Партнерська програма :: Партнерка

Партнерська програма (англ. Affiliate program, часто скор. Партнерка) – різновид ділових взаємовідносин між власниками інтернет-ресурсів, що пропонують певний товар або послуги (продавцями), і особами, що займаються просуванням цих продуктів в глобальній мережі (партнерами), при яких продавець економить на залученні клієнтів, а партнер – заробляє на цьому.

Мета

Масштабна розкрутка комерційних проектів з самоокупними фінансовими витратами на її здійснення.

Ефективність партнерських програм

Розмір партнерської винагороди, як правило, залежить від кількості залучених користувачів або проданих одиниць товару, таким чином, сам партнер зацікавлений в інтенсивної розкручуванні ресурсу, що робить партнерські програми одним з найефективніших способів просування сайтів Львів.

Класифікація партнерських програм

Залежно від кількості реферальних рівнів партнерські програми бувають: Однорівневі – учасники отримують гроші тільки безпосередньо за кількість проданих товарів або залучених користувачів особисто партнером. Багаторівневі – передбачена виплата винагороди не тільки за прямі продажі, але і за продажі притягнутих учасником в систему інших партнерів (рефералів).

Виходячи зі способу оплати, партнерські програми діляться на 2 основних типи:

  • Партнерські з оплатою за продаж – учасникам системи нараховуються комісійні за реалізацію товарів або послуг інтернет-сервісу. Характерне використання даного типу партнерок інтернет-магазинами, реєстраторами хостингів і доменів, збірниками рефератів і наукових робіт і т.д.
  • Партнерки з оплатою за дію – партнери отримують виплати за здійснення певної дії залученими ними клієнтами (наприклад, заповнення анкет, кліки по посиланнях або банерів, покупка VIP-статусу на сайті, обмін валюти, підписка на розсилку і т.д.). Цей різновид партнерок, як правило, пропонується обмінниками електронних валют, сайтами онлайн-знайомств, сервісами контекстної реклами, онлайн-іграми.

Інструментарій партнерських програм (промо-матеріали)

Промо-матеріали – це набір певних інструментів, за допомогою яких здійснюється просування партнерських програм. Розробкою промо-матеріалів займаються адміністратори або власники партнерок. Партнери можуть на свій розсуд вибирати, який вид промо-матеріалів з представлених програмою вони хочуть використовувати для залучення користувачів.

Основні види промо-матеріалів: реферальні посилання; банери; інформери, скрипти, iframe-банери; власний інтернет-магазин.