Природні посилання

Природні посилання – це зовнішні посилання, що з’явилися в мережі природним шляхом. Розміщуються безпосередньо користувачами, коли вони вважають сайт або сторінку цікавими і корисними для ознайомлення. Такого роду посилання свідчать про те, що сайт, на який вони посилаються являє собою СДЛ. Природні посилання є джерелом природного трафіку.

Для просування сайтів природні посилання мають велике значення, так як пошукові машини відносяться до таких посилань позитивно, і це відбивається на ранжуванні сторінок у видачі. Крім того, природні посилання – це хороше джерело трафіку (більше того, цільової аудиторії) на сайт.

Як правило, природні посилання не завжди містять анкор. Пошукові системи визначають природність посилання виходячи або з тематики статті (Google), або з тематики сайту (Яндекс). Так само береться до уваги текст, що оточує посилання.

Джерела природних посилань

Розміщення користувачами

Справжню природну кількість посилань (коли користувачі самі розміщують посилання) можна отримати за допомогою:

  • оригінального, унікального і цікавого користувачам контенту з вмістом хороших тематичних статей, фото-матеріалів, відео-роликів, посібників і т.д .;
  • затребуваних сервісів, типу онлайн-калькуляторів і т.п .;
  • конкурсів з призами, де учасники будуть зацікавлені розміщувати посилання на ресурс;
  • вірусного маркетингу.

Розміщення силами оптимізатора

В інтересах власника сайту, або оптимізатора, мати певну масу природних посилань на свій ресурс. Якщо приріст таких посилань не відбувається сам по собі – цього потрібно посприяти. Процес розміщення природних посилань досить трудомісткий і нешвидкий, але ефективний.

Природні посилання можуть розміщуватися на будь-яких ресурсах, але найбільш поширені це:

  • блоги і форуми – різні інтернет-спільноти, де відбувається живе спілкування людей. Потрібно вибрати майданчик близький за тематикою і взяти участь в обговореннях, або ж створити свої теми і делікатно розмістити там посилання на сайт. Але не потрібно перестаратися, перетворюючи розміщення посилань на відвертий спам.
  • соціальні мережі – розміщення посилань за допомогою друзів і знайомих в акаунтах, на стінах.
  • обмін посиланнями з тематичними ресурсами – розміщення статей з посиланнями на сайтах спорідненої тематики за домовленістю з їх власниками, з наданням майданчика так само і для відповідних статей з посиланнями на їхні ресурси.
  • тематичні каталоги – присутність посилання в тематичних каталогах так само дає якийсь відсоток природного трафіку.

Посилання повинні розміщуватися на якісних ресурсах і задовольняти ряд вимог з точки зору SEO: не повинні ховатися засобами CSS, по можливості не розміщуватися в підвалі, сайдбарі, не «блимати” на сторінках сторінок-донорів, в деяких кількостях містити анкор “тут”, ” тут “і т.д.

 

Так як наростити природну кількість посилань в ручному режимі досить складно і довго, на допомогу оптимізаторам приходять спеціалізовані програми, які працюють за певними параметрами і закуповують посилання в автоматичному режимі на сайтах-донорах.