Юзабіліті сайту і на що воно впливає?

Розкрутка сайтів
Власники багатьох інтернет ресурсів часто не знають, не дивлячись на пошукове просування сайтів Львів, що зручність користування має прямий вплив на обсяг продажів.

Англійське слово «usability» може бути замінено фразою «ability to use», тобто, як «можливість використання». Але в цей усталений термін зазвичай вкладають набагато більше. А саме – «зручність використання». Термін застосовують, в тому числі, щодо веб-сайтів, коли хочуть приділити увагу якості розміщення на ньому інформації, яку буде шукати зацікавлений користувач. Бізнесмени, які володіють сайтами, часто недооцінюють значення usability, вважаючи, що на асортименті товарів і цінах до них все і закінчується.

В умовах жорсткої конкуренції, usability може зіграти вирішальну роль, коли клієнт заходить на сайт:

  • неприємний дизайн може змусити закрити вкладку з сайтом, щоб не повертатися на нього ніколи;
  • незрозуміла форма реєстрації може викликати роздратування, а потім втому і байдужість, що здатне привести до такого ж результату;
  • якщо людина довго не може зрозуміти, як замовити товар, то він його замовить в іншому місці, бо там зручно і швидко.

Як поліпшення зручності користування сайтом може допомогти збільшити прибуток?

Просування сайтів
Тут швидше розмова піде про те, чому вона не повинна зменшитися. Тобто, чому usability сайту не повинно заважати робити покупки. Адже, якщо на сайті є необхідний клієнту товар, і він уже на нього зайшов, то нічого не повинно перешкодити мету його візиту. Саме так – дизайн сайту, його структура, не повинні заплутувати потенційного покупця. Навпаки, дизайн повинен бути додатковим привабливим фактором, схиляти зробити замовлення, а потім написати захоплений відгук про те, як це зручно, а не дзвонити на підтримку з питаннями і цим створювати складності, викликати потребу в оплаті праці працівників підтримки.

Якщо робочий майданчик зручний для співробітників компанії, то це в рази збільшить продуктивність їхньої праці і призведе в результаті до збільшення прибутку за рахунок економії витрат на навчання персоналу.

Юзабіліті – Як з цим розібратися?

Потрібно подумати про цілі, яким служить сайт, зрозуміти психологію потенційного покупця, поставити себе на його місце, тобто, повністю «вжитися» в роль. Тоді відразу стане зрозуміло, чому відвідувачі можуть обходити сайт стороною. Можна піти чисто механічним шляхом – відстежувати активність користувачів, які зайшли на сайт, шляхом встановлення лічильників систем аналітики, таких як Яндекс.Метрика або Google Analytics. Зібрані дані зможуть допомогти зрозуміти логіку відвідувачів, коли вони подорожують по сайту. Це власне і є аудит сайту.

Таким чином, підприємець, який володіє сайтом, не зможе обійтися без поліпшення зручності свого інтернет-ресурсу, якщо тільки не хоче втратити відчутного відсотка прибутку.