Система управління контентом – CMS

Система управління контентом  - CMSCMS (Content Management System, система управління контентом, движок сайту, CMS-движок) – спеціальна програма, написана на одній з мов програмування (як правило, PHP) і призначена для ефективного управління сайтом.

Система управління контентом складається з двох частин

  • База даних з текстами, інформацією, настройками сайту, базою користувачів і т.д.
  • Графічні елементи, шаблони і додаткові модулі від яких залежить, як буде відображатися контент сайту.

Принцип роботи CMS

Під час звертання  користувача до CMS система генерує запитувану сторінку і робить це досить швидко, щоб зробити її редагування або перегляд максимально комфортним. Одночасно забезпечується безпека даних, відсівається «спам», виконується багато іншої технічної роботи, непомітною для користувача.

Система управління контентом  - CMSУ мережі існують відкриті (частіше безкоштовні) і закриті (частіше платні) системи управління контентом. Безкоштовні CMS-движки мають відкритий вихідний код, що дозволяє вносити в них свої зміни, але вони більш уразливі і мають більш скромний функціонал. Платні CMS-системи зазвичай мають програму з закритим кодом вони більш надійні і безпечні, ці движки набагато частіше оновлюються, але не дозволяють вносити зміни з урахуванням потреб кожного конкретного ресурсу.

Призначення CMS

Основне призначення систем управління контентом – забезпечити просте і зручне управління змістом сайту і його зовнішнім виглядом, доступне користувачам без спеціальних знань. Завдяки CMS можна самостійно створювати потрібну кількість нових сторінок, редагувати вміст сайту, додавати, змінювати або видаляти будь-який контент. У більшості платформ є вбудований візуальний редактор (WYSIWYG), тому результат змін можна бачити ще на етапі перетворень і при необхідності відразу ж вносити потрібні зміни.

Вибір CMS в SEO-оптимізації

Система керування сайтом  - CMSВибір движка сайту має велике значення для подальшого просування. Незважаючи на те, що CMS, перш за все, призначені для простого адміністрування, вони можуть істотно впливати на результати пошукової видачі. І вплив це не лінійний (наприклад, Bitrix дає плюс, а WordPress – мінус до ранжирування), а непрямий. Впливають, в першу чергу, можливості кожної CMS окремо для вирішення завдань пошукової оптимізації.

Більшість сучасних систем управління контентом, в тому числі і відкриті CMS, спочатку оптимізовані, надають можливості для кастомізації і спрощеного впровадження завдань, що істотно полегшує роботу веб-майстрів.

Як вибрати CMS для розробки сайту?

CMS вибирається під конкретні завдання, з перспективою розвитку в сюжеті напрямку. Краще вибирати CMS з великим ком’юніті. Це забезпечить існування безлічі готових рішень типових задач, а також появі нових модулів і плагінів. До того ж знайти розробника для поширеної CMS набагато легше.

Таким чином, найкраще визначити заздалегідь, що вам потрібно: інтернет-магазин, блог, або корпоративний сайт і підбирати CMS заточену під ці цілі.

Замовляйте розробку сайтів alexsmokinof.lviv.ua