело інформації про вашу майбутню стратегії, де ви зможете використовувати інновації конкурентів і додавати свої. Аналіз конкурентів, дозволить вам дізнатися про можливу відвідуваність, які теми найбільше цікаві читачам і багато іншого. Тому сідайте зручніше, ми докладно приділимо увагу першому пункту.

У попередній статті «Seo аналіз конкурентів сайту» ми вже давали рекомендації, але так як наш проект молодий, то перед нами стоїть завдання – дізнатися вік топ-5. І не забувайте, що ви будете повинні з’ясувати, де «живе» ваша аудиторія. А якщо бути точніше: Яндекс чи Google, хоча рекомендуємо просувати ваш сайт під обидві пошукові системи.

Так ось аналіз ваших майбутніх конкурентів полягає в наступному:

  1. Визначити вік сайтів.
  2. Яка кількість сторінок в індексі.
  3. Джерела трафіку.
  4. Відвідуваність ресурсу.
  5. Середній час відвідування і відмови.
  6. Посилальна маса.
  7. Середня кількість символів в статтях.

Дізнатися джерела трафіку конкурентів

088А тепер докладно як це можна зробити. Об’єднаємо другий пункт з головного плану з цією інформацією, так як вона перетинається.

Вік сайту можна визначити через вебархів. Ми не можемо з 100% упевненістю сказати, що буде правдоподібною інформація, але це краще, ніж нічого. Ось інформація на наш сайт https://web.archive.org/web/*/https://singatullin.in.ua

Як ви бачите, що раніше домен не був в користуванні, а свою історію розпочав з 2016 року. У порівнянні з іншими сайтами з нашої ніші, наш ресурс виглядає дуже молодим. Тому просування молодого сайту – дуже цікаве заняття, але в той же час – трудомістке.

Кількість сторінок можна визначити через додаток для браузера – Rds bar. Саме це доповнення і дозволить дізнатися джерела трафіку, час перебування на сайті, відмови і відвідуваність ресурсу.

У цьому нам допоможе – Similar Web. Вам потрібно буде в цьому доповненні поставити галочку навпроти Similar Web і вибрати всю потрібну вам інформацію. Так ви зможете отримати приблизну інформацію про ваших конкурентів і розуміти, що світить вам.

На даний момент інформація по-нашому сайту – similarweb.com/website/singatullin.in.ua. Але так як ресурс молодий, то ще немає потрібної інформації, але у ваших конкурентів, сподіваємося, що вже все сформовано.

Напевно, один з найцікавіших моментів в аналізі конкурентів – аналіз посилальної маси. У цьому вам зможе допомогти: ahrefs і Majestic.

089Визначитися з cms для сайту

І відразу ми переходимо до третього пункту. Якщо у вас буде звичайний сайт (сайт-візитка, блог), то краще використовувати cms WordPress. Якщо ж ви плануєте створити інтернет-магазин, то можливо вам підійде – cms Moguta. У статті «Як створити інтернет-магазин з нуля» ми показали, що всього від 5 хвилин, можна зробити інтернет-магазин, який буде мати адаптивний дизайн і зручну адмінку.

Не забувайте, що в просуванні нового (молодого) сайту полягає ваша далекоглядність. А значить, крім адаптивного дизайну, вам варто опрацювати повністю навігацію.

Визначитися з регіоном просування

Регіон просування – ось половина успіху вашого ресурсу. А тепер поясню чому. Часто для ідентифікації, відвідувачі використовують додатково регіони (міста). Наприклад, замовити піцу в Москві або доставка квітів в Харкові. Тому, якщо ваша послуга (товар) орієнтовані тільки на певний регіон, то обов’язково до прочитання – «Просування сайту по регіонах РФ». Цей принцип можна використовувати і для інших країн СНД.

Середня кількість символів в статтях, залученість на ресурсі і показник відмов

З вирішенням цього питання, нам допоможе дві статті: «Як правильно писати статті для просування сайту» і «Як скласти семантичне ядро сайту». Важливість цього пункту – дуже складно оцінити. 090Перед пошуковими системами (Яндекс і Google) стоїть два завдання: надати релевантну відповідь користувачеві і його «приручити». Наше ж завдання, зробити так, що ці пошукові системи надали наш матеріал користувачеві, незалежно від того, що це буде (товар, послуга або інформація).

Ми має розуміти, що подобається аудиторії. Це реалізується через соціальну активність. А в аналізі нам допоможе сервіс – serpstat.com/?ref=9847.

Але ви не повинні забувати, що багато хто ще спеціально накручують цей показник. Але ознайомитися з цим матеріалом перед написанням своїх статей – бажано. За допомогою цього сервісу, ви зможете збирати запити і розширювати максимально семантику вашого сайту.

Основне наше завдання – принести унікальна пропозиція на ринок. Яка це буде пропозиція, ви і будете повинні обміркувати. Аудиторія від великої кількості інформації – «розтовстіла». Але по-справжньому корисний матеріал або послуга (товар), завжди будуть користуватися попитом. Тому, перш ніж заходити на онлайн-ринок, вам потрібно буде все проаналізувати.

І як вирішити всі ці питання і дізнатися буде попит чи ні? Реклама від пошукових систем (Яндекс і Google) покликана вирішити всі питання: затребуваність послуги або товару, аналіз аудиторії і вашого ресурсу і так далі. З цим всім вам допоможе – Яндекс. Метрика і Яндекс.Вебвізор. А ось вже саме золото перебуває тут.

Посилальна маса

І заключний наш пункт – нарощування маси. Наявність якісних посилань на ваш ресурс підуть вам тільки на користь, так як це буде сигналізувати пошуковим системам, що ваш ресурс користується інтересом у аудиторії.

Якщо ми розглядаємо комерційний напрямок, то це велика рідкість, щоб відвідувачі самі поширювали інформацію про ваш сайт. А так як він ще новий і молодий, то тим більше. Тому ви будете змушені самостійно купувати посилання. І не забувайте, що ви повинні постійно аналізувати вашу аудиторію і давати їй цінну інформацію.

Якщо з якихось причин у вас немає бажання самостійно все аналізувати, то ви можете звернутися до нас за допомогою.