Релевантність сторінки

Релевантність сторінки – відповідність розміщеної на сайті інформації тому чи іншому пошуковому запиту. Але це не сувора відповідність, а тільки певна його ступінь.

Критерії визначення релевантності

Релевантність сторінкиРелевантність сторінки конкретному пошуковому запиту визначається з урахуванням цілого ряду факторів.

Ефективне пошукове просування веб сайтів передбачає створення сторінок, максимально відповідних певним запитам. Для цього виконується комплекс робіт по внутрішній оптимізації, в тому числі написання якісних текстів з ключовими словами і фразами з семантичного ядра.

Крім цього, проводиться оптимізація заголовків і структуризація вже розміщених текстів. Якоїсь точної формули визначення ступеня релевантності не існує, проте в мережі можна знайти багато корисної інформації про те, як правильно проводити внутрішню оптимізацію сторінок під ту чи іншу пошукову систему і як при цьому підвищити релевантність ресурсу.

Пошукове просування сайтів передбачає виконання робіт не тільки по внутрішній, але і по зовнішньої оптимізації. Ці роботи істотно впливають на релевантність сторінок, що просуваються.

Зовнішня оптимізація повинна враховувати:

  • Рівень цитованості.
  • Авторитетність ресурсу.
  • Кількість зовнішніх посилань.
  • Деякі інші фактори.

Як підвищити релевантність

Для підвищення релевантності сторінки певному пошуковому запиту необхідна якісна внутрішня оптимізація сайту. Перш за все, створюється семантичне ядро, яке включає в себе не тільки основні ключові слова і фрази, а й їх синоніми. Після цього за допомогою спеціальних сервісів перевіряється унікальність і нудота текстів, надлишкові ключі видаляються.

Релевантність сторінкиХорошим тоном прийнято вважати використання головних ключів в першому-другому абзаці тексту.

Допускається використання ключів на початку кожного абзацу. Однак буде досить, якщо ключове слово або ключова фраза, що не розірвана іншими словами, буде розташована в першому реченні.

Крім того, підвищити релевантність може використання ключів в Title сторінки, що просуваєся, і в заголовках (H1) тексту.

Заключним етапом підвищення релевантності є зовнішня оптимізація, що дозволяє підняти позиції сайту в пошуковій видачі.