Як підключити, налаштувати Вебвізор в Яндекс.Метрика

Яндекс.Метрика має унікальну особливість – це можливість записувати відео. Це дозволяє зробити інструмент – Вебвізор. Ось саме про цей інструмент, ми і спробуємо все дізнатися детально.

Як підключити Вебвізор

Для роботи з пошуковою системою Яндекс вам потрібно буде в першу чергу зареєструвати пошту (аккаунт). За допомогою нього ви зможете зареєструвати свій сайт в Яндекс.Вебмастер, Метриці, Ю Я.

Це основні інструменти, які дозволяють аналізувати і постійно модернізувати ваш ресурс. Для того, щоб працював Вебвізор потрібно встановити Метрику, але при цьому обов’язково поставити галочку навпроти цього функціоналу. Все докладно описано у статті «Як встановити лічильник яндекс метрика на сайт». Потім розміщуєте код на своєму ресурсі і чекаєте ваших відвідувачів.

Як налаштувати Вебвізор в Яндекс Метриці

124У вкладці «Вебвізор» встановлюєте відповідні налаштування.

У нас стоїть завдання – це записати екран користувача, щоб «побачити» очима відвідувача. Основна перевага цього інструменту в тому, що він безкоштовний і дозволяє проаналізувати до 1000 відвідувачів. В інших статтях на сайті, ми вже згадували, що Яндекс намагається постійно вдосконалювати свої алгоритми і дуже велику роль він виділяє поведінковому фактору.

А так як кожен автор вважає, що саме ресурс (інформація) заслуговує займати кращі позиції в топ-10 і впадає в подив, коли немає відвідувачів або дуже погані дані. Це все ми розглянемо трохи пізніше.

Як користуватися Вебвізором

Коли ви створюєте своє «дітище», обов’язково повинні розуміти, що ваш матеріал повинен доповнювати або нести нову інформацію для відвідувачів Інтернету. Інакше, в цьому сенсу немає. Плюс більшість сайтів створюються з комерційними цілями, а це означає, що якщо в перспективі ваш ресурс не буде приносити вам кошти або іншу радість, ви його закинете рано чи пізно.

Для нас стоїть завдання поставити правильно мети як по самому ресурсу, так і цілі в Яндекс Метриці. Наприклад, у нас стоїть мета – контакти. Якщо відвідувач прочитавши нашу статтю або статті, бажає переглянути розділ «Контакти», значить його щось зацікавило або проявилася цікавість.

Так ось, щоб зрозуміти чи цікавий матеріал чи н,. це і повинен показати Вебвізор. Ми переходимо в Метрику і вибираємо. Далі вже вам потрібно вибрати період.

Для того, щоб відфільтрувати трафік, рекомендуємо використовувати «сегментацію». Наприклад, ви запустили рекламну кампанію в Ю Я. Не забудьте, що перед цим потрібно налаштувати цілі.

125Часто так буває, що сторінка не цільова- це коли відвідувач шукає одну інформацію, а ви не надаєте йому потрібну інформацію. Якщо у вас Інтернет-магазин, то можливо у вас складна реєстрація або високі ціни. А може настільки складна структура, що автоматично відлякує.

У статті «Seo просування сайтів», ми піднімали проблематику про наявність адаптивного шаблону. Надалі, ви зможете побачити зручність через відмови.

Це живий приклад по іншому сайту. Інформація за 10 днів. Відразу кидається в очі, що відмови від мобільного трафіку – вище. А вся проблематика в тому, що немає адаптивного дизайну. І ще, ви повинні розуміти вашу цільову аудиторію.

Як бачите, що встановивши Яндекс Метрика, ви зможете проаналізувати вашу аудиторію і переглянути в запису, як вона поводиться. Від вас тільки буде поставлена задача – збільшити відвідуваність вашого ресурсу.